  • 131. Data: 2015-01-01 23:37:16
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 23:31, k...@g...com pisze:
> [...]
    wdrukowano że są nadludźmi, znaczy się lepsza rasa. I uwierzyli.

    Niefart mieli. Do tej pory są w Rosji ludzie co by oddali życie za Stalina. Tam była
    indoktrynacja na najwyższym możliwym poziomie. Teraz taka jest tylko w krajach
    arabskich.

    > W kontekście wdrukowania to było.

    Omotania raczej. Patrzac z dystansu coz taki Hitler np. mial do
    zaoferowania poza mamona? Na biedzie przeciez zdobyl poparcie. Czy
    bogiem maialby byc pieniadz? No jest dla wielu i dzis. Mniej radykalnych
    Hitlerow nie brakuje nam i dzis. Paru prezesow by sie uzbieralo.

    Pozdro.. TK

  • 132. Data: 2015-01-01 23:39:02
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    że są nadludźmi,
    znaczy się lepsza rasa. I uwierzyli.

    > Uwierzyli mimo braku pokrycia w faktach. Na tym polega blad.
    > Pozdro.. TK

    Podstawą wiary nie są fakty. Podstawą wiary jest biblia.
    Niemcy w tamtych czasach mieli biblię, a nawet mieli dwie biblie.
    To jest powód dla którego należy mocno pilnować
    partię Franciszka. Połączenie narkotyku z polityką
    może być bardzo niebezpieczne dla demokracji.

  • 133. Data: 2015-01-01 23:39:15
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 23:33:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    wdrukowano że są nadludźmi, znaczy się lepsza rasa. I uwierzyli.

    > Nie bardzo rozumiem do czego ma doprowadzic ta dyskusja. Mam sie
    > zastanawiac nad psychologicznym fenomenem odniesienia sukcesu przez
    > idiote na pare lat? To juz psychologia opisala dosc dawno temu i nie ma
    > co odkrykwac. Wiekszosc wyborow w naszym kraju mniej wiecej tak sie
    > odbywa. Ale duchowosci, czy czegos glebszego nie widze. Jest tylko
    > wytwor popapranca chcacego podbic swiat w imie sobie znanemu celowi, nie
    > pierwszy raz przeciez.
    >
    > Pozdro.. TK

    dałeś bardzo przejrzystą definicję każdej religii. Cytat "Jest tylko
    wytwor popapranca chcacego podbic swiat w imie sobie znanemu celowi, nie
    pierwszy raz przecież". Generalnie chodziło że kominiarze to chuje. Chodzą i
    naciągają ludzi.

  • 134. Data: 2015-01-01 23:40:38
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 23:25, Maciek pisze:
    > Jedni wierzą w Jezusa, który był przecież człowiekiem, zesłanym z nieba
    > inni mogli wierzyć w Stalina i spróbuj im udowodnić np. że nie miał on
    > boskiego pochodzenia :-)

    W kontekscie wiary katolickiej to boskie pochodzenie mial, ale bogiem z
    pewnoscia nie byl. Mimo mumifikacji jednak nie zyje. :-) Nie oferowal
    tez nic w co kto kolwiek chcialby wierzyc.

    Pozdro.. TK

  • 135. Data: 2015-01-01 23:41:06
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 23:37:14 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > bogiem maialby byc pieniadz? No jest dla wielu i dzis. Mniej radykalnych
    > Hitlerow nie brakuje nam i dzis. Paru prezesow by sie uzbieralo.

    Miał coś cenniejszego niż kasa do zaoferowania. Oferował bycie nadczłowiekiem. kasa
    to przy okazji.

  • 136. Data: 2015-01-01 23:43:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 23:29, Maciek pisze:
    > Widzisz tę różnicę tylko dlatego, że znasz koniec historii ich kultu.
    > Gdyby Niemcy wygrali wojnę to być może kult Hitlera trwałby 1000 lat i
    > już po 300 został uznany za boga, czczony w świątyniach itp. To tylko
    > kwestia odpowiedniej manipulacji ludzką masą przez właściwych "kapłanów".

    Hitler umarl jak kazdy i nie zyje. Nie ma tu nic nadzwyczajnego i ani
    jednego powodu by myslec, ze byl kims wiecej niz czlowiekiem.

    Pozdro.. TK

  • 137. Data: 2015-01-01 23:46:15
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 23:40:36 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > pewnoscia nie byl. Mimo mumifikacji jednak nie zyje. :-) Nie oferowal
    > tez nic w co kto kolwiek chcialby wierzyc.

    Jezus też umarł a bogiem jest. Stalin był bogiem. Tylko bóg może zgładzić miliony
    ludzi i nie ponieść za to konsekwencji. Tylko bycie bogiem daje możliwość
    nieograniczonego mordowania w imię wyższych celów.

  • 138. Data: 2015-01-01 23:50:42
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 23:43:07 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Hitler umarl jak kazdy i nie zyje. Nie ma tu nic nadzwyczajnego i ani
    > jednego powodu by myslec, ze byl kims wiecej niz czlowiekiem.
    >
    > Pozdro.. TK

    Tak samo Jezus umarł. "Nie ma tu nic nadzwyczajnego i ani
    jednego powodu by myslec, ze był kimś więcej niż człowiekiem".

  • 139. Data: 2015-01-01 23:53:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 23:46, k...@g...com pisze:

    > Jezus też umarł a bogiem jest.

    Jezus nie jest bogiem.

    > Stalin był bogiem. Tylko bóg może zgładzić miliony ludzi i nie ponieść za to
    konsekwencji. Tylko bycie bogiem daje możliwość nieograniczonego mordowania w imię
    wyższych celów.

    Celem Boga nie jest zgladzenie milionow ludzi, bo skoro moze wszystko i
    gdyby chcial to pewnie by to zrobil. A gdyby Stalin byl bogiem to zyl by
    do dzis.

    Pozdro.. TK

  • 140. Data: 2015-01-01 23:55:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 23:50, k...@g...com pisze:

    > Tak samo Jezus umarł. "Nie ma tu nic nadzwyczajnego i ani
    > jednego powodu by myslec, ze był kimś więcej niż człowiekiem".

    Jezus umarl na trzy dni. Hitler tak nie umial. :-)

    Pozdro.. TK