  • 21. Data: 2011-10-18 16:38:09
    Temat: Re: Nowe grzejniki w istniejącej instalacji. Problem.
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-10-18 17:20, zil0g pisze:
    > *Krzysztof 45* wdusil[a] knefle:

    > Dobra a mozesz zdradzic to swoje tajne zaklecie jakim ich rozrozniasz?

    Zaklęcie brzmi: "podaj cenę" :)

  • 22. Data: 2011-10-18 18:07:08
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 14:52:24 +0200, wolim napisał(a):
    > A to jak pobierzesz wodę z gruntu i potem ją oddasz z powrotem, to
    > będzie nieekologicznie? :)
    1. Pobranie nic nie kosztuje?
    2. Tej czystej w gruncie może w końcu zabraknąć.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

  • 23. Data: 2011-10-18 18:10:49
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 14:51:34 +0200, Kris napisał(a):
    > aczkolwiek np wybudowanie domu to nie jest żadna
    > superskomplikowana inwestycja i można spokojnie samameu to opanować
    Taaa... A potem jak człowiek ogląda np instalacje elektryczne takich
    domorosłych fachowców to się za głowę łapie... (coby przypadkiem niczego
    nie dotknąć i krzywdy sobie nie zrobić).

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
    Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/

  • 24. Data: 2011-10-18 19:33:09
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]

    >domorosłych fachowców to się za głowę łapie... (coby przypadkiem niczego
    >nie dotknąć i krzywdy sobie nie zrobić).

    Akurat instalacja elektryczna to najprostsza instalacja do zrobienie w domu
    jak ktoś ma trochę zielonego pojęcia.

  • 25. Data: 2011-10-18 20:18:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    wolim napisał(a):
    > Zaklęcie brzmi: "podaj cenę" :)
    Firmy szuka się z polecenia. W innym przypadku to loteria zwłaszcza
    jak nie widziałeś ich wykonanych zleceń.
    --
    Krzysiek

  • 26. Data: 2011-10-18 20:19:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    wolim napisał(a):
    > Najlepiej, niech zatrudni Ciebie :)
    Ja na takie pierdołki nie mam czasu :)
    --
    Krzysiek

  • 27. Data: 2011-10-18 20:24:24
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    wolim napisał(a):
    > Jakbym miał 250 tyś na drewno afrykańskie do wyłożenia podłóg, to nie
    > mieszkałbym w Polsce,
    Ale są tacy co mieszkają w PL i takie siano wydaja na takie rzeczy.
    > tylko już dawno kupiłbym sobie hacjendę w
    > słonecznym teksasie. Piszesz o skrajnościach.
    Nie zrozumiałeś mnie.
    Jeżeli wykonanie dla Ciebie instalacji jest bułką z masłem, to podjął
    byś się zlecenia które podałem w przykładzie?
    --
    Krzysiek

  • 28. Data: 2011-10-19 07:39:29
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-10-18 22:24, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > Jeżeli wykonanie dla Ciebie instalacji jest bułką z masłem, to podjął
    > byś się zlecenia które podałem w przykładzie?

    Napisałem Ci, że piszesz o skrajnościach. Nie podjąłbym się tego
    zlecenia. Ale podejrzewam, że zdecydowana większość zleceń to jednak
    zlecenia na położenie zwykłej terakoty, czy glazury. A za taką robotę
    branie 300 złotych dniówki, to jest zdecydowana przesada.

  • 29. Data: 2011-10-19 07:40:41
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-10-18 22:18, Krzysztof 45 pisze:
    > Firmy szuka się z polecenia. W innym przypadku to loteria zwłaszcza jak
    > nie widziałeś ich wykonanych zleceń.

    Dlatego twierdzenie, że "robota żeby była dobrze zrobiona musi
    kosztować" nie jest najrozsądniejsze.

  • 30. Data: 2011-10-19 07:41:57
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-10-18 22:19, Krzysztof 45 pisze:
    > Ja na takie pierdołki nie mam czasu :)

    Ja znam takie powiedzenie, że krowa, która dużo ryczy, mało mleka daje.
    Jak Twój czas jest taki cenny, jak sugerujesz, to po co marnujesz go
    czytając i pisząc na grupę? :)