  • 71. Data: 2010-01-08 10:48:33
    Temat: Re: No i mialem racje z ta welna
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message
    news:hi71st$6io$1@inews.gazeta.pl...

    > Po prostu jet to technologia, która wymaga bardzo dużej dokładności i
    > staranności wykonania.
    > Strop + styropian jest o wiele mniej wrażliwy na błędy wykonania. Nawet
    > pozostawienie sporych szczelin, zalanych betonem powodujących powstawanie
    > mostków termicznych nie wpływa tak mocno na jakość izolacji jak
    > najdrobiejsze szczeliny w przypadku wełny.

    Tak i to jest problem ale w trakcie zamieszkiwania też popękają łączenia
    płyt i jak była słaba paroizolacja to powietrze się wciśnie.

  • 72. Data: 2010-01-08 12:14:01
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Kiki ja już chyba wiem co jest grane z tymo twoimi veluxami
    Zmierz na ile cm jest wysoki profil ościeznicy. U mnie w fakro profil
    drewniany wysoki jest na 13cm dzięki czemu ościeżnica wchodzi w światło
    ocieplenia co pozwala na prawidłowe ocieplenie. Dodatkowo ważny jest odstęp
    między krokwiami którymi będzie montowane okno. Musi być zapas minimum po 5
    cm z każdej strony.
    Wczoraj byłem u pewnej osoby i ma okna w których profil ościeznicy jest na
    oko sporo mniejszy niż u mnie a oprócz tego zamontowane zostały za wysoko
    tak jak u ciebie więc problem z prawidłowym ociepleniem poważny.

    Marek

  • 73. Data: 2010-01-08 16:32:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JerzyN wrote:
    > [...]
    >
    > A jak można zmusić obywateli do tego aby zechcieli skorzystać z
    > darmowej edukacji?
    > ;-)

    tych co sie opierają wtrącić do lochu.

    zawsze mozan brać przykład z talibów w Afganistanie.

  • 74. Data: 2010-01-08 16:34:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek "Plumpi" wrote:
> [...]
    >
    > Wiesz nie gniewaj się, ale powiem krótko "pier....sz głupoty".
    > Żądasz uprawnień, certyfikatów, wykształcenia, dobrego wykonania
    > roboty, ale samemu skąpisz pieniędzy na takich wykonawców.
    > Niestety to wszystko kosztuje i wymaga środków finansowych i to wcale
    > nie małych.
    > Twoje kryterium oceny jakości usług to cena, a nie uprawnienia,
    > wykształcenie czy certyfikaty, bo i tak zatrudnisz "pana Zenka", a nie
    > fachowca, co udowodniłeś już wiele razy. Niestet , ale właśnie to
    > tacy jak Ty decydują kto zarabia, a kto traci w tym kraju.

    Dokładnie

    znajdź klientów na robotę za 300 zł / punkt. :)

    państwo zresztą też szuka taniego wykonawcy, kiedyś dawno temu w przetargach
    liczyły sie referencję i doświadczenie zawodowe teraz tylko cena.

  • 75. Data: 2010-01-09 01:25:46
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 08:48:12 +0100, Jacek \"Plumpi\" napisał(a):

    > ministrów, prezesów, premierów, prezydentów itd. :) Zobacz kto rządzi
    > tym krajem i jakie posiada kwalifikacje :D
    Ci ktorych wybrano. Zatem nalezaloiby zaczac od certyfikatow dla wyborcow.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 76. Data: 2010-01-09 08:59:26
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ci ktorych wybrano. Zatem nalezaloiby zaczac od certyfikatow dla wyborcow.

    Tak jest, jaki narod taki parlament.

    Pozdro.. TK

  • 77. Data: 2010-01-09 10:14:59
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> wrote in message

    > Ci ktorych wybrano. Zatem nalezaloiby zaczac od certyfikatow dla wyborcow.

    Ja nie ide głosować już więcej. Raz dałem sie nabrać i nic z tego nie
    wynika. Nie mamy żadnego wpływu na wynik głosowania. Partie zawłaszczyły
    całe wybory.

  • 78. Data: 2010-01-09 13:50:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message

    > Tak i to jest problem ale w trakcie zamieszkiwania też popękają
    > łączenia płyt i jak była słaba paroizolacja to powietrze się wciśnie.

    problemem jest konieczność wentylowania wełny.. która wymusza dostęp
    powietrza z zewnątrz.

    i tutaj jest pies pogrzebany. bardzo trudno jest zapewnić wentylację nie
    dopuszczając do tego aby zimne powietrze dostało sie do samej wełny.

    systemy z twardym stropem jest o niebo łatwiej zaizolować :)

    co ciekawe w systemi ytong jest technologia przefabrykowanego stropu
    ukośnego z betonu komórkowego tylko jest cholernie droga.

  • 79. Data: 2010-01-09 15:38:11
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ja nie ide głosować już więcej. Raz dałem sie nabrać i nic z tego nie
    > wynika. Nie mamy żadnego wpływu na wynik głosowania. Partie zawłaszczyły
    > całe wybory.

    A no. Zaglosujesz na swojego konia a i tak wejdzie ten z pierwszego miejsca.

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2010-01-10 02:05:32
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > co ciekawe w systemi ytong jest technologia przefabrykowanego stropu
    > ukośnego z betonu komórkowego tylko jest cholernie droga.

    Tak i chyba nie na każdą rozpiętość.
    Ale nowi co to może przeczytają powinni wiedzieć żeby jednak unikać wełny
    kazać sobie wykonać projekt z jednolitego materiału.