  • 101. Data: 2015-01-01 22:30:02
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 22:20, Maniek4 pisze:
    > A ja mysle, ze na poczatek to siegnij do zrodel, bo to co piszesz
    > niestety ma malo wspolnego z rzeczywistoscia.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Prze%C5%9Bladowania_chr
    ze%C5%9Bcijan
    A co chcesz udowodnić tym artykułem? Że religie toczą ze sobą wojnę o
    wpływy i że jest to wojna krwawa?

    Maciek

  • 102. Data: 2015-01-01 22:35:44
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 19:08:33 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Ja tam wyrocznią nie jestem ale widzę że funkcjonariusze kościoła sami go zniszczą
    a wg mnie dla ludzkości to ogólnie wyjdzie na dobre?
    =====================
    Kog.: Ogólnie likwidacja religii wyjdzie na dobre. Trzeba będzie na to poczekać tyle
    że ja na pewno nie dożyję. Sądzisz że 100 lat temu funkcjonariusze byli lepsi? Uważam
    że mogli być jeszcze gorsi. Kto był im w stanie wtedy podskoczyć? A 300 albo 500 lat
    temu? Likwidacja będzie związana z brakiem owieczek do strzyżenia.
    ======================
    Win.: Nie ma szans na brak uzależnionych.
    Narkotyki były, są i będą; więc uzależnieni byli, są i będą.
    Dlatego dealerzy byli, są i będą; w tym również będzie partia Franciszka,
    bo zawsze będzie popyt na ich narkotyk.
    =======================
    Kog.: Proces destrukcji kościoła już się zaczął. W Polsce też. W jakiś statystykach
    przeczytałem że w tej chwili w Polsce jest ok 80% wierzących. Kilka lat temu było
    ponad 90.
    =======================
    Partia Franciszka prawdopodobnie ucywilizuje się, tzn. nie będzie
    nastawiona na trójcę świętą (władza, seks, pieniądze), ale dopiero wtedy
    gdy do władzy dojdą kobiety. Funkcjonariusze wiedzą o tym i dlatego
    tak ostro bronią się przed tym. Ten proces już zacząl się, ale niestety,
    będzie baaaa...aaaaaardzo długotrwały.

  • 103. Data: 2015-01-01 22:36:14
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Ale rodzic powinien je
    > przygotowac na zderzenie z rzeczywistoscią.
    > A jak sie dowiaduje z pójdzie do piekła - no cóż -lepiej to wiedziec, niz
    > kiedys sie zdziwic.

    Wie, że pójdzie do piekła i później dowiaduje się i dziwi się, że funkcjonariusze
    Franciszka nie boją się piekła. Następnie wielu mądrzeje na tyle, że zauważa
    o co tak naprawdę chodzi partii Franciszka, a chodzi o trójcę świętą :
    władza, seks i pieniądze, bo tym zainteresowani są funkcjonariusze partii Franciszka.
    Nic dziwnego w historii ludzkości.

  • 104. Data: 2015-01-01 22:38:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 22:30, Maciek pisze:
    ze%C5%9Bcijan
    > A co chcesz udowodnić tym artykułem? Że religie toczą ze sobą wojnę o
    > wpływy i że jest to wojna krwawa?

    Gdybys przeczytal to widzialbys liczby kto tu kogo przesladuje i
    dlaczego. Naprawde uwazasz, ze np. czasy komunizmu to wojny religijne?

    Pozdro.. TK

  • 105. Data: 2015-01-01 22:40:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-01 o 22:35, Winiecki pisze:

    > Partia Franciszka prawdopodobnie ucywilizuje się, tzn. nie będzie
    > nastawiona na trójcę świętą (władza, seks, pieniądze), ale dopiero wtedy
    > gdy do władzy dojdą kobiety.

    oraz geje...

    Pozdro.. TK

  • 106. Data: 2015-01-01 22:43:19
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 22:15:53 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > i pieprzyc wszystko. Malo to upierdliwych dyrektorow od targetow,
    > majacych za nic podwladnych? Myslisz, ze to naprawde wierzacy ludzie?
    > Myslisz, ze tego uczy wiara chrzescijanska?

    > I po to mamy swiadomosc?

    > Sredniowiecze.

    > Dazenie do zycia wiecznego w raju ma byc latwe wg. Ciebie?

    > Na poczatek przeczytaj dziesiec przykazan i powiedz, czy Cie nie
    > ograniczaja?
    > Pozniej przypowiesc o talentach w ramach refleksji nad tym czy
    > chrzescijanie moga spedzac czas na nic nierobieniu.

