  • 521. Data: 2021-07-11 17:49:39
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-11 o 16:47, Kris pisze:
    > Po raz kolejny jesteś chamski w dyskusji.
    > Dlaczego?

    Po raz kolejny kłamiesz. Dlaczego? Dlaczego jesteś kłamcą i debilem?

  • 522. Data: 2021-07-11 17:53:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-10 o 22:33, Kris pisze:
    > ?
    > Po raz kolejny prosze- daj linka gdzie wobec Ciebie byłem chamski i/ lub kłamałem.
    > Ps
    > Przejrzyj kilka ostatnich Swoich postów chociażby na tej grupie
    > Wulgaryzmy i chamskie teksty tam są czy nie?
    > No i bzdurzysz odnośnie Twoich dyskusji, pomijając Zenka zawsze chamstwo pierwsze z
    Twojej strony jest.
    > Chcesz linki to podlinkuje jakby co.

    Dlaczego jesteś kłamcą?

  • 523. Data: 2021-07-11 17:53:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-11 o 15:29, Kris pisze:

    > Na 350 m2 tyle instalacji że każda płyta (ok 0,5m2)do rzeźbienia?
    > Podejrzewam że poprzedni fachofcy tam że 4 przedłużacze rzucilii i zapomnieli
    zabrać a Ty z 2 kolegami bezrefleksyjnie zamiast je zwinąć to w styropianie rzezbiles
    50 dniowek

    Dlaczego jesteś kłamcą?

  • 524. Data: 2021-07-11 17:53:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-11 o 15:52, Kris pisze:

    > Przepraszam bardzo. Zapomniałem
    > Ale chcesz to masz: ostatnia dyskusja z Myjkiem, niedawna dyskusja z heby czy
    chociażby ze mną

    > Dlaczego jesteś taki chamski?

    Dlaczego jesteś kłamcą?

  • 525. Data: 2021-07-11 17:53:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-11 o 15:56, Kris pisze:
    zabrać a Ty z 2 kolegami bezrefleksyjnie zamiast je zwinąć to w styropianie rzezbiles
    50 dniowek
    > Ale generalnie dam Tobie szansę.
    > Napisz proszę w jakie instalacje był ten dom " uzbrojony" i jak były położone że
    zajmowały 350m2.
    > Lubisz dużo pisać to i to opisz.

    Dlaczego jesteś kłamcą?

  • 526. Data: 2021-07-11 17:53:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Po raz kolejny jesteś chamski w dyskusji.
    > Dlaczego?

    Dlaczego jesteś kłamcą?

  • 527. Data: 2021-07-11 17:55:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-07 o 13:05, Kris pisze:
    > Po co po raz kolejny z Twojej strony chamskie odzywki?

    > Skoro piszesz " po raz kolejny" to daj linki do tych poprzednich.
    > Wątki o chlebie, sznurowaniu rozdzielni, fv( dyskusja z Myjkiem), 3 tygodniowym
    rozkładaniu styropianu itp pomiń bo tam to Ty się blaznileś. Jak zresztą w większości
    dyskusji z Twoim udziałem. Nie tylko na tej grupie

    > A jak nie powiadomię to co mi grozi?0

    Dlaczego jesteś kłamcą?

  • 528. Data: 2021-07-11 17:55:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-07 o 20:10, Kris pisze:
    > środa, 7 lipca 2021 o 15:13:28 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > ,?
    >
    > Kłamiesz i znowu chamski jesteś.

    > Większość postów z Twoim udziałem kończy się chamstwem z Twojej strony.
    > Np niedawna dyskusja z Myjkiwm, dyskusja z heby, Twoje dyskusje z Plaszczycą itp.
    > Długo by wymieniać
    >
    > Pieniacz chamski jesteś.
    > I teoretyk.

    Dlaczego jesteś kłamcą?

  • 529. Data: 2021-07-11 17:55:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-09 o 16:47, Kris pisze:
    > Widać prawda w oczy kole. Do wymienionych wyżej dodam jeszcze np Tomasza i Janusza.
    > Wielokrotnie wsczynałeś z nimi chamskie dyskusje.
    > Tyle tylko że pomijając Zenka nikt w dyskusjach z Tobą chamski nie jest. Tobie jak
    zaczyna brakować argumentów to chamskie odzywki wobec wspoldyskurantow zaczynasz i
    bzdurzysz że to oni są chamscy. Będziesz dalej brnął to konkretne linki do takich
    dyskusji zapodam. Np nie tak dawna dysputa z heby, również niedawna dyskusja z
    Myjkiem czy chociażby ze mną. Chamstwo leci tylko z Twojej strony
    > Ja rozpoczynałem awantury bo Zenek cz tam Adam Tobie naubliżał?
    > Czytasz czasami to co piszesz?

    > Wskazesz gdzie i kiedy byłem? Linki/ cytaty?

    > Idę o zakład że nie skończysz. Naście lat już na grupach jesteśmy i pomimo tego że
    regularnie Nicki zmieniasz to styl dyskusji pozostaje bez zmian.

    > Czyli?

    Dlaczego jesteś kłamcą?

  • 530. Data: 2021-07-11 17:55:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-09 o 21:19, Kris pisze:
    > Tia;). A produkcja 1 kg wołowiny pochłania 15 000 litrów wody.
    > Nie przerabialiśmy nie tak dawno tego tematu?
    > Warta płynie czy wyschła?
    > Mięcha nie jesz do doczytaj o frytkach. Ile ziemniaków potrzebne abyś w mcDonalds
    garść frytek dostał. A jak jeździsz po obrzeżach Poznania to na pola popatrz.
    Podlewanie wodami podziemnymi są nie te z karmą dla zwierząt tylko te z żarciem dla
    człowieków.

    Dlaczego jesteś kłamcą?