  • 11. Data: 2012-02-02 11:36:18
    Temat: Re: No i było -27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2012 12:24, Slawek Kotynski pisze:

    > Może na wietrze termometr wisi? (wilgoć + wiatr sporo zmienia)
    > Na Politechnice termometr nie dociągnął do -20.
    > http://www.if.pw.edu.pl/~meteo/

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem odnośnie lokalizacji.

    Pomyśl. Zastanów się, co oznacza większe skupisko ogrzewanych budynków.
    Porównaj to z sytuacją niewielkiej i rzadkiej zabudowy. Pomyśl jeszcze
    raz. Przypomnij sobie prawa fizyki. Potem pomyśl ponownie.

    A teraz odpisz jeszcze raz.

  • 12. Data: 2012-02-02 11:39:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 11:52:55 +0100, Robert G napisał(a):

    > Eee.. tam Panowie :-)
    > U mnie w tej chwili termometr po nienasłonecznionej stronie pokazuje
    > -18, ale podkoszulek już założyłem wcześniej :-PPP.

    Wiesz Robert, jakbys sie chcial poopalac czy poplazowac, to u mnie jest
    teraz -12,5 - basen co prawda trzeba nadmuchac, a wode mam w kostkach...
    ale w razie czego sie nie krepuj :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2012-02-02 11:48:39
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >a wode mam w kostkach...

    Jak ją zalejesz całą jakimś dobrym trunkiem to ja na takie kapielisko nawet
    przy -20 przyjdę.

    Marek

  • 14. Data: 2012-02-02 11:51:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Feb 2012 12:48:39 +0100, 4CX250 napisał(a):

    > Jak ją zalejesz całą jakimś dobrym trunkiem to ja na takie kapielisko nawet
    > przy -20 przyjdę.

    Zauwazylem, ze trunki w zimie znikaja rownie szybko, co opał :) Ale spoko,
    jak bedziesz w okolicy Krakowa to na pewno cos sie znajdzie.
    Tylko ja basenu nie dmucham!

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2012-02-02 11:53:41
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Tylko ja basenu nie dmucham!

    Mam kompresor :)

    Marek

  • 16. Data: 2012-02-02 11:56:11
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-02-02 12:36, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > Porównaj to z sytuacją niewielkiej i rzadkiej zabudowy. Pomyśl jeszcze
    > raz. Przypomnij sobie prawa fizyki. Potem pomyśl ponownie.

    Różnica 7 stopni? Może być latem, jak się asfalt i budynki na słońcu
    nagrzeją? Nie zimą nad ranem. Nie wiem gdzie stoi ten termometr na
    Politetchnice, ale zakładam, że nie umieścili go tam debile?
    Mój zaokienny, który się grzej od okna we wnęce balkonowej,
    pokazuje najwyżej do 3 stopni więcej, niż podają w prognozach.
    Na Okęciu też dociągnęło tylko do -20.

    > A teraz odpisz jeszcze raz.

    Czy ten termometr w Młochowie jest osłonięty od wiatru?

    mjk

  • 17. Data: 2012-02-02 12:02:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 2 Lut, 10:35, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > Czujnik wisi na północnej ścianie drewnianego domu na wysokości
    około
    > półtora metra.

    Źle wisi! Winien wisieć 2m nad ziemią, tako nakazuje norma :]

    L.

  • 18. Data: 2012-02-02 12:03:25
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Amir" <
    > Gdzie wy mieszkacie :)
    > na opolszczyźnie w nocy dziś padł rekord na moim termometrze
    > nad ranem -20 jak narazie nachłodniejszy poranek

    w Turawie miałem -21 - tegoroczny rekord :)

    smerf

  • 19. Data: 2012-02-03 08:05:56
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Dzisiaj rano -28,5

    Marek

  • 20. Data: 2012-02-03 08:37:37
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Dzisiaj rano -28,5

    u mnie w nocy... - 33
    woda nie zamarzła, bo zostawiłem ciurkającą do wanny
    w kominku zgasło gdzieś około północy, wtedy w domu było 21 stopni, rano
    było już 18
    mam nadzieję, że to już koniec, bo przy tych temperaturach zewnętrznych
    czuję jakiś wewnętrzny niepokój...

    pozdrawiam
    s_13