  • 251. Data: 2021-05-30 22:59:45
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > podniesli kwotę wolną od podatku.

    Ze co? Kiedy? Gdzie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 252. Data: 2021-05-31 02:29:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 30 maja 2021 o 22:59:46 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...
    > Ja doceniam ze wprowadzili np minimalna stawke godzinowa - genialne w
    > swej prostocie posuniecie które ukruciło mnostwo patologii i omijania
    > podatków.
    >
    > Ale covid? Przeciez u nas umiera najwiecej ludzi w UE.
    > A i na swiecie mamy jedno z gorszych miejsc.
    > Tutaj imo nie dało sie zrobić tego gorzej.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.
    Po co kłamiesz jak można w przeciągu trzydziestu sekund sprawdzić. Najwięcej umiera
    Węgrów. 1 na 330. Czechów niewiele mniej niż Węgrów. Belgów i Włochów umarło więcej
    niż Polaków. Bo u nas 1/500 a w tamtych państwach ~1/450-480. A może tobie chodzi o
    liczby bezwzględne. To najwięcej umarło wczoraj mieszkańców Indii. Jakieś 3800. Tylko
    że ich jest 1 miliard 400 milionów. Co daje do tej pory 240 zgonów na milion. Jeden
    człowiek na ponad cztery tysiące. Znowu ci się manipulacja oparta na kłamstwie nie
    udała.

  • 253. Data: 2021-05-31 07:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > pory 240 zgonów na milion. Jeden człowiek na ponad cztery tysiące.
    > Znowu ci się manipulacja oparta na kłamstwie nie udała.

    Ja juz wielokrotnie pisałes ze jedyny wskaznik który opiera sie
    manipulacjom i ocenia całosciowo problem zdrowotny to nadmiarowe zgony.
    Bo nie ma dla mnie znaczenia na co umieram - czy na covid czy dlatego
    ze karetka nie dojechała bo ktos zamknał połowe słuzby zdrowia.

    I niestety te dane pokazuja gigantyczny wzrost ilosci zgonów, który
    rozpoczał sie w pazdzierniku 2020 i dopiero teraz wyhamowuje.

    Porównywałem dane z 2020 i mielismy najgorsze wyniki w ue i jedne z
    najgorszych na swiecie.

    Rozmawialismy zreszta o tym, bo przeciez "niezrecznie sie wyraziłes" ze
    skoro w 2020 umarło prawie 100tys wiecej ludzi to w 2021 umrze mniej i
    sie wyrowna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 254. Data: 2021-05-31 09:39:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-15 o 13:03, Marcin N pisze:
    > Ciekawy pomysł.
    >
    > 70 m2 to już dość sporo i da się mieszkać. Domy więc pewnie stanieją a w
    > ślad za nimi i inne nieruchomości.
    >
    > Jak uważacie?

    "Jak wskazuje Ewa Klemanów, najczęściej klienci decydują się na
    realizację domów do stanu deweloperskiego. - Jednakże coraz więcej firm,
    jak np. nasza, oferuje realizację w stanie pod klucz oraz w stanie pod
    klucz wraz z zagospodarowaniem terenu. Średni koszt budowy domu bez
    garażu o powierzchni użytkowej 60-65 m to w stanie deweloperskim około
    340 000 zł brutto, zaś w stanie pod klucz około 412 000 zł brutto.
    Oddanie domu w stanie pod klucz z ogrodem to wydatek około 461 000 brutto"
    I tyle w tym temacie.
    A jeszcze co do budowy bez kierbuda
    " Taka zapowiedź mogłaby oznaczać, że budowa domów wg nowych regulacji,
    nie podlegałaby żadnemu nadzorowi. To, co w przypadku standardowej
    budowy kontroluje i zatwierdza specjalista, czyli kierownik budowy, tu
    byłoby zależne tylko od własnego widzimisię budującego. Nasuwa się więc
    pytanie: czy ludzie będą chcieli ryzykować życiem swoim i swoich rodzin
    zasiedlając domy, które mogłyby nie spełniać podstawowych norm
    (niewłaściwe materiały, wadliwa technologia, etc.)? A co potem? Czy
    wybudowane w takim trybie domy dałoby się później sprzedać? Kto chciałby
    taką wątpliwą konstrukcję nabyć? "

    https://businessinsider.com.pl/finanse/jaroslaw-kacz
    ynski-o-budowie-domu-za-100-tys-zl-ile-kosztuje-budo
    wa-domu-70-mkw/xrdy7z1

