  • 161. Data: 2013-01-07 12:22:01
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:kce9u8$qvi$1@news.task.gda.pl...

    > To co piszesz to jak mowa adwokata diabla.
    > Sprzedaz tego na co sie wzielo kredyt, to jak rozdanie tego kredytu, tylko
    > nieco pozniej. Co za roznica czy pustka bedzie wczesniej, czy pozniej?

    Czyli to co dzisiaj się robi za pożyczone dolary to to samo tyle że w czasie
    teraźniejszym.

    Marek

  • 162. Data: 2013-01-07 12:23:20
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Wskaż mi, co będziemy mogli sprzedać z obecnych długów.
    > Odpowiedź: NIC

    Zrozum, te dlugi zreszta w ogromnej czesci darowane to nic innego jak
    konsumpcja. Sprzedaz teraz jest odsunieciem w czasie przejedzenia tych
    pieniedzy. Najpierw wzieto kredyty, pozniej budowano, a pozniej po malu
    przejadano. Co nie dalo sie przejesc bo bylo trupem to sprzedano. Widzisz tu
    jakas roznice?

    > Ile tych autostrad?
    > Dlaczego najdroższe w Europie?
    > Dlaczego tyle bubli?
    > Dlaczego płatne jezeli mamy nie mały podatek drogowy w cenie za paliwa?
    > Dlaczego na autostradzie albo drodze szybkiego ruchu ogranicza się
    > prędkośc do 70kmh na prostym bezpiecznym odcinku?

    Mnie o to pytasz?

    > Odpowiedź brzmi: Bo rządzą nieudacznicy i cwaniacy.

    Gierkowie znaczy caly czas?

    > Choćby tranzyt na lawetach kolejowych byłby kurą znosząca złote jajka.

    Tez tak czasem mysle, ale niestety kolej jest gierkowa caly czas.

    Pozdro.. TK

  • 163. Data: 2013-01-07 12:24:24
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > a co mieliśmy z długów Gierka? Bo po ich redukcji przeez wierzycieli
    > właśnie skończylismy je spłacać. bez tej redukcji może udałoby się z 100
    > lat

    Tuskowe za 1000... i z podartymi gaciami w ręku.

    Marek

  • 164. Data: 2013-01-07 12:26:19
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Po gierku długi spłacone i majątek sprzedany.

    Majatek sprzedano, bo to byl trup jedzony dwadziescia lat wczesniej.

    > Po Tusku nie ma czego sprzedawać a dług jest nie do spłacenia.

    Bo przejada sie nabiezaco. :-)

    > 50% majątku narodowego to budownictwo mieszkaniowe.
    > Gdzie jest reszta pożyczonej kasy?

    W fotoradarach. :-DDD

    Pozdro.. TK

  • 165. Data: 2013-01-07 12:27:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jan 2013 12:24:24 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > Tuskowe za 1000... i z podartymi gaciami w ręku.

    strasznie się zafiksowałeś. Zacznij od tego, że prze długi Gierka Polska
    rozwijała się dużo wolniej niz mogła. Bo zamiast inwestować spłacaliśmy
    długi.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 166. Data: 2013-01-07 12:27:46
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Gierkowie znaczy caly czas?

    Taka gorsza odmiana Gierków bo ładuje kieszenie że aż miło i co gorsza,
    coraz bardziej dobiera się do naszych prywatnych pieniędzy pod pozorem
    umilania życia.

    Marek

  • 167. Data: 2013-01-07 12:30:04
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > strasznie się zafiksowałeś. Zacznij od tego, że prze długi Gierka Polska
    > rozwijała się dużo wolniej niz mogła. Bo zamiast inwestować spłacaliśmy
    > długi.

    A to tych Tuskowych nie trzeba spłacać? Poczekaj parę lat. Już się zbiorą
    wierzyciele...

    Marek

  • 168. Data: 2013-01-07 12:37:35
    Od: <news>

    Użytkownik "Ergie" napisał:
    > Ale masz jakieś wsparcie?
    > Czy tylko sobie tak piszesz aby pisać?

    Czy mam cię za rączkę jak dziecko do lasku zaprowadzić i pokazać jak to
    firmy śmieciarskie wywalają wywrotki śmieci do lasu, albo jak dziesiątkami
    wywrotek tworzą nielegalne wysypiska na czyimś prywatnym gruncie bez zgody
    właściciela?

    > W nowym systemie firmy mają płacone za śmieci wywiezione
    > na wysypisko, a nie za śmieci odebrane. Za śmieci wywiezione
    > do lasu nikt im nie płaci więc nic na tym nie oszczędzają,
    > a wręcz tracą.

    Jednak dziecko jesteś że opowiadasz o wyimaginowanych systemach!
    Ludek płaci za śmieci od głowy a nie od ilości śmiecia wywiezionego na
    wysypisko!
    Nawet wysypisko to to też teren zielony, więc te śmieci nawet wywiezione nie
    znikają.
    Zauważ że właścicielami tych wszystkich firm śmieciowych są pociotki wójtów,
    radnych i tych przy korycie i oni robią co chcą bo nikt im nic nie zrobi,
    łącznie z tym że czasami nawet nie chce im się śmieci do lasu wywozić bo za
    drogo im wychodzi i wolą śmieci po prostu nie odbierać. Poco mają to robić
    jak mają zapłacone? A jak nie zapłacisz to ci ściągną ostatnie majtki żeby
    "swoje" odzyskać! Więc przestań pitolić już o tych swoich systemach i jak to
    świnie od koryta chcą nam wszystkim dobrze zrobić!

  • 169. Data: 2013-01-07 12:41:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jan 2013 12:30:04 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > A to tych Tuskowych nie trzeba spłacać? Poczekaj parę lat. Już się
    > zbiorą wierzyciele...

    skoro Gierkowych nie trzeba było, według Ciebie, to i tych nie,
    nieprawdaż?

  • 170. Data: 2013-01-07 12:43:28
    Od: <news>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" napisał:
    > Uhm, oczywiście. I w tej właśnie temperaturze spalasz całość
    > wsadu. A później jeszcze dopalasz efekty spalania.

    Czy ty sugerujesz że produkowane piece nie nadają się do spalania paliwa?
    Puknij się w łepek! W takich temperaturach własnie się spala paliwo w
    piecach domowych, są tak skonstruowane że posiadają komorę spalania i
    dopalania, dopływ powietrza w kilku punktach i inne bajery, więc przestań
    zgrywać mądralę!

    > A rozróżniasz np. spalanie zupełne i niezupełne? I że produkty
    > spalania zależą od jego warunków? Najwyraźniej nie.

    Kurna, zakazać palenia wungla i drewna w piecach bo według ciebie źle się
    spala i w czasie ich spalania powstają substancje jakich w tym paliwie nigdy
    nie było:) Palić papierosy też zakazać, bo proces spalania jest nie
    efektywny:)