  • 341. Data: 2021-06-18 20:50:56
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Jun 2021 10:30:30 -0700 (PDT), w
    <4859bc09-8afa-4d87-aceb-fda9c69bb708n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jakieś barwny chcą żebym dał linka do informacji o grzaniu Bałtyku. Nie mój
    artykuł to był. Nie było to wczoraj itp. Ale Ty

    No, ale teksty pamiętasz chyba, to poszukaj przez google.
    W końcu może coś z sensem napiszesz.

  • 342. Data: 2021-06-18 20:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak możesz po raz dziesiąty napisać to samo jak do tej pory ani
    > razu nic nie napisałeś w temacie jak oszczędzasz wodę. Jak tyle
    > razy pisałeś to skorzystaj z rady radą i wyciągnij z historii.

    Z historii czego?
    groups google ma obecnie tak ubogie wyszukiwanie ze nie mam zamiaru sie
    przekopywac.
    Jak zechcesz sie dokształcic to na podstawie haseł które podałem ci
    kilka postów wczesniej - w koncu zrozumiesz.
    Jak nie zechcesz to cóz - nihil novi.

    > Chwilowo jesteś z nim w koalicji to chyba nie napiszesz że to zły
    > pomysł żebyś poszukał w historii. Udowodnij że pisałeś. Jakieś
    > barwny chcą żebym dał linka do informacji o grzaniu Bałtyku. Nie
    > mój artykuł to był. Nie było to wczoraj itp. Ale Ty twierdzisz że
    > sam wiele razy pisałeś jak oszczędzasz wodę i wychodzi że sadzami
    > w kominie pisałeś. Nikt nie widział nikt nie słyszał.

    Nic na siłe Zenku, Nie da sie to sie nie da.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 343. Data: 2021-06-19 00:05:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 czerwca 2021 o 20:59:49 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Jeśli nie chcesz napisać jak oszczedzasz wodę to faktycznie nic więcej nie da się
    zrobić. Można jedynie wyciągnąć wniosek że rzuciłeś populistyczne haselko i liczyłeś
    na wielkie poparcie idei która z złożenia jest przegrana. Bo wody nie da się
    oszczędzać. Chętnie zapoznam się z linkami jakie dasz pod warunkiem że to będą linki
    do twoich wypowiedzi. Jeśli jesteś orędownikiem oszczędzania wody to bez problemu
    powinieneś podać kilka przykładów. Nie interesują mnie akcje społeczne w których
    aktorzy mówią co im napisali a ludzie myślą że to prawda.

  • 344. Data: 2021-06-19 06:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wody to bez problemu powinieneś podać kilka przykładów. Nie
    > interesują mnie akcje społeczne w których aktorzy mówią co im

    Typowy przykład debila który zamiast wpisać 3 hasła w google i odrobine
    poczytac, woli uprawiac pyskówki przez 20 postów. Zal...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 345. Data: 2021-06-19 07:20:26
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-06-18 o 19:31, psychol Zenek Kapelinder pisze:
    > piątek, 18 czerwca 2021 o 13:45:46 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    /.../
    > Jak taki przymuł bagienny jak ty może komuś coś wyjaśnić?
    zenusiu, nawet głucha żaba coś tam kuma ;-)))
    >Próba rozmowy z tobą to gwałt na rozumie.
    czujesz się zenusiu zgwałcony? wreszcie masz jakąś przyjemność ze swoich
    dziwactw na grupach zwanych dyskusyjnymi;-)))

    wymieniłeś już "lampę" w swoim projektorze? ;-)))))))))

    This projector is mighty packed and the brightness on ECO mode is just
    awesome. Lamp life is great, sharp detail and amazing color. The
    horizontal keystone correction is what made me go for this, the
    projector can be placed anywhere and is not restricted to being in the
    center of the room with just vertical keystone. The light throw off the
    projection area is a bit distracting but you will ignore this once you
    see the quality of the image. Do not have a screen yet and projecting on
    an off white wall, but this projector is just so fab with the quality of
    the Large display and silent fan to add but so much more for sure. One
    should own it to experience this mighty Epson Projector !

    a teraz WON ! ;-)))

    --
    Runt

  • 346. Data: 2021-06-19 15:55:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 19 czerwca 2021 o 06:59:48 UTC+2 Budzik napisał(a):

    > Typowy przykład debila który zamiast wpisać 3 hasła w google i odrobine
    > poczytac, woli uprawiac pyskówki przez 20 postów. Zal...

