  • 211. Data: 2015-01-02 20:48:52
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 20:43, masti pisze:

    > niestety to tak nie działa. przeprosiny nie znoszą winy.

    Ma cofnac czas?
    Daj spokoj. Wiara w Boga to cos innego niz wiara w ludzi. Bledy ludzi
    nie sprawiaja, ze Boga nie ma.

    Pozdro.. TK

  • 212. Data: 2015-01-02 20:49:13
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Sek w tym, ze Jezus zmartwychwstal i pokazal sie trzeciego dnia po smierci.

    tak twierdzą jego wyznawcy w książce spisanej wiele lat po tym
    wydarzeniu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 213. Data: 2015-01-02 20:51:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 20:35, masti pisze:

    > to kto te wyprawy wysyłał? Nieistniejące państwa czy Kościół?

    No ale do czego konkretnie zmierzasz?
    Bo to, ze fakty mialy miejsce nikt przeciez watpliwosci dzis nie ma.

    Pozdro.. TK

  • 214. Data: 2015-01-02 20:53:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Ma cofnac czas?
    > Daj spokoj. Wiara w Boga to cos innego niz wiara w ludzi. Bledy ludzi
    > nie sprawiaja, ze Boga nie ma.

    naprawdę? to ludzie czy następcy Boga?
    taki fajny unik. Jak trzeba ogłosić prawdę objawioną to nastęcy jak
    błędy to tylko ludzie

  • 215. Data: 2015-01-02 20:54:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 20:45, k...@g...com pisze:

    > Możesz w przybliżeniu podać ilu Indian zginęło jak katolicy dopłynęli do Ameryki.
    Źródła różne podają że wymordowali ludność na sporym kontynencie. Dla porównania. W
    czasie II Wojny Światowej zginął co siódmy Polak. Wojna w Wietnamie. Zginął co
    czwarty Wietnamczyk.

    I co? Mamy sie tak przepychac? Linkowalem Ci ilu chrzescijan na
    przestrzeni wiekow stracilo zycie i jakos sie do tego nie odniosles.
    Ciagle walkujesz jak to chrzescijanie w sredniowieczu kogos tam zabili.
    Wtedy wszyscy sie zabijali. Pomowmy moze o dzisiejszych czasach.

    Pozdro.. TK

  • 216. Data: 2015-01-02 20:55:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 20:34, masti pisze:

    > w kościele też mi krzyż nie przeszkadza

    Ale kosciol zdaje sie tak.

    Pozdro.. TK

  • 217. Data: 2015-01-02 21:02:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 22:15, Maniek4 pisze:

    > Bycie uczciwym, szanowanie innych, pomoc biednym, chodzenie do
    > kosciola i cala masa innych rzeczy ma byc wygodna? Nie lepiej to
    > otworzyc Amber Gold, wydymac dziadkow na wnuczka i zamiast siedziec w
    > kosciele pic Burbona na Kajmanach dmuchajac czyjas zone? Przeciez
    > fajnie byc bogatym i pieprzyc wszystko. Malo to upierdliwych
    > dyrektorow od targetow, majacych za nic podwladnych? Myslisz, ze to
    > naprawde wierzacy ludzie? Myslisz, ze tego uczy wiara chrzescijanska?

    Maniek z całym szacunkiem i sympatią jaką Cię darzę, ale z przykrością
    muszę stwierdzić, że piszesz teraz jak typowy, nawiedzony Katolik.
    Taki nawiedzony Katolik uważa, że jak ktoś nie chodzi do kościoła to
    jest nieuczciwy, nie pomaga biednym, otwiera Amber Gold, dyma dziadków
    na wnuczka, pije Burbona na Kajmanach dmuchając czyjąś żonę, jest
    bogatym i pieprzy wszystko, jest dyrektorem od targetów mającym za nic
    podwładnych.
    Wybacz, ale Twoje rozumowanie jest prymitywne i głupie.
    Oczywiście kościół nie uczy takich zachować, ale o dziwo wielu
    zadeklarowanych Katolików tak właśnie czyni.
    Skoro ponoć 90% polskiego społeczeństwa to Katolicy domagający się
    symboli religijnych w każdym miejscu, religii w szkole to się pytam kto
    jest tym "złym"?
    Widzisz problem Kościoła Katolickiego polega na tym, że to co dla niego
    niewygodne jest "zamiatane pod dywan". Ksiądz-pedofil ot po prostu to
    tylko człowiek. Katolik ukradł, oszukał czy zabił lub wydymał żonę
    bliźniego - to działanie szatana, a z resztą to na pewno nie byli
    Katolicy tylko Masoni albo Żydzi i z całą pewnością źli niewierni.

    > Dazenie do zycia wiecznego w raju ma byc latwe wg. Ciebie?

    Żeby być dobrym człowiekiem i żyć zgodnie z doktryną Kościoła
    Katolickiego nie trzeba być wyznawcą żadnego kościoła.
    Niestety Kościół Katolicki uważa, że nie można być dobrym bez wyznawania
    wiary w Chrystusa.
    Niestety znam wielu zagorzałych Katolików, którzy wręcz zieją
    nienawiścią i czynią zło.

    > Na poczatek przeczytaj dziesiec przykazan i powiedz, czy Cie nie
    > ograniczaja?
    > Pozniej przypowiesc o talentach w ramach refleksji nad tym czy
    > chrzescijanie moga spedzac czas na nic nierobieniu.

    Myślę, że wiem, o co mu chodziło.
    Wygodnictwo Katolików polega na tym, że wiara usprawiedliwia ich
    słabości i pozwala w sposób szybki wyzbyć się skrupułów.

  • 218. Data: 2015-01-02 21:04:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Ale kosciol zdaje sie tak.

    jak sobie wierni postawili za swoje? nie. A czemu?

  • 219. Data: 2015-01-02 21:05:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 20:47, k...@g...com pisze:

    > Miał farta urodzić się w drugiej połowie XX wieku w Europie to żyje.

    Przeciez to co piszesz to dowod na to, ze jednak chrzescijanie wcale nie
    chca Twoje smierci.

    Pozdro.. TK

  • 220. Data: 2015-01-02 21:05:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 23:07, Maniek4 pisze:

    > Praktykujacym moze sobie byc. Jak widze to drzwi do kosciola sa dla
    > wszystkich otwarte, ale z cala pewnoscia nie jest katolikiem.
    >
    > Pozdro.. TK

    A ksiądz pedofil jest Katolikiem czy też jest niewiernym?