  • 31. Data: 2011-10-19 09:48:46
    Temat: Re: Nowe grzejniki w istniejącej instalacji. Problem.
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    wolim napisał(a):
    > A za taką robotę branie 300 złotych dniówki, to jest zdecydowana
    > przesada.
    Policz sobie jakie ma obciążenia taki hydraulik związane z
    prowadzeniem działalności gospodarczej, a potem porozmawiamy o stawkach.

    A co do niby 300zł dniówki. Żeby on przepracował te dniówkę za 300, to
    często poświęca kilka dniówek za friko na przygotowanie tej za którą
    zarobi. Jeszcze potem są jakieś zmiany poprawki, i suma summarum
    wychodzi mu 80 zł dniówki a nie 300.
    --
    Krzysiek

  • 32. Data: 2011-10-19 09:56:57
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    wolim napisał(a):
    > Ja znam takie powiedzenie, że krowa, która dużo ryczy, mało mleka daje.
    > Jak Twój czas jest taki cenny, jak sugerujesz,
    Czy ja sugeruję że mój czas jest taki cenny?
    Po prostu tak małymi zleceniami się nie zajmuję. Z prostej
    ekonomicznej przyczyny. A jak małymi zleceniami się nie zajmuję, t.z.
    że wykonuję duże zlecenia. A jak wykonuję duże zlecenia, automatycznie
    nie mam czasu na małe zlecenia. To takie skomplikowane?
    > to po co marnujesz go czytając i pisząc na grupę? :)
    Nie sądzę bym marnował czas czytając grupy. Często można się
    dowiedzieć ciekawych rzeczy. Nieprawdaż?
    --
    Krzysiek

  • 33. Data: 2011-10-19 10:04:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    wolim napisał(a):
    > Dlatego twierdzenie, że "robota żeby była dobrze zrobiona musi
    > kosztować" nie jest najrozsądniejsze.
    To zależy co to znaczy "musi kosztować"

    Materiały dobrej klasy kosztują.
    Prowadzenie DG kosztuje.
    ZUS kosztuje.
    Sprzęt do wykonania zlecenia kosztuje
    Samochód, paliwo na dojazdy i załatwianie wszelakich spraw związanych
    ze zleceniem kosztuje.
    Praca Fachowca kosztuje. Też ma rodzinę i musi ich utrzymać.
    Gwarancja kosztuje.

    Więc jak ma zlecenie nie kosztować?
    --
    Krzysiek

  • 34. Data: 2011-10-20 07:42:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

    >Materiały dobrej klasy kosztują.

    Materiały najlepiej jak kupuje inwestor- wychodzi go to taniej i ma takie
    jak chce a nie najtańsze bo takie najczęściej kupi wykonawca aby
    zminimalizować koszty.

> [...]
    >ze zleceniem kosztuje.
    >Praca Fachowca kosztuje. Też ma rodzinę i musi ich utrzymać.

    Dlatego do takich pierdółek jak zrobienie łazienki itp najlepiej wziąć
    sprawdzonego człowieka z tzw. szarej strefy.

    >Gwarancja kosztuje.
    Z moich obserwacji wynika że łatwiej wyegzekwować ew. poprawki od uczciwego
    Pana Heńka niż od tzw. Firmy.

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 35. Data: 2011-10-20 18:17:46
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Kris napisał(a):
    > [...]
    Bzdury wypisujesz od początku do końca.
    --
    Krzysiek

  • 36. Data: 2011-10-21 08:35:46
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

    >Kris napisał(a):
    > [...]
    >Bzdury wypisujesz od początku do końca.

    Uzasadnij proszę
    No chyba że uważasz że zrobienia podjazdu do garażu to należy STRABAG-owi
    zlecić.

  • 37. Data: 2011-10-21 08:41:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >Materiały najlepiej jak kupuje inwestor- wychodzi go to taniej i ma takie
    >jak chce a nie najtańsze bo takie najczęściej kupi wykonawca aby

    Dodam jeszcze co powiedział mi mój znajomy prowadzący spora lokalną
    hurtownię budowlaną- jak mu się jakiś materiał/farba czy nawet cement
    przeterminuje to indywidualny inwestor tego sam dla siebie nie kupi nawet po
    obniżonych cenach. Ale nie ma problemu: właściciele firm np
    budowlanych/wykończeniowych itp taki materiał kupują po obniżonych cenach z
    pocałowanie w ręke. Póżniej wykorzystają to u niekumatego inewestora a
    policza jak za pełnowartościowe produkty+ narzut oczywiście.

  • 38. Data: 2011-10-21 14:56:30
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Kris napisał(a):
> [...]
    > cenach z pocałowanie w ręke. Póżniej wykorzystają to u niekumatego
    > inewestora a policza jak za pełnowartościowe produkty+ narzut oczywiście.
    A ja dodam że mój znajomy ma piccernię i pakuje tam taki szajs
    marketowy przeterminowany, a niekumaci ... Mało tego że nie chorują to
    jeszcze zachwalają. Oczywiście ci klienci w markecie takich produktów
    nawet do rąk by nie wzięli.

    Jaki to ma związek z instalacjami sanitarnymi i wykonawstwem?
    --
    Krzysiek

  • 39. Data: 2011-10-21 21:12:08
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

    >jeszcze zachwalają. Oczywiście ci klienci w markecie takich produktów nawet
    >do rąk by nie wzięli.
    Właśnie dlatego jak chcę zjeść pizzę to sam ją robię, a jak chce mieć dobrze
    wykonaną instalację z dobrych materiałów to samemu robię lub co najmniej sam
    materiały kupuje

    .Jaki to ma związek z instalacjami sanitarnymi i wykonawstwem?

    Jw.

  • 40. Data: 2011-10-23 11:29:37
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-10-17 22:53, Krzysztof 45 pisze:
    > Zmień fachowca na Fachowca.

    a znasz takiego z certyfikatem ktory cos znaczy i mozna dzieki temu go
    odroznic od fachowca?
    polecenie ma krotkie nogi - mialem dwoch fachowcow z polecenia i
    niestety zaden nie byl Fachowcem...

    Sierp