  • 231. Data: 2015-01-02 21:35:19
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 21:15, masti pisze:

    > w przeciwieństwie do katolików nie interesuje mnie kto w co wierzy.

    Nie spotkalem jeszcze katolika ktory interesowalby sie tym kto w co wierzy.

    > Na swoim terenie może sobie postawić światynię dowolnego kultu.

    I niech tak zostanie.

    Pozdro.. TK

  • 232. Data: 2015-01-02 21:38:37
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 20:05, Maniek4 pisze:
    > Nie umra tylko nie beda w raju.
    > Jezus mowil, ze trzeba zyc uczciwie, a dla lachmyt miejsca w raju nie
    > bedzie. Zaklada sie, ze zycie to tylko droga do wiecznosci. A
    > wiecznosc moze byc przyjemna lub nie.

    ROTFL

    > Religia chrzescijanska nic Ci nie narzuca. Nie musisz nic robic i nie
    > musisz wierzyc.

    No popatrz, a kościół mówi, że musisz chodzić na msze, modlić się, bo w
    przeciwnym razie będziesz potępiony i uważany za złego człowieka.

    > Robisz co chcesz, a za zycie odpowiesz po smierci, a nie bedziesz zyl
    > dostatnio dzis. Miedzy innymi wybory dzis dla wierzacych sa trudniejsze.

    Wierzący niepotrzebnie sobie komplikują życie.

  • 233. Data: 2015-01-02 21:39:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 21:12, masti pisze:

    > typowa logika religijna. to również nie dowodzi, że to w ogóle był fakt

    Gdzies indziej piszesz, ze to katolikom przeszkadza inna wiara, a mi
    wypominasz logike religijna. No wez..
    Przeciez to, ze o czyms twierdzi waskie grono nie znaczy, ze to nie jest
    prawada. Przewazajaca wiekszosc spraw kodeksu karnego wlasnie taki ma
    schemat.

    Pozdro.. TK

  • 234. Data: 2015-01-02 21:40:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 21:08, Uzytkownik pisze:

    > Ale i tak choćby był jeden Katolik to będzie uważał, ze jego jedyny głos
    > jest ważniejszy od wszystkich pozostałych, bo tak działa KK.

    Masz dziwnych znajomych.

    Pozdro.. TK

  • 235. Data: 2015-01-02 21:41:55
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >to kto te wyprawy wysyłał? Nieistniejące państwa czy Kościół?

    Wkładcy dysponujący odpowiednimi środkami i oczekujący się konkretnych
    zysków. Nierzadko tymi środkami dysponowali np. ludzie pełniący funkcję
    biskupa czy kardynała.

    Jednak jeśli chcesz powiedzieć, ze cala ta krew spada na katolicyzm w ogóle,
    musiałbyś przyznać, ze masz ręce zbroczone krwią Żydów, który ginęli w
    pogromach z rąk niektórych Polaków.

    Masz zbroczone?

  • 236. Data: 2015-01-02 21:42:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 21:35, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Maniek, to nie ma sensu, to jest wyznawca-wyzwoliciel, wyzwala naród
    > polski spod zaboru watykańskiego.

    Ciagle wierze. :-)

    Pozdro.. TK

  • 237. Data: 2015-01-02 21:44:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-01-02 o 20:35, masti pisze:

    >No ale do czego konkretnie zmierzasz?
    >Bo to, ze fakty mialy miejsce nikt przeciez watpliwosci dzis nie ma.

    O to, że jesteś winien, paleniu czarownic i łupieniu złota przez konkwistę.

  • 238. Data: 2015-01-02 21:47:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 21:38, Uzytkownik pisze:

    > No popatrz, a kościół mówi, że musisz chodzić na msze, modlić się, bo w
    > przeciwnym razie będziesz potępiony i uważany za złego człowieka.

    Wcale tak nie mowi.

    > Wierzący niepotrzebnie sobie komplikują życie.

    Robia dokladnie to samo co uczciwi ludzie, czasem tylko troche wiecej.
    Ich wybor. Wole tych jak inne medialne opcje.

    Pozdro.. TK

  • 239. Data: 2015-01-02 21:48:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 21:44, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > O to, że jesteś winien, paleniu czarownic i łupieniu złota przez konkwistę.

    No zauwazylem, ale jakos nie czuje. :-)

    Pozdro.. TK

  • 240. Data: 2015-01-02 21:50:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 20:53, masti pisze:

    > naprawdę? to ludzie czy następcy Boga?
    > taki fajny unik. Jak trzeba ogłosić prawdę objawioną to nastęcy jak
    > błędy to tylko ludzie

    Ale wiesz, ze wiara mowi, ze kazdy odpowiada za siebie i ze awansem
    wszyscy przychodzacy na msze do kosciola zbawieni nie beda?

    Pozdro.. TK