  • 21. Data: 2016-06-25 12:30:41
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > To nie moj problem a wszystkich. Jakies chuje kreuja rzeczywistosc. Czy w Anglii
    przez noc zamknieto polowe fabryk, czy wszyscy fryzjerzy stracili prace? Oczywiscie
    ze nie. A funt spadl. I te chuje ustalili ze ja mam nie wiedziec na kiedy cos
    zaplanuja bo tylko im wolno zarabiac. Jak slysze ze z polskiej, niemieckie,
    tajlandzkiej itd wyparowalo iles tam kasy. To ta kasa sie rozplynela w powietrzu czy
    dalej jest tylko zmienila wlasciciela?

    Oj Kogutek. Nic sie nie rozplynelo. Dla Brytyjczyka nic sie nie
    zmienilo. Jak ktos zarabial 10 funtow to i tyle zarabia. A ze na rynku
    walutowym zmienil sie popyt na ich walute? No coz. Tak to juz jest.
    Skoczyl franc to i czesc z GB poplynelo do Szwajcarii. Tu sie nic nie
    rozplywa tylko przeplywa. Na kurs walutowy musisz patrzec podobnie jak
    na ceny innych dobr. Jest zapotrzebowanie to cena w gore a jak wyprzedaz
    to cena w dol.
    Mowie Ci kupuj funta.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2016-06-25 13:44:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W pewnym sensie masz racje. Tylko dalej nie wiadomo co sie stalo w Anglii ze akurat
    tej nocy przybylo im funtow i dlatego funt stanial. Jakis wplyw na angola taka
    sytuacja ma. Potencjalnie mozliwa jest podwyzka cen na importowane dobra i towary. Na
    wakacje chca pojechac i wczasy zdrozaly. I to tylko dlatego za jakas oplacana rowniez
    z ich pieniedzy agencja stwierdzila ze funt jest zly bo Anglia za kilka lat wyjdzie,
    a moze nie wyjdzie, z chujni.

  • 23. Data: 2016-06-26 01:09:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    z ich pieniedzy agencja stwierdzila ze funt jest zly bo Anglia za kilka lat wyjdzie,

    Sprzedali funty, powstala w cudzyslowiu nadwyzka funta i waluta
    staniala. Kapital przeniosl sie na inne rynki, kupujac ichnia walute i
    tam zdrozalo. A dlaczego w Anglii? Bo nie ma pewnosci co tam bedzie dalej.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2016-06-26 05:36:04
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    tajlandzkiej itd wyparowalo iles tam kasy. To ta kasa sie rozplynela w powietrzu czy

    Ja tu widzę, że Ty jednak nie jesteś kapitalista i wolnorynkowiec, tylko
    zwykły komuch. Gryzie Cię, że kogoś stać na spekulacje na rynkach
    walutowych? Toż to przecież wolny rynek. Ktoś kupił walutę, teraz ją
    sprzedaje. Czego Ty chcesz?

    U mnie na wsi nawet rolnicy wiedzą, że jak ich się za dużo na targ
    najedzie z ziemniakiem, to cena musi rypnąć. Tu ludzie zaczęli masowo
    wyzbywać się funta, bo sytuacja była mało stabilna. To i potaniał. A że
    pociągnął za sobą także inne waluty, równie mało stabilne, to normalne.
    Jak świat światem, ludzie w momentach destabilizacji kupują stabilne
    kruszce i waluty, czyli złoto, dolary, franki, teraz jeszcze doszło
    euro. Na przeczekanie.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 25. Data: 2016-06-26 08:14:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Racja ze jak za duzo kartofli dzisiaj na rynku to jest mozliwosc ze tansze beda. Ale
    to nie dotyczy ceny kartofli ze zbiorow za piec lat.

  • 26. Data: 2016-06-26 10:10:24
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Ja tu widzę, że Ty jednak nie jesteś kapitalista i wolnorynkowiec, tylko
    >zwykły komuch. Gryzie Cię, że kogoś stać na spekulacje na rynkach
    >walutowych? Toż to przecież wolny rynek.

    Rynek papierów wartościowych też jest - uważasz, że ci którzy żądali
    (żądają) ukarania winnych kryzysu 2007 to też komuchy?

  • 27. Data: 2016-06-26 13:11:33
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 26-06-16 o 05:36, wolim pisze:

    > Jak świat światem, ludzie w momentach destabilizacji kupują stabilne
    > kruszce i waluty, czyli złoto, dolary, franki, teraz jeszcze doszło
> [...]
    Fakt.Dolary,franki i "teraz euro" są cholernie stabilne.prawie jak rubel
    radziecki.
    A w ogóle panie to wolny rynek...

    Bulba

  • 28. Data: 2016-06-27 09:49:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 25 czerwca 2016 09:22:09 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Doradcy doradzali to za co ich wtedy najbardziej premiowano czyli kredyty walutowe.
    > A taka osoba kredytu potrzebująca na finansach znać się nie musiała- mogł to być
    fizyk kwantowy czy inny piekarz czy operator cnc.

    Kazda reklama jaka widzisz / slyszysz dziala dokladnie w ten sam sposob.
    Zakazac reklam? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2016-06-27 10:05:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-27 o 09:49, Adam Sz. pisze:

    fizyk kwantowy czy inny piekarz czy operator cnc.

    > Kazda reklama jaka widzisz / slyszysz dziala dokladnie w ten sam sposob.
    > Zakazac reklam? :-)

    Bank to instytucja zaufania publicznego.

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2016-06-27 10:22:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 09:49:45 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Kazda reklama jaka widzisz / slyszysz dziala dokladnie w ten sam sposob.
    > Zakazac reklam? :-)
    Bank to niby instytucja zaufania...
    Ale mniejsza o to.
    Jak do sklepu motoryzacyjnego wchodzisz po czujnik oleju do BMW to oczekujesz od
    sprzedawcy że sprzeda Tobie czujnik od BMW właśnie a nie od multipli.
    Taki jeden z drugim w 2007/2008 do banku poszli po kredyt to uwierzyli "doradcy" że
    doradził im najlepsza opcje.
    Ślepi w karty grać nie powinni niby ale w życiu jak to w życiu.