  • 201. Data: 2013-04-07 09:56:04
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-04-02 12:23, Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ja Ci powiem tak: najpierw to Wy tam miedzy soba sie dogadajcie, bo o ile
    > nie sposob niezgodzic sie z tym co piszesz to co do wplywu czlowieka wszyscy
    > naukowcy tacy pewni juz nie sa.

    Dogadaliśmy się. 97% klimatologów jest zgodnych co do AGW i
    niezaprzeczalnego wpływu człowieka.

    M.

  • 202. Data: 2013-04-07 09:57:30
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-04-02 12:30, Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem Twoja troske, ale to jest jak z zyciem i mlodoscia. Wszyscy chca
    > byc piekni, mlodzi i najlepiej zyc wiecznie. No niestety czy nam sie to
    > podoba czy nie, smierc jest czescia zycia. Obawiam sie, ze na zaklinaniu byc
    > moze nieuniknionego ktos robi niezly biznes.

    Na mechanice kwantowej też dużo osób robi niezły biznes. I to od ponad
    100 lat. Nie jest to jednak żaden argument za negowaniem mechaniki
    kwantowej.

    Nie rozmawiamy o robieniu interesów, przeciwdziałaniu tylko o prostym
    fakcie: człowiek ma wpływ na zmiany klimatyczne i dzieje się to tu i teraz.

    M.

  • 203. Data: 2013-04-07 10:04:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 09:57:30 +0200 osobnik zwany M. napisał:

> [...]
    >
    > Nie rozmawiamy o robieniu interesów, przeciwdziałaniu tylko o prostym
    > fakcie: człowiek ma wpływ na zmiany klimatyczne i dzieje się to tu i

    na Bogu też robi się duzy interes i Biblia twierdzi, że on istnieje. To
    fakt.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 204. Data: 2013-04-07 10:13:09
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-04-04 11:53, RobertP. pisze:

    > Rzeczywiście, doskonałe wnioskowanie na temat mojej osoby na podstawie
    > jednego podesłanego linku. Jeśli masz podobny tok rozumowania jeśli
    > chodzi o globalne ocieplenie (a wszystko wskazuje, że tak), to nie widzę
    > sensu wdawać się w dalszą dyskusję.

    Mam gdzieś twoją ignorancję. Obrazek, który pokazałeś świadczy o
    ignorancji, co wykazałem niezbicie.

    Następnym razem, jak będziesz chciał cytować lorda Moncktona to sprawdź.
    Lord Monckton z zasady kłamie (co widziałeś w filmiku) a stado baranów
    powtarza jego kłamstwa. Łącznie z tym, że cytując lord Monckton zmienia
    słowa innych osób tak, by pasowały do jego tez.

    Na wszelki wypadek podsyłam link. Można sprawdzić samemu.
    http://www.youtube.com/watch?v=fbW-aHvjOgM
    http://www.youtube.com/watch?v=PTY3FnsFZ7Q
    http://www.youtube.com/watch?v=fpF48b6Lsbo
    http://www.youtube.com/watch?v=C3giRaGNTMA
    http://www.youtube.com/watch?v=TRCyctTvuCo

    Przy okazji jest też fragment dla Mastiego na temat aktywności
    słonecznej i CO2:
    http://www.youtube.com/watch?v=TRCyctTvuCo#t=2m25s

    M.

  • 205. Data: 2013-04-07 11:35:40
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-04-07 10:04, masti pisze:

    > na Bogu też robi się duzy interes i Biblia twierdzi, że on istnieje. To
    > fakt.

    I nie jest to ŻADEN ARGUMENT ani ZA, ani PRZECIW. Przynajmniej w jednej
    kwestii jesteśmy zgodni.

    M.

  • 206. Data: 2013-04-08 14:47:51
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Dogadaliśmy się. 97% klimatologów jest zgodnych co do AGW i
    > niezaprzeczalnego wpływu człowieka.

    Nie wiem kto tam te procenty liczyl i jak, ale pewne jest jedno jak widac,
    ze sie nie dogadaliscie. Trzy procent nie idiotow, tylko ludzi z branzy nie
    jest przekonana. Jak sam mowiles - w fizyce nie ma demokracji, wiec widac,
    ze fakty oczywiste wcale nie sa.

