  • 301. Data: 2015-01-03 16:40:58
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > ja nie mam

    widzisz. tym się róznimy. Ja nie mam problemu by poczuć się współwinnym.
    ty uciekasz od problemu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 302. Data: 2015-01-03 16:47:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Tak jak ty wierzysz w wiele innych rzeczy, a gdy o nich piszesz nie mówisz,
    > ze wierzysz, ze tak jest, tylko, ze tak jest.

    to poproszę o dowód, że Jezus tam powiedział.

  • 303. Data: 2015-01-03 17:12:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    >to poproszę o dowód, że Jezus tam powiedział.

    I akceptujesz wyłącznie zapis na DVD? A nie to też dzisiaj można podrobić.

  • 304. Data: 2015-01-03 17:16:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >widzisz. tym się róznimy

    widzę

    >Ja nie mam problemu by poczuć się współwinnym.

    Jako mężczyzna też się czujesz współwinnym bicia wszystkich żon?

    >ty uciekasz od problemu.

    nie musze uciekać, to ty masz problem, nie ja

  • 305. Data: 2015-01-03 17:32:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > widzę

    > Jako mężczyzna też się czujesz współwinnym bicia wszystkich żon?

    a jesteś członkiem organizacji bijących mężów?

    > nie musze uciekać, to ty masz problem, nie ja

    ja nie mam. Dlatego nie muszę od niego uciekać

  • 306. Data: 2015-01-03 17:32:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > I akceptujesz wyłącznie zapis na DVD? A nie to też dzisiaj można podrobić.

    znowu uciekasz od odpowiedzi.

  • 307. Data: 2015-01-03 18:28:22
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 09:14, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > mówili "dzisiaj widziałam/widziałem moją mamę", którzy głęboko wierzyli
    > w obecność rodzica, pomimo, że już nieżyjącego od kilkudziesięciu lat?
    > Ludzie ci często nie odróżniają snu od jawy.

    > I wielu ludzi osądzonych na podstawie fałszywych zeznań, czy to
    > umyślnych czy też nieumyślnych.
    > Niestety po kilku latach zacierają się szczegóły wspomnień, a nierzadko
    > te wspomnienia obrastają mitami, czy też są celowo koloryzowane, a co
    > dopiero opisywane kilkadziesiąt czy kilkaset lat po wydarzeniach,
    > zwłaszcza przez wyjątkowych zwolenników cudu.

    Zauwaz sam, ze uzywasz zwrotow "czesto", "wielu", "nierzadko". Czesto,
    wielu i nierzadko nie znaczy zawsze i wszyscy. Od Ciebie zalezy czy
    chcesz wierzyc czy nie. Czy czesto i wielu to wystarczajacy powod by
    wykluczyc, czy moze jednak dopuscic i poszukac prawdy? Czy w swoim zyciu
    znajdziesz cos co sklania do refleksji, czy wszystko oddasz przypadkowi.
    Stephen Hawking, moj zyciowy i naukowy idol powiedzial, ze pytanie czy
    Bog istnieje jest z gory bez zasadne, bo przed powstaniem wszechswiata
    nie istnial czas, wiec Bog nie mogl go stworzyc bo nie mialby na to
    czasu. Ten wielki naukowiec jest tak zajety definiowaniem wszechswiata i
    jego perspektywa, ze nie pomyslal po co komu czas w wiecznosci?

    Pozdro.. TK

  • 308. Data: 2015-01-03 18:31:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 17:32, masti pisze:

    > znowu uciekasz od odpowiedzi.

    Odpowiedzial, tylko nie widzisz. Wszystko jest spisane co i jak bylo,
    ale i tak nie wierzysz. Chcesz DVD? :-)

    Pozdro.. TK

  • 309. Data: 2015-01-03 18:34:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 14:13, Maciek pisze:
    > Widocznie jesteś takim typowym "papierowym" katolikiem ;-)

    Ty nie jestes w ogole, wiec skad to wiesz?

    Pozdro.. TK

  • 310. Data: 2015-01-03 18:39:12
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 3 stycznia 2015 10:40:12 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > zbrodni żadnej. Ale to oczywiscie nie znaczy ze gdyby jakis biskup po pijaku
    zgwałcił i zabił małego chłopca to ja sie wypisze z koscioła, zdaje sie ze tego
    oczekujesz. Nie wypisze sie z koscioła dlatego ze w sredniowieczu było sredniowieczne
    myslenie.

    > "Chyba" to jest właściwe słowo. Jak nie rozumiesz definicji ludobójstwa to go nie
    uzywaj, a jak go używasz inaczej niz definicja to to napisz.
    > KK oczywiscie niósł wiare na inne obszary - nigdy nie było celem eksterminacja
    ludzkosci. A co robiła potem na tych terenach władza świecka to inna bajka.
    > Demagogie pan siejesz - w tym temacie jak zwykle...

    słyszał. Ale to że nikt nie słyszał nie znaczy że takich zdarzeń nie było.

    > Zieeeew, wysil sie. Czy ktos slyszal zeby twój ojciec zgwałcił małego chłopca? Nikt
    o tym nie słyszał ale to przecież żaden dowód...

    matek prowadzonymi przez zakonnice.

    > Jakie brudy? Cóż one złego zrobiły? Jak zaczniemy drążyć (nie za bardzo mi sie
    chce) to okaże sie ze całe info masz spreparowane z lewackiej pracy a sprawa jest jak
    zwykle rozdmuchana do granic możliwości.

    do wierzenie koniecznie musi być watykański pośrednik?

    > Do wierzenia nie. Do zbawienia tak.
    >

    > b.

    Widocznie znam złą definicję ludobójstwa. Bądź uprzejmy i wskaż prawidłową. Wydaje mi
    się że żaden wyższy cel, jakim na przykład było nawracanie, nie znosił przykazania "
    nie zabijaj". Ale biegły nie jestem w tej materii i może występują w przykazaniowym
    prawie powielaczowym jakieś wykluczenia. Byłbym wdzięczny jak byś je przybliżył.
    Jedyne co mi się nasuwa to że w obronie życia własnego lub najbliższych może być
    jakaś taryfa ulgowa. Ale to by raczej dotyczyło Indian. To Indianie się wtedy
    bronili. Wiadomo że w takich wyprawach brali udział ludzie o wątpliwej moralności.
    Hultaje i zabijaki. Dlatego dołączano do odkrywców lądów kręgosłup moralny pod
    postacią księży, zakonników. Dlaczego przedstawiciele religii miłości, pokoju i życia
    nawet nie urodzonego pozwalali na jawne łamanie nakazu boskiego " nie zabijaj".