  • 411. Data: 2015-01-04 12:38:01
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:m84jk6$jjo$1@node2.news.atman.pl...

    > Chrzescijanie chca podbic swiat? Daj spokoj. Dla podboju sa przykazania
    > zebys byl uczciwym czlowiekiem?
    >
    > Pozdro.. TK

    Partia Franciszka "podbija swiat" podobnie jak to robili
    komuniści. Zwykła ekspansja ideologii.
    My ci powiemy który bóg jest najlepszy, a jak juz się uzależnisz,
    to zapłatę ściągniemy od ciebie jako procent od podatku
    ściąganego przez panstwo.

  • 412. Data: 2015-01-04 13:39:18
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 21:10:58 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    Pozwolisz że spytam jaką to potrzebną wiedzę można przekazać przez religię? Masz
    rację że jak będzie większość niewierzących to będzie można zdejmować krzyże. Ale czy
    ateiści to zrobią? Mogą nie zrobić przez szacunek dla mniejszości. Mniejszość to będą
    ludzie starzy, na dodatek ich dziadkowie, babcie. Jaki normalny człowiek miałby cel
    żeby dołować starego człowieka. Nie zdjęte kiedyś i tak same spadną. Mnie krzyże nie
    przeszkadzają. Umarła niedawno moja matka. Nie miała żadnego wpływu na to jaki będzie
    miała pogrzeb. Miała z księdzem i całą kościelną oprawą. Przykład z drugiej strony.
    Zakonnice ochrzciły wietnamskie dziecko. Jak się znaleźli jego prawni opiekunowie to
    się okazało że to jacyś buddyści są. Zakonnice jako argument podawały że przecież jak
    by nie ochrzciły to by zwierzątko było a nie człowiek. Pytasz co to znaczy wdrukować.
    Kłamstwo powtarzane wiele razy staje się prawdą. To jest właśnie wdrukowanie. Różne
    rzeczy można wdrukować. Można obiecankę nieśmiertelności. Można miłość i oddanie
    Stalinowi albo Hitlerowi, można wiarę w UFO albo że nie jedzenie mięsa jest ok.
    =======================================
    Win.: Wyprawiłeś pogrzeb z księdzem, bo bałeś się ostracyzmu rodziny, sąsiadów,
    znajomych.
    =======================================

  • 413. Data: 2015-01-04 13:40:08
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Chwila, chwila. Nigdy nie stwierdziłem, że Boga nie ma i tak w sercu
    > wolałbym, żeby był. Brakuje mi tylko dowodów na jego istnienie tak samo
    > jak i dowodów na jego nieistnienie.

    to byłby dobry punkt dla rozpoczęcia dyskusji gdyby spróbowac na chłodno i w
    miarę racjonalnie pogadac. Ale jak sie zaczyna od średniowiecza, albo od
    "wiatropylnosci" co w samo w sobie ma na celu nas urazić, to słabo to widze.

    > Poza tym myślę, że jeżeli Bóg istnieje to w innej formie niż wyobrażają go
    > sobie Katolicy czy też wyznawcy innych religii.
    > Dlatego proszę Cię nie stawiaj mi fałszywych świadectw.

    a no to żle zrozumiałem

    b.

  • 414. Data: 2015-01-04 13:59:22
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 23:53:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    konsekwencji. Tylko bycie bogiem daje możliwość nieograniczonego mordowania w imię
    wyższych celów.

    Czy w przeciągu pięćdziesięciu lat w religii katolickiej coś się zmieniło z definicją
    boga Boga? Mniej więcej tyle lat temu udało się wdrukować mi twierdzenie że bóg Bóg
    występuje w trzech postaciach. Boga Ojca, Syna Bożego i Ducha Świętego. Patrz jakie
    to wdrukowanie jest skuteczne.
    ========================
    Mnie politycy w sukienkach od Franciszka, wdrukowali przez ostanie 20 lat,
    że Bóg występuje w trzech postaciach : Władza, Seks i Pieniądze
    i temu oni gorliwie służą.
    Wdrukowanie jest skuteczne, bo oni codziennie wdrukowują to samo.

  • 415. Data: 2015-01-04 16:48:18
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 4 stycznia 2015 13:39:52 UTC+1 użytkownik Winiecki napisał:
> [...]
    > =======================================
    > Win.: Wyprawiłeś pogrzeb z księdzem, bo bałeś się ostracyzmu rodziny, sąsiadów,

    Nie bałem się. Nie jestem ze wsi tylko z bardzo dużego miasta. W dużych miastach
    nikogo z wyjątkiem najbliższej rodziny nie interesuje że umarłą jakaś staruszka z tej
    samej ulicy. Była wierząca i zapłaciła w formie zapomogi z ZUS za taki pogrzeb jaki
    jej odpowiadał. Postawiła pośmiertnie tym co przyszli na pogrzeb obiad.

  • 416. Data: 2015-01-04 18:14:16
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    > Użytkownik "Winiecki" napisał w wiadomości grup

    > Właśnie opisałeś demokrację. Tak to jest _demokracja_ . Lokalna większość
    > chce sobie jakiś symbol postawić i go sobie stawia.

    Demokracja oparta na narkotyku jest chorą demokracją.
    Świat przekonał się o tym, gdy Hitler odurzył Niemców.
    To też odbyło się demokratycznie.

