  • 221. Data: 2015-01-02 21:07:12
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 20:49, masti pisze:

    > tak twierdzą jego wyznawcy w książce spisanej wiele lat po tym
    > wydarzeniu

    Co nie dowodzi, ze taki fakt nie mial miejsca.

    Pozdro.. TK

  • 222. Data: 2015-01-02 21:08:19
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 21:10, Budyń pisze:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Co to znaczy wdrukować? Ja rozumiem gdybys powiedział ze zostałem
    > wychowany na katolika wobec tego nim jestem niezależnie od faktów.
    > Ale ja mogę z tobą racjonalnie i logicznie dyskutowac o mojej wierze,
    > nie jak fanatyk - tylko jak racjonalista. Czy logike można wdrukować
    > wbrew faktom? Nie sądzę....

    Wiara nie ma nic wspólnego z logiką.
    Wiara to wiara.

    > Wybacz ale to idiotyzm jakis. To przekazywanie nazywa sie wychowaniem
    > , ukształtowaniem o początku nowego człowieka - i mam, każdy chyba ma,
    > nadzieję przekazać jak najwięcej wiedzy, która mu życiu będzie
    > potrzebna. Co miałbym mu odpuścić - tylko wiarę? Kulturę? Może
    > tożsamość płciową tez jak to proponują idiotgendery?

    > Wtedy przegłosujecie zdjęcie krzyży...

    Ale i tak choćby był jeden Katolik to będzie uważał, ze jego jedyny głos
    jest ważniejszy od wszystkich pozostałych, bo tak działa KK.

  • 223. Data: 2015-01-02 21:08:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 21:04, masti pisze:

    > jak sobie wierni postawili za swoje? nie. A czemu?

    Nie wiem. Zawlaszcza przestrzen publiczna czy cus?

    Pozdro.. TK

  • 224. Data: 2015-01-02 21:10:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 22:55, k...@g...com pisze:
> [...]
    ps.com...

    > 2+2=4 nie jest kłamstwem. Możesz na palcach sprawdzić. Niemcom kiedyś wdrukowano że
    są nadludźmi, znaczy się lepsza rasa. I uwierzyli.

    Podobnie jak Katolikom, że są najlepsi.

  • 225. Data: 2015-01-02 21:12:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Co nie dowodzi, ze taki fakt nie mial miejsca.

    typowa logika religijna. to również nie dowodzi, że to w ogóle był fakt

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 226. Data: 2015-01-02 21:12:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 21:05, Uzytkownik pisze:

    > A ksiądz pedofil jest Katolikiem czy też jest niewiernym?

    Napewno to jest czlowiekiem ulomnym. Pewnie tak samo jak sedzia
    zlodziej. Czy jest sedzia?
    Roznica polega na tym, ze wiara w Boga to nie wiara w ksiedza.

    Pozdro.. TK

  • 227. Data: 2015-01-02 21:15:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Nie wiem. Zawlaszcza przestrzen publiczna czy cus?

    w przeciwieństwie do katolików nie interesuje mnie kto w co wierzy.
    Na swoim terenie może sobie postawić światynię dowolnego kultu.
    Jak będzie mi walił dzwonami albo puszczał wycia szatana na cały
    regulator to się wkurzę. tak samo jak na debila wyjącego disco polo czy
    czymkolwiek innym
    jak będzie wyciągał łapę po publiczne pieniądze to też powinien się
    rozliczać tak samo jak wszystkie inne organizacje z tego korzystające.
    Poza tym nie jest to coś co świeckie państwo powinno finansować.
    Ale jak sobie tę ziemię kupią to nic mi do tego

  • 228. Data: 2015-01-02 21:28:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 21:02, Uzytkownik pisze:

    > Maniek z całym szacunkiem i sympatią jaką Cię darzę, ale z przykrością
    > muszę stwierdzić, że piszesz teraz jak typowy, nawiedzony Katolik.
    > Taki nawiedzony Katolik uważa, że jak ktoś nie chodzi do kościoła to
    > jest nieuczciwy, nie pomaga biednym, otwiera Amber Gold, dyma dziadków
    > na wnuczka, pije Burbona na Kajmanach dmuchając czyjąś żonę, jest
    > bogatym i pieprzy wszystko, jest dyrektorem od targetów mającym za nic
    > podwładnych.
    > Wybacz, ale Twoje rozumowanie jest prymitywne i głupie.