    Skąd wiesz że ten od amber gold nie jest praktykującym katolikiem?

  • 107. Data: 2015-01-01 22:44:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-12-30 o 12:05, Ergie pisze:

    > Ogarnij się. Jestem agnostykiem i właśnie dlatego z dystansu patrzę na
    > wojujących antykatolików zwących się ateistami.

    A co powiesz o agresji i fanatyzmie Katolików?

    > Ateiście nie przeszkadza, natomiast wojującemu antykatolikowi jak
    > najbardziej.

    Tyle, że w przekonaniu Katolików każdy, kto ma inne zdanie niż głoszone
    przez KK lub jest w innej opcji politycznej jest uznawany za wojującego
    antykatolika i to nieważne czy jest Katolikiem czy też nie.
    Niestety tak się składa, że w Polsce najbardziej wojujący są właśnie
    fanatyczni Katolicy.
    Kilka dni temu myślałem, że szlak mnie trafi, zabiorę się i pójdę do
    domu, albo powiem księdzu kilka nieprzyjemnych słów.
    Byłem na pogrzebie bliskiej znajomej. Nabożeństwo odbywało się w kaplicy
    na cmentarzu, a że ludzi było dużo to sporej części się trafiło stać na
    dworze przed kaplicą na ok. 10 stopniowym mrozie, także i mnie się
    trafiło. Ksiądz pierd...ł od rzeczy ok. 40 min. opowiadając na kazaniu o
    "czerwonym" Oleksym, jego chorobie nowotworowej i jego padnięciu na
    kolana na Jasnej Górze w obliczu śmierci. Aż zebrani zaczęli komentować
    kazanie i się denerwować.
    Noż kur...., a co to mnie obchodzi kto gdzie klęczy i z jakiej jest
    opcji politycznej? Jaki to miało związek ze śmiercią mojej znajomej?
    Jakim trzeba być pierd....ym fanatykiem, żeby wykorzystywać każdą okazję
    do walki z wyimaginowanym przeciwnikiem KK.
    Najgorsze jest właśnie to, że tacy ludzie chcieliby zawładnąć każdą
    wolną przestrzenią i zmuszać ludzi do wyznawania jedynie słusznej wiary,
    a każdego kto ma inny światopogląd siłą nawracać.

  • 108. Data: 2015-01-01 22:47:46
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 22:38, Maniek4 pisze:
    > Gdybys przeczytal to widzialbys liczby kto tu kogo przesladuje i
    > dlaczego. Naprawde uwazasz, ze np. czasy komunizmu to wojny religijne?
    Oczywiście. Sekta socjalistów/komunistów chciała wyrosnąć na prawdziwą
    religię, więc zabrała się za wyrzynanie wyznawców innych religii.

    Maciek

  • 109. Data: 2015-01-01 22:49:08
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 22:38:00 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Gdybys przeczytal to widzialbys liczby kto tu kogo przesladuje i
    > dlaczego. Naprawde uwazasz, ze np. czasy komunizmu to wojny religijne?
    >
    > Pozdro.. TK

    Komunizm i faszyzm to religie pełną gębą. W nich przywódcy mają uprawnienia bogów.

  • 110. Data: 2015-01-01 22:51:15
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
> [...]
    inny być nie możesz. To nie Twoja wina że jesteś katolikiem. Jak byś się urodził w
    kraju arabskim wyznawał byś Islam. Ważne żebyś swoich poglądów na siłę nie
    przekazywał innym, zwłaszcza najbliższym. Prawdopodobnie Twoja konstrukcja psychiczna
    pozwoliła na głębokie wdrukowanie. Nie jesteś przez to ani lepszy ani gorszy, ani
    inny. Mnie nie udało się wdrukować dogmatów religijnych. Rodzice wierzący a ja nie.
    Moje dzieci tez niewierzące. Dostały w tej kwestii wolną rękę. W moim przypadku
    przerwany został łańcuch wdrukowywania. I jeszcze tak było u dwudziestu procent
    Polaków. Za 15-20 lat nie wierzących będzie więcej niż połowa Polaków.

    > Powod jest banalny. Brak wiary jest wygodny.
    > Pozdro.. TK

    Co ty p...sz ? Jaki brak wiary ?
    Wielu wierzących wierzy, że partia Franciszka jest siedliskiem szatana.
    Tylko szatan mógł doprowadzic do przekształcenia Kościoła
    w partię polityczną. Upadła PZPR i błyskawicznie ich miejsce
    zajeli funcjonariusze Franciszka.