    > Natomiast sugerowanie że
    > zamiast dla siebie robi to przeciw innym to chora nadinterpretacja.

    Oczywiście, Hitler nie robił tego dla siebie, robił to dla narodu wybranego.
    Robił coś przeciwko komuś ??? Nieeee, wystarczyło tylko iść razem z nim.
    To samo dotyczy każdej organizacji.
    W demokracji nie ma miejsca dla organizacji politycznej posługującej się
    narkotykiem.

    > Sumienie można
    > zagłuszyć i wtedy coś co to sumienie budzi jest niechciane.
    > Ergie

    Ale tutaj nie sumienie jest budzone, budzone jest poczucie krzywdy, że grupa
    cwaniaków/seksualnych dewiantów za pomocą religii wyciaga pieniądze z Skarbu Państwa.
    Poczucie krzywdy, że wierzący są bezwolnym narzędziem, glosującym tak jak chce
    partia Franciszka.
    Wierzący wybrali Hitlera na wodza.
    Gdyby jakas partia polityczna wykorzystywała narkotyk do swojej działalności
    to natychmiast by została zdelegalizowana.
    Trzeba dążyć do tego, aby partia Franciszka znów stała się Kościołem.

  • 417. Data: 2015-01-04 18:32:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 13:40, Budyń pisze:

> [...]
    > chłodno i w miarę racjonalnie pogadac. Ale jak sie zaczyna od
    > średniowiecza, albo od "wiatropylnosci" co w samo w sobie ma na celu

    Kościół cały czas wypomina komunę. Dlaczego więc nie wypominać KK jego
    błędów zarówno tych ze średniowiecza jak i popełnianych niedawno?
    Poza tym ja nie piszę nic na temat Boga, lecz na temat tego co głosi KK
    i w jaki sposób udowadnia jego istnienie.

  • 418. Data: 2015-01-04 19:13:43
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 18:28, Maniek4 pisze:

    > Zauwaz sam, ze uzywasz zwrotow "czesto", "wielu", "nierzadko". Czesto,
    > wielu i nierzadko nie znaczy zawsze i wszyscy. Od Ciebie zalezy czy
    > chcesz wierzyc czy nie. Czy czesto i wielu to wystarczajacy powod by
    > wykluczyc, czy moze jednak dopuscic i poszukac prawdy? Czy w swoim
    > zyciu znajdziesz cos co sklania do refleksji, czy wszystko oddasz
    > przypadkowi.

    Problem polega na tym, że Katolicy z "być może" zrobili niepodważalny
    pewnik, a do tego zabronili podważać, bo ktokolwiek wątpi ten jest
    wróg. Kiedyś takich palili na stosie, ale dzięki laicyzacji, dawniejsze
    stosy zostały zamienione na ekskomunikę.
    Wiara to kwestia wiary, a nie dowodów naukowych. Dlatego też pozostańmy
    przy wierze jako wierze.

    > Stephen Hawking, moj zyciowy i naukowy idol powiedzial, ze pytanie czy
    > Bog istnieje jest z gory bez zasadne, bo przed powstaniem wszechswiata
    > nie istnial czas, wiec Bog nie mogl go stworzyc bo nie mialby na to
    > czasu. Ten wielki naukowiec jest tak zajety definiowaniem wszechswiata
    > i jego perspektywa, ze nie pomyslal po co komu czas w wiecznosci?

    A skąd wiesz, że istnieje wieczność? Skąd wiesz, że bez czasu? Masz na
    to jakieś dowody? Czy tylko i wyłącznie wiarę?

  • 419. Data: 2015-01-04 19:25:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 23:21, Maniek4 pisze:

    > Nie no jasne. Powinny smierdziec, chodzic w porwanych ciuchach i
    > zebrac. Tylko wtedy to bylyby nieroby i tez mialbys argument.

    Mój znajomy był zmuszony zamknąć firmę i obecnie traci dom, który
    przejął bank..
    Jak sądzisz dlaczego?
    Bo został oszukany przez klientów, którzy mu nie zapłacili za wykonaną
    robotę i materiały, które zamontował.
    Nie, nie był partaczem. W swojej dziedzinie jest wyjątkowo dobrym fachowcem.
    Tymi klientami były siostry zakonne, które w ten sposób okazały miłość
    do bliźniego.
    Same zaś prowadzą szkołę dla dzieci bogaczy z wysokim czesnym. Nie
    zarabiają tylko i wyłącznie na swoje utrzymanie, ale "robią kasiorę".

    > Bzdety i tyle.

    Skąd ta pewność, że to bzdet?
    Skąd pewność, że Twój Bóg nie jest bzdetem?

  • 420. Data: 2015-01-04 19:41:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 11:18, Budyń pisze:

    > w kontekście tego

    > pozwala zauważyc ze włączyły się emocje. Zawsze tak bywa w dyskusjach
    > o religii, czasem wczeniej, czasem później. Wtedy ja wychodzę, bo
    > zaczyna być nie merytorycznie a personalnie.
    > Do następnego razu, ja chętne,

    Jak widać Tobie także włączają się emocje.
    Widzisz, dla mnie gen. Jaruzelski jest bohaterem, który dzięki swojej
    bardzo trudnej i tragicznej decyzji uniknął rzezi Polaków.
    Wybacz, ale mnie także boli, że są tacy, którzy nim pomiatają jak
    szmatą, zwłaszcza po jego śmierci.