  • 311. Data: 2015-01-03 18:55:23
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Odpowiedzial, tylko nie widzisz. Wszystko jest spisane co i jak bylo,
    > ale i tak nie wierzysz.

    mówisz, że Biblia jest źródłem historycznym? To się mylisz.

    >Chcesz DVD? :-)

    mówisz, że cofniesz się w czasie i nakręcisz? To dawaj :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 312. Data: 2015-01-03 19:04:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 14:09, Maciek pisze:

    > Niestety to prawda, a przynajmniej taka jest (być może nie oficjalna,
    > ale propagowana) wykładnia dla dzieci i młodzieży. Owszem, są inne
    > religie, ale jedyna słuszna, dobra i gwarantująca zbawienie jest tylko
    > jedna.

    A wiesz dlaczego jest np. kosciol anglikanski? Swego czasu krol
    angielski poprosil papieza o uniewaznienie malzenstwa. Za jaki czas
    poprosil o kolejne. Papiez sie nie zgodzil i krol podziekowal papiezowi
    czyniac sie jedynym zwierzhnikiem kosciola. Chlop na zadupiu o zmianie
    kosciola dowiedzial sie za jakies kilkadziesiat lat i tak to mamy dzis
    chrzescijanski kosciol anglikanski powstaly z zachcianek krola. Miedzy
    innymi niesmiennosc zasad sprawia, ze uwazamy nasza wiare za najlepsza.

    > Niekoniecznie, ale łatwiej oczyścisz swoje sumienie: wyspowiadasz się,
    > odbędziesz nałożoną pokutę i nawet jak coś Cię będzie w środku jeszcze
    > gryzło, to przecież niewidzialny przyjaciel już Ci odpuścił.

    Pokuta moj drogi i mocne postanowienie poprawy. A to ma czynic nas
    lepszymi w przyszlosci. Inni przez oswajanie sie ze zlem dostosuja tez
    swoje sumienie do panujacej sytuacji. Przykladow nie brakuje. Zeby nie
    siegac daleko proponuje czerwonych khmerow. Katolik nigdy na to sobie
    nie pozwoli.

    Pozdro.. TK

  • 313. Data: 2015-01-03 19:09:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 15:08, Winiecki pisze:

    > Bud.:
    > Chociazby kosztem mozliwosci wieszania symboli religijnych ktore cie tak boli.
    > ============================
    > Win.:
    > Mylisz się. Mnie boli, że obok krzyża nie ma innych znaków religijnych,
    > legalnych w Polsce. To powinno być automatyczne. Jak równość to równość.
    > To by uczyło szacunku i tolerancji.
    > Gęba pełna frazesów o miłości bliźniego, ale powiesić coś innego obok krzyża
    > to już świętokradztwo. O to powinna zadbać sama partia Franciszka
    > (dać przykład jako wiodąca), ale widać jeszcze nie dorośli do tego.

    Moze niech sobie przeglosuja? Sa przeciez szkoly gdzie uczy sie innej
    religii. Nie doczytales?

    Pozdro.. TK

    No ale jest o czym gadac nie?

    Pozdro.. TK

  • 314. Data: 2015-01-03 19:12:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > prawie trafiłeś.
    > Pedały i pedofile to fundament partii Franciszka
    > i z wysokich stanowisk zostali usunięci ci których już nie udało się
    > ukryć przed opinią publiczną.
    > Idealne środowisko dla takiej patologii; duża liczba facetów
    > zgrupowanych w jednym miejscu, duży wybór wieku, rasy;
    > mniam, mniam, palce lizać. Praktycznie nieograniczony
    > dostęp do dzieci. Zero kontroli, a nawet tuszowanie i przymykanie oczu
    > na taką patologię.

    Matko, ale Ty masz problemy. Wez sie czyms zajmij, przeznacz energie na
    cos co da Ci szczescie. Szkoda tyle pary w gwizdek.

    Pozdro.. TK

  • 315. Data: 2015-01-03 19:16:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 13:54, Maciek pisze:
    > Sięgnij do historii, w której znajdziesz zapewne wątki o dobrach
    > kościelnych obrabianych przez przypisanych do nich ludzi, o wielkiej
    > kasie idącej za stanem duchownym. Według Ciebie to żaden wielki interes,
    > ale jakoś ten aparat nadal się utrzymuje i to niekoniecznie tylko z
    > Twojej tacy i koperty. Gdyby kasa się skończyła, to wszystko na pysk by
    > padło, ale raczej tego końca jeszcze nie widać.

    Znow retrospekcje. Mnie nie zniewala i prosze mi tu nie imputowac. :-)
    Was niechodzacych do kosciola to i tak generalnie grzeje.

    Pozdro.. TK

  • 316. Data: 2015-01-03 19:29:01
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 16:47, masti pisze:

    > to poproszę o dowód, że Jezus tam powiedział.

    Pewnie jeszcze poświadczony notarialnie byś chciał, czterech różnych
    skrybów napisało podobnie na podstawie przekazów ale tobie to oczywiście
    nie wystarczy, więc spadaj, nie mam o czym z tobą dyskutować.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 317. Data: 2015-01-03 19:29:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 18:55, masti pisze:

    > mówisz, że Biblia jest źródłem historycznym? To się mylisz.

    Wiesz co napisales? :-)

    Pozdro.. TK

  • 318. Data: 2015-01-03 19:39:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    janusz_k wrote:

    > Pewnie jeszcze poświadczony notarialnie byś chciał, czterech różnych
    > skrybów napisało podobnie na podstawie przekazów ale tobie to oczywiście
    > nie wystarczy, więc spadaj, nie mam o czym z tobą dyskutować.

    oczywiście musiałeś wymyślić sobie warunki, których nie podałem żeby
    tylko uciec od odpowiedzi.

  • 319. Data: 2015-01-03 19:40:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Wiesz co napisales? :-)

    tak

  • 320. Data: 2015-01-03 19:43:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 15:55, k...@g...com pisze:

> [...]
    ale gdyby jednak był -ty po swojej będziesz miał wyjątkowo głupią minę...

    > Czego byś nie zrobił to w przypadku gdyby istniał bóg Bóg będzie to jego dzieło. Bo
    zostałeś zaprogramowany. W każdym przypadku realizujesz jego plan. Jeśli jestem
    ateistą to znaczy że zostałem tak zaprogramowany, nie widzę powodu dla którego miałby
    mnie karać za to że robię to co on chce. Czy czujesz ulotność sytuacji?

    I sie usprawiedliwil. :-)
    A wolna wole masz?

    Pozdro.. TK