  • 1. Data: 2009-02-05 21:41:27
    Temat: No to ja teżzakończyłem :-)))
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    Dzisiaj odebrałem własnoręcznie zaświadczenie z PINB, że urząd nie wniósł
    sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania etc. etc. Czyli mieszkam całą
    gębą u siebie :-) Nie mogłem się oczywiście powstrzymać od obtrąbienia tego
    faktu całemu światu ;-)

    Pozdrawiam entuzjastycznie wszystkich, w szczególności tych, którzy mają ten
    ostatni etap jeszcze przed sobą :-)
    e-kran

  • 2. Data: 2009-02-05 21:43:19
    Temat: Re: No to ja teżzakończyłem :-)))
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego
    > faktu całemu światu ;-)
    >
    > Pozdrawiam entuzjastycznie wszystkich, w szczególności tych, którzy mają

    No to ja Ci gratuluje jak cholera. :-)

    Z zazdroszczeniami pozdrawiam
    TK

  • 3. Data: 2009-02-05 21:46:18
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    czego tu zazdroscić że bedzie płacił podatki od gruntu i inne cuda na rzech
    gminy która i tak gówno dla niego zrobi :)

    Adi

  • 4. Data: 2009-02-05 21:57:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > czego tu zazdroscić że bedzie płacił podatki od gruntu i inne cuda na
    > rzech gminy która i tak gówno dla niego zrobi :)

    Ale nie grozi mu 10tys kary za "pilnowanie budowy";)), tańsze ubezpieczenie
    itp.
    A podatki? Kilka dni po odbiorze zostałem zaproszony abym podał metraz
    domu(pow. 2,2m i do 2,2m). Podałem jak umiałem ;))))) a dzisiaj dostałem
    decyzje- roczny podatek 144zł wiec nie taki starszny. 0,5zł za metraż
    normalny, 0,25zł za metraż od 1,4m do 2,2m plus grunt itp

    E-kranowi szczere gratulacje- a powiedz certyfikat robiłes czy nie musiałeś?

    Kris

  • 5. Data: 2009-02-05 22:19:51
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > E-kranowi szczere gratulacje- a powiedz certyfikat robiłes czy nie musiałeś?

    Dzięki :-)
    Nie musiałem bo złożyłem papiery rzutem na taśmę 29.12. Ale i tak bym się z
    nimi strzelał o ten certyfikat, nawet gdybym składał po 1 stycznia
    (nadmieniałem na ten temat w wątku z II poł. stycznia). Na moje szczęscie lub
    nieszczęście nie musiałem sprawdzać czy rację ma PINB, czy rację mają ci co
    twierdzą że certyfikatów można wymagać dopiero dla tych obiektów, którym
    pozwolenie na budowę wydano po 1 stycznia 2009.
    W każdym razie ja nie musiałem opłacać certyfikatu, co jest mi wyjątkowo na
    rękę :-)

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 6. Data: 2009-02-05 23:01:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > czego tu zazdroscić że bedzie płacił podatki od gruntu i inne cuda na
    > rzech gminy która i tak gówno dla niego zrobi :)

    Bez przesady, bardziej mi doskwiera odsniezanie chodnika, niz ten podatek.

  • 7. Data: 2009-02-05 23:19:28
    Od: "JarekM" <j...@w...pl>

    Gratuluje własnego kąta na ziemi.
    Przede mna jeszcze dłuuuga droga, a póki co ... w sobotę wszyscy grupowicze
    walimy do Ciebie na piffko, grila rozpalimy i może jakie odpady drewniane
    puscimy z dymem, jak masz sąsiada za którym nie przepadasz to też z nim
    zrobimy porządek ;-)

    Pozdrawiam
    Jarek M.

  • 8. Data: 2009-02-05 23:23:44
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "JarekM" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpady drewniane puscimy z dymem, jak masz sąsiada za którym nie
    > przepadasz to też z nim zrobimy porządek ;-)

    Kiki jak juz skonczy z ta kamera, to moze panienki sprowadzi. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-02-05 23:25:22
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Kiki jak juz skonczy z ta kamera,

    Na emeryturze juz będe chyba;)))

    >to moze panienki sprowadzi. :-DD

    Paragonki?

    Kris

  • 10. Data: 2009-02-06 07:02:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "JarekM" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kiki jak juz skonczy z ta kamera, to moze panienki sprowadzi. :-DD

    a jak sie okaże że miały życie wewnętrzne to zapłaci im paragonami za
    leczenie ;-D