  • 431. Data: 2015-01-04 22:23:03
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:m8caq3$3tq$...@d...me...

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >to odpowiedzcie zamiast uciekać

    czemu piszesz do mnie w liczbie mnogiej?

  • 432. Data: 2015-01-04 22:26:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >proste zdanie a nie możesz zrozumieć.
    >Skoro coś czyni to Ciebie też

    Proste to jest to, że twoim zdaniem, ty jesteś współwinnym śmierci Żydów i
    bicia żon wszelakich.

    Moje zdanie jest odmienne i nie biorę na siebie tych win.

    No niestety wkopałeś się misiu i nie wiesz jak teraz wybrnąć, aż miło
    popatrzeć jak się wijesz.

  • 433. Data: 2015-01-04 22:37:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-01-04 o 00:33, Maniek4 pisze:

    > Granic panstwa nie zawsze broni sie na swoim terytorium.

    Zdaje się, że tak samo rozumują ci "wredni" islamiści.

  • 434. Data: 2015-01-04 22:40:01
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mylisz się, Jezus powiedział że królestwo jego jest nie z tego świata, i
    > że pieniądze, zaszczyty czy władza nie są mu potrzebne.

    Nic się nie mylę.
    Partyjniakom Franciszka jak najbardziej potrzebna jest władza, seks
    i pieniądze.

    > Inna sprawa że kk trochę pobłądził i zachłystnął się władzą, pieniędzmi
    > i zaszczytami, ale Papież Franciszek im ostro zaczął garbować skórę i
    > pokazywać miejsce w szeregu, więc są pewne nadzieje.
    > Janusz_K

    Franciszek nie jest w stanie posprzatać tą stajnię Augiasza.
    Żaden Franciszek nie jest w stanie zniszczyć lobby pedalsko-pedofilskie.
    Przez tyle wieków to lobby mocno zakorzeniło się.
    Tylko kobiety we władzach Watykanu są w stanie zrobić porządek
    z tą patologią.

  • 435. Data: 2015-01-04 22:42:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 22:17, masti pisze:

    > to mnie innych przykazań uczono.
    > Bo tam było napisane: "Nie zabijaj"
    > A nie: "Nie zabijaj, chyba, że najeźdźcę, zbója, pedała, lewaka, etc."

    Slabo sluchales. :-)

    Pozdro.. TK

  • 436. Data: 2015-01-04 22:53:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Slabo sluchales. :-)

    Wj 20, 13
    https://pl.wikisource.org/wiki/Biblia_Gda%C5%84ska/K
    si%C4%99ga_Wyj%C5%9Bcia_20

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 437. Data: 2015-01-04 22:53:41
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 4 stycznia 2015 22:42:47 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Slabo sluchales. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    to jaka jest prawidłowa interpretacja?

  • 438. Data: 2015-01-04 22:54:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > czemu piszesz do mnie w liczbie mnogiej?

    czemu piszesz o jednym zdaniu w liczbie mnogiej?

  • 439. Data: 2015-01-04 23:05:11
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 19:13, Uzytkownik pisze:

    > A skąd wiesz, że istnieje wieczność?

    Tak samo nie wiem, ze jej nie ma.

    > Skąd wiesz, że bez czasu? Masz na
    > to jakieś dowody? Czy tylko i wyłącznie wiarę?

    Czas generalnie jest domena wszechswiata. Ma tez ciekawa wlasciwosc, ze
    nie jest wartoscia stala, co znaczy, ze nie w kazdym miejscu plynie tak
    samo. Zgodnie z teoria wielkiego wybuchu czas jak reszta znanych
    wymiarow powstal po wielkim wybuchu. Hawking mowi, ze nie bylo czasu,
    wiec Bog nie mialby czasu by go stworzyc. Skoro nie bylo czasu to jak
    powstal wszechswiat? Dzis z jakims prawodpodobienstwem zaklada sie, ze
    powstal po wybuchu osobowosci. Tak wiele wiemy, a jednak ciagle nie da
    sie wykluczyc istnienia Boga.

    Pozdro.. TK

  • 440. Data: 2015-01-04 23:07:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 21:01, Maciek pisze:
    > Na to wychodzi. Chcę też religii w szkołach, finansowania KK z budżetu
    > itd itp. Sęk w tym, że mnie nikt nie pyta, tylko wyczytuje to wszystko
    > ze statystyk :-(

    Z jakich znowu statystyk? Glosowanie ustaw to demokracja jak mi sie zdaje?

    Pozdro.. TK