  • 11. Data: 2009-05-12 06:21:59
    Temat: Re: No i kuję nieocieplone szczyty
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gua4lk$o49$1@opal.futuro.pl...

    > Po odkrywce nie ma innej rady

    Moze temat jest gdzies jasniej opisany dla mniej oblatanych w temacie
    przyszlych inwestorow. Na co zwracac uwage, zeby murarze nie spitolili?

    --
    pozdr Z.

  • 12. Data: 2009-05-12 08:10:24
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ciekawe, że robiłem przegląd ocieplaczy i prawie żaden nie rozumiał co do
    > niego mówię. Tak jakby to byli sami imbecyle. Normalnie mówisz jak do
    > ściany i gość nie wie o czym ja mówię. Przebieram ich od 2-3 miesięcy.

    W dobie bumu nie ma selekcji. Dzieki takim jak Ty czegos sie naucza ci co
    chca, a reszta zajmie sie czyms innym.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-05-12 10:16:05
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > W dobie bumu nie ma selekcji. Dzieki takim jak Ty czegos sie naucza ci co
    > chca, a reszta zajmie sie czyms innym.

    I niech każdy sobie policzy czy nie bardziej się opłaca ściana
    jednowarstwowa gdzie takie problemy z definicji nie mogą wystąpić, a że jest
    trochę mniej izolacyjna to co, za to co kiki wyda na poprawki można by grzać
    latami.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 14. Data: 2009-05-12 12:06:03
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Krzysiek" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czekaj, nie rozumiem. Przecież szczyt zawsze będzie stykał się z wieńcem.
    >
    > Mówisz o betonie na skosach wieńca, który wymurowany jest aż "po deski"
    > dachu? Jeśli tak to współczuję.

    Dokładnie o tym mówię. Skosy zostały zabetonowane aż po deski bez szczeliny
    i to zamurowanie schodzi do wieńca i go dotyka.
    Narożnik jest jednym wielkim mostem łączącym wystający skos szczytowy i
    wieniec.

  • 15. Data: 2009-05-12 12:08:11
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:gub9uc$4ap$1@news.interia.pl...

> [...]
    > trochę mniej izolacyjna to co, za to co kiki wyda na poprawki można by grzać

    "fachowiec" potrafi wszystko spieprzyć.... ścianę 1W też ;-)
    Wystarczy że da wieniec żelbetowy pod samą folię (żeby solidnie było)
    albo zapcha dziury w porothermie zaprawą .... typ ściany nic tu nie
    zmienia, a nawet dochodzą inne wynalazki jak nieocieplone nadproża /
    wieńce / słupy żelbetowe ..... tu można "popłynąć finansowo" ...

    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 16. Data: 2009-05-12 12:14:11
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > jedna kratka na jeden rozstaw krokwi, jak masz rozstaw co 80 cm i
    > szczeline 2 cm to chyba policzysz ;-)

    Mam 90cm x 2cm ale daję jednak podbitkę plastikową i kratki wentylacyjne w
    niej to szerokość jednego panela.
    Policzyłem, że jeden panel wentylacyjny będzie miał u mnie około 1100cm2.
    1100x10 i przy 50% stosunku otworów to daje powiedzmy 550cm2 przewiewu.
    Wychodzi, że jedna kratka na 2 krokwie.

    > jak kratka ma siatke i podbitka bedzie dokladnie przybita (a jak znam
    > niejakiego kiki to bedzie ;-)
    > to dawanie siatki na szczeliny troche mija sie z celem,
    > oczko kolo 1 mm
    > i juz... zadnych kombinacji z folia
    >
    > zwroc uwage zeby kratki byly mniej wiecej w kolorze podbitki ;-P
    > i pilnuj szczytow, bo tam najwiecej fuszerek bywa.

    Szczyty mi właśnie rozorali. Pierwszy szczyt i nie zanosi się, że dzisiaj
    skończą. Myślę, że opóźnienie wyniesie 2-3dni na naprawę każdego szczytu.

  • 17. Data: 2009-05-12 12:15:46
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> wrote in message
    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Moze temat jest gdzies jasniej opisany dla mniej oblatanych w temacie
    > przyszlych inwestorow. Na co zwracac uwage, zeby murarze nie spitolili?

    Piszemy o tym od miesięcy. Chodzi o zbyt wysoko wymurowane ściany szczytowe.
    Poszukaj w google wybierając szukanie w usenecie. Sam już nie pamietam w
    jakich postach o tym było :-)

  • 18. Data: 2009-05-12 14:16:10
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > izolacyjna to co, za to co kiki wyda na poprawki można by grzać latami.

    równie dobrze można zrezygnować z okien, bo fachowcy mogą spieprzyć....
    nie przesadzajmy, przypilnowanie ścian to każdy sam może zrobić.... a gdzie był
    kierownik budowy ? ;)

  • 19. Data: 2009-05-12 15:59:24
    Od: "Aleksander" <d...@p...onet.pl>

    Załącz zdjęcia, jak będziesz miał możliwość.

    Dzięki,
    Aleksander.

  • 20. Data: 2009-05-12 19:29:52
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > jednowarstwowa gdzie takie problemy z definicji nie mogą wystąpić, a że
    > jest trochę mniej izolacyjna to co, za to co kiki wyda na poprawki można

    A dlaczego przy 1W nie występują bo chyba czegoś nie rozumiem.
    Czyżby ściana 1W miała na górze zatyczkę a może ona w ogóle się nie
    nagrzewa?
    Wyłumaczy mi to ktoś?

    --
    Mariusz