    --
    Janusz

  • 255. Data: 2021-05-31 11:55:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 09:39:27 UTC+2 Janusz napisał(a):

> [...]
    > taką wątpliwą konstrukcję nabyć? "
    >
    > https://businessinsider.com.pl/finanse/jaroslaw-kacz
    ynski-o-budowie-domu-za-100-tys-zl-ile-kosztuje-budo

    Jesteście w stanie nieobiektywnie udowodnić różne rzeczy. Pamiętam, nie było to
    wczoraj tylko sporo dawniej, jak byli tacy co pisali że sprzedali mieszkanie dwa
    pokoje 40 m?w wielkiej płycie. I za otrzymane pieniądze zbudowali dom i im jeszcze
    trochę zostało. I ze zrobili interes życia. Jak ZUS obniżył zasiłek pogrzebowy to ci
    od zakładów pogrzebowych twierdzili że się nie da zakopać w nowym limicie. I że
    rozkładające się trupy będą leżały na ulicach. I się zmieścili w nowym limicie.
    Przynajmniej w Łodzi bo trupów na ulicach nie widziałem. Obok siebie są dwa
    warsztaty samochodowe. Jeden się nazywa "warsztat samochodowy' a drugi "Servis".
    Warsztat samochodowy jest w dużym garażu na dwa stanowiska. Nie ma super podnośnika
    jest brudny kanał. W servisie biuro obsługi klienta z darmową kawą. Hala gdzie
    naprawiają w kafelkach itp. Jeżdżę do warsztatu bo ceny niższe i atmosfera
    fajniejsza. Słyszałem że w servisie ceny minimum dwa razy wyższe niż w warsztacie.
    Standard wykonania naprawy taki sam jak w warsztacie. Do tego nic nie naprawiają
    tylko wymieniają na nowe, co też podnosi wysokość rachunku. Do obydwu miejsc są
    podobne kolejki klientów. To że jakaś cipa napisała że u nich coś ileś kosztuje nie
    znaczy że to są najniższe ceny na rynku. Nie wiem co chciałes osięgnąć wklejając
    tekst. Może postarasz się to wytłumaczyć?

  • 256. Data: 2021-05-31 12:50:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kolego heby, czy mógłbyś się napie....ać z kapelindrem na privie??

    -----

  • 257. Data: 2021-05-31 13:05:00
    Od: Mark Woydak <m...@n...net>

    W dniu 2021-05-31 o 12:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kolego heby, czy mógłbyś się napie....ać z kapelindrem na privie??
    >

    > -----

    Dlaczego swojej prośby nie nie kierujesz do kapelindra? To on jest
    inicjatorem tych wszystkich pyskówek. Gościu ewidentnie ma coś z głową.

    --
    MW

  • 258. Data: 2021-05-31 13:31:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 12:51:04 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Kolego heby, czy mógłbyś się napie....ać z kapelindrem na privie??
    >

    > -----
    Nie musisz samogłoska czytać. Przymusu nie ma.

  • 259. Data: 2021-05-31 13:35:50
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 31/05/2021 12:50, ąćęłńóśźż wrote:
    > Kolego heby, czy mógłbyś się napie....ać z kapelindrem na privie??

    Nie. Zniknie wtedy kwestia edukacyjna.

  • 260. Data: 2021-05-31 13:37:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 13:05:01 UTC+2 Mark Woydak napisał(a):

    > Dlaczego swojemu prośby nie nie kierujesz do kapelindra? To on jest
    > inicjatorem tych wszystkich pyskówek. Gościu ewidentnie ma coś z głową.
    >
    > --
    > MW
    Dam pożywkę sygnaliscie. Z dwieście wpisów było jak się dopisałem. Ściśle trzymałem
    się tematu. Wpis nie był do nikogo adresowany. Przedstawiłem w nim swoje stanowisko.
    Weź się osrany chuju na kaczych łapach w dupę jebany prze runta grzecznie odpierdol.
    Jak masz zyczenie to mogę ci zrobić tak że będziesz prosił o dół z wapnem.