  • 131. Data: 2013-03-27 14:24:33
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    M. wrote:

    > Jesteśmy udupieni tak, czy inaczej. Paliwa kopalne są coraz droższe.

    Są bajecznie tanie. Dopiero po "dolaniu" do nich akcyzy stają się
    drogie. :-)

    Piotr

  • 132. Data: 2013-03-27 14:30:41
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    M. wrote:

    > Ja wiem, że spiskowe teorie o tym, jak to "ktoś z góry wszystkim
    > steruje" są fajne (bo trudno je udowodnić a w miejsce obalonego mitu
    > jest 10 nowych) jednak nie zmienia to faktu, że taniej raczej nie będzie.

    Nie będzie. Jednak baryłka ma 159 litrów, co przy nawet 100 dolarach za
    baryłkę daje 63 centy za litr. Zatankuj za nawet 2x tyle, a będziemy
    pisać ody pochwalne na Twoja cześć...

    Piotr

  • 133. Data: 2013-03-27 14:53:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.03.2013 14:24, Piotr Wyderski pisze:

    > Są bajecznie tanie. Dopiero po "dolaniu" do nich akcyzy stają się
    > drogie. :-)

    Nawet bez akcyzy są coraz droższe. Ale faktycznie są bajecznie tanie w
    porównaniu z innymi płynami (np. kawa w jakiejś szpanerskiej kawiarni)
    czy też pracą jaką dzięki tym paliwom można wykonać.

  • 134. Data: 2013-03-28 20:59:46
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-26 08:53, RobertP. pisze:
    > On Mon, 25 Mar 2013 20:32:12 +0100, M. <...@n...pl> wrote:
    >

    > A wg tego wykresu mamy w tej chwili globalne _ochłodzenie_. I jakoś
    > temperatura nie do końca zależy od zawartości CO2 w atmosferze.
    >
    > http://tucsoncitizen.com/wryheat/files/2011/12/Paleo
    zoic-temp-history.jpg

    ROTFL.

    Tutaj masz wyjaśnienie.
    http://www.youtube.com/watch?v=fpF48b6Lsbo

    Oczywiście przeczytałeś oba artykuły, z których pochodzą dane i zapewne
    wiesz, czego brakuje na obrazku?

    Biorąc pod uwagę, że w ogóle ten obrazek pokazałeś, wnioskuję, że jesteś
    śmierdzącym leniem, który nie tylko nie zadał sobie trudu aby pomyśleć i
    zweryfikować bzdury, które propagujesz i robisz z siebie idiotę. Dlatego
    zapewne nie będziesz umiał sam tego sprawdzić.

    Otóż podpowiem, była to zmiana aktywności słonecznej.
    http://www.youtube.com/watch?v=fpF48b6Lsbo#t=4m46s

    a tutaj jak wygląda twój wykres, gdy uwzględnić, że słońce zwiększało
    swą aktywność (co doskonale wiemy)
    http://www.youtube.com/watch?v=fpF48b6Lsbo#t=45m05s

    Jeszcze raz ROTFL.

    M.

  • 135. Data: 2013-03-28 21:03:55
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-26 10:55, Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie o to chodzi. Skoro juz wymyslili i sa tacy pewni to co moze sie zmienic?
    > Przeciez uznaje sie, ze CO2 jest glownym czynnikiem powodujacym ocieplenie,
    > na niego podobno mamy wplyw (ilosc) to zozumiem, ze sprawa nie jest
    > rozwojowa. Do rejestrowania kolejnych danych nie potrzeba odkrywczych prac
    > naukowych. Zbadali, odkryli, wypowiedzieli jedynie sluszna teze, nie
    > powiedza co z tym zrobic to czego jeszcze od nich mozemy sie dowiedziec?

    Pomieszałeś kilka rzeczy. Widać, że nie przeczytałeś odnośników, które
    podałem

    Otóż jest wiele czynników, które wpływają na bilans energetyczny Ziemi.
    Znamy je. Dodatkowo wiemy, że jednym z nich jest CO2 - i ten element w
    całej układance zmienia się dzięki naszej działalności.

