  • 21. Data: 2009-02-07 12:26:30
    Temat: Re: No to ja teżzakończyłem :-)))
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > No to mamy po rowno. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    Ok, ale ty bierzesz ekipy a ja sam robię :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 22. Data: 2009-02-07 14:49:19
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ok, ale ty bierzesz ekipy a ja sam robię :)

    No nie zupelnie, wiele rzeczy sam robilem i robie nadal. Obecnie walcze ze
    styropianem na dole i oblozeniem rurek styropianem. Strasznie zajmujace
    zajecie, upierdliwe i mam go dosc. Pozniej podlogowka jakies 150m^2 sam z
    pomocnikiem pod czujnym okiem zaprzyjaznionego instalatora, ktory spina mi
    aktualnie kotlownie i podejscia do rozdzielaczy. Nastepnie beton, juz ekipa,
    a pozniej zobaczymy z czym dam rade, ale to juz beda bajki niestety
    wymagajace finansowo.:-(

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2009-02-07 19:39:46
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > aktualnie kotlownie i podejscia do rozdzielaczy. Nastepnie beton, juz ekipa,
    No to ja już mam za sobą :) beton już dawno związny.
    Kotłownie mam prawie skończoną ale brakuje mi kotła :)
    dopiero co gaz zrobiłem, teraz kończę elektrykę, tzn uzbrajam skrzynki w
    bezpieczniki oraz przerabiam łazienkę bo sie niestetytrochę plany
    zmieniły i muszę przesunąć kabinę tzn miała być kabina a będzie brodzik
    z płytek na przeciwległej ścianie bo tak będzie lepszy dostęp. Wyszło to
    po przymierzeniu stelaża kibla niestety :(

    > a pozniej zobaczymy z czym dam rade, ale to juz beda bajki niestety
    > wymagajace finansowo.:-(
    No tak wykończeniówka wykańcza, szczególnie finansowo dlatego większość
    prac robię sam.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 24. Data: 2009-02-07 23:20:51
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > No to ja już mam za sobą :) beton już dawno związny.
    > Kotłownie mam prawie skończoną ale brakuje mi kotła :)

    Ja powinienem miec w poniedzialek. Bedzie mozna instalacje od razu do kotla
    podciagnac. No i ten gaz niesczesny do chalupy podlaczyc.

> [...]
    > i muszę przesunąć kabinę tzn miała być kabina a będzie brodzik z płytek na
    > przeciwległej ścianie bo tak będzie lepszy dostęp. Wyszło to po

    Tak to bywa, na szczescie elektryke mam juz od roku, a do skrzynek (sztuk
    dwie) poprosilem znajomego elektryka. Koszt to 200zl, wiec uznalem ze
    Ameryki nie bede odkrywal. Jak narazie nie zauwazylem u siebie powaznych
    bledow zalozeniowych wymagajacych drastycznych poprawek, ale wszystko
    jeszcze przede mna. :-)

    > No tak wykończeniówka wykańcza, szczególnie finansowo dlatego większość
    > prac robię sam.

    Jak ma sie czas to mozna, ja nie mam czasu i tez musze robic sam. :-)

    Pozdro.. TK