  • 51. Data: 2010-01-07 07:41:21
    Temat: Re: No i mialem racje z ta welna
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:hi37m4$d6b$1@opal.futuro.pl...

    > To ile ty byś chciał zarabiać na nas biednych inwestorach ? Chesz sobie na
    > każdym kliencie zaoszczędzić połowę jego wydatków ?

    Z tymi pytaniami to nie do mnie. Nie prowadzę w budowlance od wielu lat żadnej
    działalności gospodarczej.

    Marek

  • 52. Data: 2010-01-07 10:24:58
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > Tylko wiesz, wiatru nie pusci ale beton bedzie zachowywal sie dokladnie tak
    > jak GK z nieszczelna welna na gorze. Byle jak ulozony styropian bedzie
    > przewiewal tak samo, a wiatr penetrowal szczeliny w ociepleniu i odbieral
    > cieplo z betonu.
    > Co na pewno, latwiej to zrobic dobrze.

    na stop betonowy caly ze skosami idzie styro (zwykly) i na to wszystko jeszcze
    chudziak 2cm z betonu, ktory zabezpiecza styro przed wywiewaniem. Tak
    przewaznie sie to robi w moich stronach, jest to popularniejsze od poddasza
    gk.

    Ciekawe, ktora technika wyjdzie taniej.

    u mnie np dom 9x11m + dobudowka 3x6m:
    3600 14m3 b20 strop ze skosami
    2000 20m3 styro, pianka
    1000 4m3 beton szlichta na ocieplenie
    1000 okolo, zbrojenie stropu
    2000 okolo, robocizna stropu
    _________
    9600 calosc stropu (+ koszt tynkow skosow) w 2009 r.

    --
    pozdr Z.

  • 53. Data: 2010-01-07 18:10:02
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:hi4cu5$p48$1@inews.gazeta.pl...

    > Ciekawe, ktora technika wyjdzie taniej.

    Mysle, ze zdecydowanie taniej wyjdzie welna i GK bo wiezba Cie nie minie.

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2010-01-07 20:15:02
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > a co odwołano KC?

    Nie ale powinieneś zgłaszać niechętnego wykonawcę na policję i by podpadał
    pod KK a nie KC.
    Na wstępie byś takiemu powiedział, że jak zrobi fuszerę to zgłosisz na
    policję, że wziął się do pracy bez stosownych umiejetności.

  • 55. Data: 2010-01-07 21:04:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > Na wstępie byś takiemu powiedział, że jak zrobi fuszerę to zgłosisz na
    > policję, że wziął się do pracy bez stosownych umiejętności.

    przecież jak poprosisz go o podpisanie oświadczenia ze pracownicy posiadają
    odpowiednie kwalifikacje a nie będą mieli papierów to możesz złożyć
    doniesienie o poświadczeniu nieprawdy.

    Widzisz oskarżyć jednak kogoś kto posiada świadectwa i certyfikaty że nie
    potrafi czegoś robić już nie jest takie banalne, musisz przedstawić jakąś
    ekspertyzę.

    powiedziałbym że teraz jest łatwiej, gdyby wszyscy byłi zrzeszeni to by
    działał ten sam mechanizm co u lekarzy czy prawników, wspierali by siue
    wzajemnie i gówno byś osiągnął.

  • 56. Data: 2010-01-07 22:06:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tornad pisze:

    > Ja tez je obserwuje, na stronie "slonecznej" i wiem, ze Slonce od dwu lat nie
    > ma ani jednej jasnej plamy ani kilkudniowego rozblysku, przezywa okres
    > mniejszej aktywnosci. W latach 2000-2004 bylo ich srednio kilkadziesiat, ich
    > ilosc stopnioowo malala tak, ze w tym roku nie ma ani jednej. Zapewne bedzie
    > troche zamieszania jak jego 11 letni cykl o kilka lat sie spozni. Ciekawe jak
    > na to zareaguja etatowi ociplacze, globalni oczywiscie. Ale to juz inna bajka.

    A'propos:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fallen_Angels_(science_
    fiction_novel) :)

  • 57. Data: 2010-01-07 22:06:41
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > kiki wrote:
    [...]
    > państwo powinno edukować obywateli tak aby potrafili kożystać ze swoich

    A jak można zmusić obywateli do tego aby zechcieli skorzystać z darmowej
    edukacji?
    ;-)
    --
    pozdr. Jerzy

  • 58. Data: 2010-01-07 23:35:22
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message

    > A jak można zmusić obywateli do tego aby zechcieli skorzystać z darmowej
    > edukacji?

    Podobno po zniesieniu obowiązkowego woja uczelnie świecą pustkami

  • 59. Data: 2010-01-07 23:40:13
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > kurna Kiki to właśnie jest efekt narzuconej przez paśńtwo kolejnej
    > bzdurnej kontroli.
    >
    > co ma z wolnym rynkiem przymus posiadania tego bzdurnego papierka.

    To się zgodzę :-) Na siłę uszczęśliwili tych co poszli na kursy. Ale
    kursanci myśleli, że za nic dostaną 2000zł tak jak wołali na początku. Nawet
    wiecej, bo byli tacy co od metra brali i wychodziło więcej :-)
    Teraz będzie jak z samochodami z przekręconymi licznikami. Większość kupi
    jak ma mało na liczniku ale z firmy nie chcieli kupić, bo mówili, że duży
    przebieg :-) Teraz się wszyscy czarują nawzajem :-)

    Nic sie zbadać nie da w dzień czy dwa. Trzeba pomieszkać aby poczuć się
    oszukanum.

  • 60. Data: 2010-01-07 23:41:58
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > przecież jak poprosisz go o podpisanie oświadczenia ze pracownicy
    > posiadają odpowiednie kwalifikacje a nie będą mieli papierów to możesz
    > złożyć doniesienie o poświadczeniu nieprawdy.

    Ale to jest mało. Za brak odzewu przy usterkach powinno iść to z urzędu jako
    oszustwo.
    Dzwonisz, piszesz pismo, jedno czy drugie i na policję.