    Ja nie napisalem, ze tylko katolik moze byc uczciwym czlowiekiem. Do
    tego wiara wcale nie jest potrzebna. Wystarczy nieco wiecej wrazliwosci.
    Sek w tym, ze kosciol wlasnie tego uczy, wiec fundamentalnie nie stanowi
    dla nikogo zagrozenia.

    > Oczywiście kościół nie uczy takich zachować, ale o dziwo wielu
    > zadeklarowanych Katolików tak właśnie czyni.
    > Skoro ponoć 90% polskiego społeczeństwa to Katolicy domagający się
    > symboli religijnych w każdym miejscu, religii w szkole to się pytam kto
    > jest tym "złym"?

    Ludzie z natury sa wygodni i chciwi. To, ze wiekszosc z nich deklaruje
    wiare katolicka raczej wiele nie zmienia. Co mam powiedziec? Tez bym
    wolal zeby bylo inaczej.

    > Widzisz problem Kościoła Katolickiego polega na tym, że to co dla niego
    > niewygodne jest "zamiatane pod dywan". Ksiądz-pedofil ot po prostu to
    > tylko człowiek. Katolik ukradł, oszukał czy zabił lub wydymał żonę
    > bliźniego - to działanie szatana, a z resztą to na pewno nie byli
    > Katolicy tylko Masoni albo Żydzi i z całą pewnością źli niewierni.

    Ty bys chcial zeby katolicy swiecili przykladem dla innych. No coz, tez
    bym chcial. Ja odpowiadam tylko za siebie i tez doskonaly nie jestem.

    > Żeby być dobrym człowiekiem i żyć zgodnie z doktryną Kościoła
    > Katolickiego nie trzeba być wyznawcą żadnego kościoła.
    > Niestety Kościół Katolicki uważa, że nie można być dobrym bez wyznawania
    > wiary w Chrystusa.

    Chyba przesadzasz.

    > Niestety znam wielu zagorzałych Katolików, którzy wręcz zieją
    > nienawiścią i czynią zło.

    Tez znam, ale wplywu na wszystkich nie mam. Ich sprawa co zrobia ze
    swoja wiara. Jako wierzacy mysle, ze ich odpowiedzialnosc jest wieksza
    niz tych co nie wierza. W koncu wiedza co robia.

    > Myślę, że wiem, o co mu chodziło.
    > Wygodnictwo Katolików polega na tym, że wiara usprawiedliwia ich
    > słabości i pozwala w sposób szybki wyzbyć się skrupułów.

    Ja postrzegam to wrecz odwrotnie. Wina wierzacego zlodzieja jest
    znacznie wieksza jak wina wychowanego w schematach gangstera psychopaty,
    ktory wiekszego wyboru w zyciu nie mial. Ale takie rzeczy sie zdarzaja.
    Ksieza pedofile jak wiemy rowniez. Tylko czy ja na nich mam budowac
    swoja wiare?

    Pozdro.. TK

  • 229. Data: 2015-01-02 21:31:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    >Endloesung ma tyle wspólnego z prawomocnymi wyrokami co krzesło z
    >krzesłem elektrycznym

    Rzym umywający ręce od tej zbrodni, ma w niej mniejszy udział niż państwo
    niemiecke w holocauście, a jednak uznajesz wyrok za bardziej "prawy i
    sprawiedliwy", ciekawe, ciekawe.

    >w kościele też mi krzyż nie przeszkadza

    Parada równości, tez tylko jako zamknięta impreza w zamkniętym
    pomieszczeniu?

    Zresztą, nudzą mnie pyskówki nawiedzonymi owieczkami Ryśka.

    Bye

  • 230. Data: 2015-01-02 21:35:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Nie wiem. Zawlaszcza przestrzen publiczna czy cus?

    Maniek, to nie ma sensu, to jest wyznawca-wyzwoliciel, wyzwala naród polski
    spod zaboru watykańskiego.