  • 341. Data: 2015-01-03 23:12:30
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > A po co partyjniacy Franciszka chodzą po domach/mieszkaniach
    > obowiązkowo, regularnie raz w roku ?

    Byl u Ciebie?

    Pozdro.. TK

  • 342. Data: 2015-01-03 23:14:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >znowu uciekasz od odpowiedzi.

    Szczerze powiem nudzi mnie to, ze każdą najprostsza odpowiedz trzeba tobie
    tłumaczyć kolejnymi sześcioma odpowiedziami, szczerze powiem, zachowujesz
    się jak nawiedzony albo skończony imbecyl - wybierz sobie sam. W każdym
    razie nie jesteś rozmówcą o lotnym umyśle.

  • 343. Data: 2015-01-03 23:16:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >żeby tylko uciec od odpowiedzi.

    Twój pierdolec polegający na "widzeniu ucieczek od odpowiedzi" jest dość
    intensywny i powszechny.

  • 344. Data: 2015-01-03 23:16:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 23:01, Maniek4 pisze:
    > Mysle, ze troche przesadzasz z forma. Natomiast obrona granic jest jak
    > najbardziej dopuszczalna.
    W dekalogu, czy może to taka wolna interpretacja? Czy "misje pokojowe"
    łapią się jeszcze pod obronę granic, czy może chodzi o jakieś inne
    granice, np. wszechświata? :->

    Maciek

  • 345. Data: 2015-01-03 23:16:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Maniek4 wrote:

    >a wszystkich stworzył Bóg na obraz i podobieństwo Siebie.
    >Potem mu sie nie spodobało więc ich utopił.

    Ale wiesz, ze nawet Twój Rysiu, nie ma 100% pewności, że to nie prawda?

  • 346. Data: 2015-01-03 23:17:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Istnienie wolnej woli wyklucza istnienie istoty o cechach boskich, Było
    >przerabiane wiele razy na religii. Czy istnienie wolnej woli powoduje że
    >istota nadrzędna nie musi wymyślać dróg jakimi pójdzie człowiek?

    Wierzysz, że posiadasz wolną wolę?

  • 347. Data: 2015-01-03 23:17:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 20:57, Maciek pisze:
    > Proszę Cię! Jaka niezmienność zasad??? Kościół na przestrzeni stuleci
    > zmieniał się, wprawdzie powoli, ale jednak znacznie, więc nie opowiadaj
    > mi o niezmienności kościoła. Żeby daleko nie szukać: w którym to wieku
    > wprowadzono celibat? X? XI?

    No i masz mnie.
    A w ktorym zaakceptowal bigamie, eutanazje, aborcje?

    > Powiedz to tym, którzy mieli do czynienia z katolickimi nazistami :->

    A moze powiesz cos Maksymilianowi Kolbe?

    Pozdro.. TK

  • 348. Data: 2015-01-03 23:19:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 20:08, k...@g...com pisze:

    > Istnienie wolnej woli wyklucza istnienie istoty o cechach boskich, Było przerabiane
    wiele razy na religii. Czy istnienie wolnej woli powoduje że istota nadrzędna nie
    musi wymyślać dróg jakimi pójdzie człowiek?

    Piszesz drog i widzisz, ze masz wybor? No wez trzymaj poziom.

    Pozdro.. TK

  • 349. Data: 2015-01-03 23:20:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    >a jesteś członkiem organizacji bijących mężów?

    Ja nie, ty jesteś, skoro bycie Polakiem, czyni cie winnym mordowania Żydów,
    to bycie mężczyzną automatycznie czyni cie winnym bicia żon.

  • 350. Data: 2015-01-03 23:21:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 21:02, Maciek pisze:

    > Nie - epatowały miłością do bliźniego. Właściwie to do kasy bliźniego :->

    Nie no jasne. Powinny smierdziec, chodzic w porwanych ciuchach i zebrac.
    Tylko wtedy to bylyby nieroby i tez mialbys argument.

    Bzdety i tyle.

    Pozdro.. TK