    Pozdro.. TK

  • 207. Data: 2013-04-08 14:54:59
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Na mechanice kwantowej też dużo osób robi niezły biznes. I to od ponad 100
    > lat. Nie jest to jednak żaden argument za negowaniem mechaniki kwantowej.

    Za to wplyw czlowieka jest doskonaly za limitami CO2, normami na silniki
    spalinowe komplikujace zycie normalnych ludzi i inne pomniejsze pierdoly jak
    zarowki czy kineskopy. Pytanie, czy placi ktos mniej dzieki tym
    udogodnieniom?

    > Nie rozmawiamy o robieniu interesów, przeciwdziałaniu tylko o prostym
    > fakcie: człowiek ma wpływ na zmiany klimatyczne i dzieje się to tu i
    > teraz.

    Trzy procent nie jest przekonana jak pisales. A tam moze Kopernik jest, nie
    wiesz tego. Rewolucyjna teorie moze dopiero poznamy.

    Pozdro.. TK

  • 208. Data: 2013-04-08 21:44:16
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-04-08 14:54, Maniek4 pisze:
> [...]
    > spalinowe komplikujace zycie normalnych ludzi i inne pomniejsze pierdoly jak
    > zarowki czy kineskopy. Pytanie, czy placi ktos mniej dzieki tym

    Nie rozumiem. Może napisz po polsku. O jakich limitach piszesz? W nauce
    nie ma jakichś limitów CO2.

    > Trzy procent nie jest przekonana jak pisales. A tam moze Kopernik jest, nie
    > wiesz tego. Rewolucyjna teorie moze dopiero poznamy.

    Nie, nie ma.

    Nawet jeśli poznamy rewolucyjną teorię, to nie zmieni ona teorii AGW. Co
    najwyżej będzie tłumaczyła więcej niż tylko AGW.

    M.

  • 209. Data: 2013-04-08 21:44:57
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-04-08 14:47, Maniek4 pisze:
> [...]
    > jest przekonana. Jak sam mowiles - w fizyce nie ma demokracji, wiec widac,

    Fakty są oczywiste. Dogadaliśmy się.

    M.

  • 210. Data: 2013-04-08 22:35:49
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >>> lat. Nie jest to jednak żaden argument za negowaniem mechaniki

    > Nie rozumiem. Może napisz po polsku. O jakich limitach piszesz? W nauce
    > nie ma jakichś limitów CO2.

    Limity emisji CO2 wymyslone przez UE. To jest interes.
    Czy dzieki zarowkom energooszczednych placisz mniej za prad? Moze uzywajac
    lodowki klasy A z pietnastoma plusami? A moze uzasadnisz nowe zapedy
    budowania domow energooszczednych narzuconych przyszlym prawem? To wszystko
    jest interes. Kupa kasy do wydania w imie ochrony klimatu. Zapychajace sie
    filtry czastek stalych w dzisiejszych silnikach diesla, pompowtryskiwacze po
    trzy tysie za sztuke ktore niestety lubia sie psuc, Ad blue w ciezarowkach i
    nie tylko. To wszystko uzytkowo jest nam potrzebne? To nic innego jak ciagle
    wymyslane nowe normy emisji spalin za ktore tylko placimy wiecej ludzac sie,
    ze silnik spala moze dwa litry paliwa mniej na sto kilometrow i ktorego byle
    naprawa to kilka tysi w imie klimatu. O dziwo rtecia w swietlowkach nikt sie
    nie przejmuje, co trudno zrozumiec pamietajac o wycofaniu termometrow
    rteciowych.

    > Nie, nie ma.
    >
    > Nawet jeśli poznamy rewolucyjną teorię, to nie zmieni ona teorii AGW. Co
    > najwyżej będzie tłumaczyła więcej niż tylko AGW.

    97% przekonanych jak piszesz to 3% nieprzekonanych. Historycznie slonce
    krazy wokol ziemi, tylko ten jeden koles ktory twierdzil, ze jest inaczej.
    Nie uwazasz, ze to dosc ciekawe w nauce scislej, ze nie wszyscy sa zgodni?
    To nie ekonomia w ktorej teorii ludzie moga sie roznic. Fizyka to dosc
    prosta nauka w kwesti przyczyn i skutkow. Hipoteza i dowod. Czemu wiec nie
    wszyscy sa zgodni?

    Pozdro.. TK