    Z punktu widzenia wiedzy o klimacie wiadomo, co zrobić - przywrócić CO2
    do okresu przedprzemysłowego. No i co z tego, skoro jest to zbyt
    rewolucyjna koncepcja. I tak samo, jak kiedyś idioci śmieli się z tego,
    że Ziemia jest okrągła, tak dzisiaj idioci śmieją się z globalnego
    ocieplenia.

    M.

  • 136. Data: 2013-03-28 21:05:33
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-26 15:07, Kris pisze:

    > W samą porę się wycofujesz bo własnie widze za oknem ocieplenie klimatu.
    > I bocianów póki co nie widze ale k...a kret wrócił;)

    Za oknem widzisz POGODĘ a nie KLIMAT. Jak nie jesteś w stanie zrozumieć
    tak prostej różnicy to ja się poddaję. Tkwij w swoim oślim uporze.

    M.

  • 137. Data: 2013-03-28 21:06:35
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-26 11:39, masti pisze:
> [...]
    ego-zmiany.html

    > skoro to takie proste to czemu nie podasz prostej odpowiedzi?
    > Nie potrafisz?

    Po co mam po raz setny przepisywać coś, co już dawno zostało napisane.
    Nie potrafisz przeczytać i zrozumieć tamtego, to moich tłumaczeń też nie
    zrozumiesz.

    M.

  • 138. Data: 2013-03-28 21:08:30
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-26 11:40, masti pisze:

    > czyli jednak zakładasz, że piec pali tak samo. Czyli podstawowy błąd w
    > założeniach efektu antropomorficznego ocieplenia. I całą resztę wywodu
    > mozesz sobie do tego pieca wrzucić.

    Nie, nie zakładam. To było tylko porównanie uproszczone ze swojej
    natury. Fizycy często stosują takie analogie, by móc wyjaśnić jakieś
    zjawisko.

    A może sugerujesz, że klimatolodzy nie wiedzą o zmianie aktywności
    słonecznej. Chyba aż takim idiotą to nie jesteś, chociaż bardzo się
    starasz nim być.

    M.

  • 139. Data: 2013-03-28 21:12:18
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-26 21:22, Ghost pisze:

    > Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Smiala teza, baaardzo smiala teza. Szkoda, ze z dupy.

    A jaki jest ten znany czynnik?

    M.

  • 140. Data: 2013-03-28 21:18:52
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-03-26 11:44, masti pisze:

    > ja nie twierdzę, w przeciwieństwie do Ciebie, że wiem. Ja pokazuję
    > wątpliwości i pyatm Cię o uzasadnienie, którego nie potrafisz przedstawić.

    Może zadaj jedno proste pytanie.

    > To kto tu świeci ignorancją?

    Ty. ROTFL: weź słownik i przeczytaj co to jest antropomorfizm

    > nie jesteś w stanie pokazać jakichkolwiek argumentów na antropomorfizm
    > ocieplenia. Wziąłeś malutki kawałek historii i mimo tego nie jesteś w
    > stanie pokazać żadnego modelu, którego wyniki pokrywałyby się z
    > rzeczywistością. Znaczy to, że jest to tylko bardzo naciągana teoria
    > służąca wyciagnięciu kasy. Zaprzecz temu dowodem naukowym.

    OK. Tutaj wykład na temat przewidywań klimatologów

    http://www.youtube.com/watch?v=RICBu_P8JWI

    Niecała godzina.

    I jeszcze jedno. Kasa nie świadczy o tym, że teoria naukowa jest
    prawdziwa. Z punktu widzenia fizyki nie ma to znaczenia. Nawet jeśli na
    jakimś prawie fizycznym ktoś zrobiłby miliony nie byłoby to naukowo
    żadnym argumentem za lub przeciw.

    Dopóki tego nie zrozumiesz, dopóty będzie dawał się dymać przez złotoustych.

    M.