    Są wątki które się ewidentnie ich bohaterom nie udały
    Np watek o chlebie "wodnym" i bzdury które tam użytkownik wypisywał.
    Kogutowi "nie udał" się wątek o czystości powietrza w Łodzi bo fakty są jakie są a on
    bzdury uparcie pisze
    Tobie zaś nie udał się watek o oszczędzaniu wody, bo tu niestety Kogut ma sporo racji
    Piszesz o linkach w google, w tamtej dyskusji chyba z przed roku już ktos linki
    wstawiał. Linki ze w w Afryce wody brak i ludzie z tego powodu umieraja
    Napisałem ze codziennie moge 1000-2000litrów wody udostępnić tylko niech to ktoś do
    Afryki dostarczy.
    Odzewu nie było.
    Jak mogę wode oszczędzać?
    Czy jak zamiast kąpieli w wannie(250 litrów) zrobię szybki prysznic(50Litrów) to
    200lutrów oszczędziłem?
    Patrząc po sieci wodociagowej i kanalizacyjnej w moim mieście te 200litrów które
    pobrałem z kranu i rozrzutnie wlałem do wanny za pół godziny będzie w lokalnej rzece
    czyli wróci do środowiska.
    W tym tygodniu ok 3 godziny dziennie u mnie podlewanie ogrodu działa, pi razy drzwi
    to 3 tys litrów dziennie.
    Zmarnowana/nie oszczędzona woda czy jednak nie?- bo wróciła do środowiska i nawodniła
    rośliny, napił się jeż i inne krety.

  • 347. Data: 2021-06-19 15:57:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 19 czerwca 2021 o 07:20:28 UTC+2 Runt napisał(a):

    > a teraz WON ! ;-)))
    Zgłoś się chlopie do psychiatry. Póki zza późno nie jest

  • 348. Data: 2021-06-19 20:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > ludzie z tego powodu umieraja Napisałem ze codziennie moge
    > 1000-2000litrów wody udostępnić tylko niech to ktoś do Afryki

    Tak to juz jest z ta woda ze ani za duzo nie jest ok, ani za mało nie
    jest ok.
    Ani susza ani powódz nie sa czyms czego oczekujemy.
    Dlatego wazna jest rownowaga.

> [...]
    > pobrałem z kranu i rozrzutnie wlałem do wanny za pół godziny
    > będzie w lokalnej rzece czyli wróci do środowiska.

    I jest i nie jest.
    Bo przeciez woda która masz w kranie nie pochodzi z rzeki.
    Pochodzi z wód gruntowych. I teraz musi sie tam przesaczyc przez
    ziemie, przy okazji sie oczyszczajac.
    I ogólnie masz racje - to sie dzieje na biezaco i nie ma problemu.
    Ale jak pojawia sie susza, jest mniej wody która moze wsiaknac to
    szybkosc odnawiania moze być zbyt mała i wtedy pojawia sie problem.
    https://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news%2C40733
    0%2Cpowstala-mapa-
    wod-gruntowych-na-ziemi.html

> [...]
    > drzwi to 3 tys litrów dziennie. Zmarnowana/nie oszczędzona woda
    > czy jednak nie?- bo wróciła do środowiska i nawodniła rośliny,

    Co do zasady - wydaje mi sie ze kazda woda która idzie na uprawe roslin
    zamiast na hodowle zwierzat jest wodą dobrze wykorzystaną.
    Wydawało mi sie ze to było jasne w kontekscie haseł które podałem
    kogutkowi do przejrzenia.
    Bo najwiecej wody na swiecie zuzywa własnie hodowla zwierzat których
    jemy po prostu zbyt wiele. A dodatkowo hodowla zabija krajobraz w
    którym utrzymuje sie coraz mniej wody. I mamy samonapedzajacy sie
    mechanizm.
    Dlatego od jakiegos czasu łącząc przyjemne z pozytecznym staram sie
    ograniczać ilosc jedzonego miesa - mojemu zdrowiu to pomoze a jezeli
    przy okazji bedzie odrobine eko to tym lepiej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 349. Data: 2021-06-19 20:23:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 19 czerwca 2021 o 20:00:45 UTC+2 Budzik napisał(a):

    > Tak to juz jest z ta woda ze ani za duzo nie jest ok, ani za mało nie
    > jest ok.
    > Ani susza ani powódz nie sa czyms czego oczekujemy.
    > Dlatego wazna jest rownowaga.

    Ano
    > I jest i nie jest.
    > Bo przeciez woda która masz w kranie nie pochodzi z rzeki.
    > Pochodzi z wód gruntowych. I teraz musi sie tam przesaczyc przez
    > ziemie, przy okazji sie oczyszczajac.

    Sprawdż czy czasem u Ciebie z kranu nie leci woda z Warty.

> [...]
    > ograniczać ilosc jedzonego miesa - mojemu zdrowiu to pomoze a jezeli
    > przy okazji bedzie odrobine eko to tym lepiej.

    Tia
    Wyjaśnialiśmy juz to
    ilość krów, ilość wody która pija i ilość opadów(dostepne w necie) i wychodzi że ryby
    w Wiśle winny brzuchami po dnie szorować tylko z powodu krów..
    A tak nie jest

  • 350. Data: 2021-06-19 20:31:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 19 czerwca 2021 o 20:00:45 UTC+2 Budzik napisał(a):

    > I ogólnie masz racje - to sie dzieje na biezaco i nie ma problemu.
    Czyli zapytam o to o co Kogutek pyta Ciebie od dłuższego czasu: jak oszczędzać wodę?