  • 241. Data: 2015-01-02 22:12:57
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 00:01, Maniek4 pisze:

    > Chrzescijanie chca podbic swiat? Daj spokoj. Dla podboju sa
    > przykazania zebys byl uczciwym czlowiekiem? Z perspektywy
    > niewierzacego i uznajacego, ze to lipa to i tak wole uczciwych jak
    > naciagaczy.
    >
    > Pozdro.. TK

    Problem nie polega na tym, że wierzący chcą być lepsi, ale na tym, że
    uważają, że wszyscy inni są źli i należy ich nawracać siłą.
    Na szczęście "nawiedzeni" znajomi mojej żony oraz rodzina przestali się
    już dziwić i ze zgorszeniem opowiadać, że moja małżonka chciała wyjść za
    mnie :)
    Jak sobie wspominam co jej opowiadali ci "wierzący" to niejeden dałby
    sobie spokój, aby się wiązać z osobą taką jak ona.
    Miałem ponoć być złym, znęcającym się nad żoną i dziećmi alkoholikiem,
    który miał zabraniać dzieciom chodzić do kościoła, a tak w ogóle to nam
    wróżono szybki rozwód.
    Nawet proboszcz jej parafii jak usłyszał, że jestem jaki jestem to mnie
    wezwał do siebie na dywanik i mnie stawiał na baczność i kazał obiecać,
    że nie będę próbował wpływać na przyszłą żonę, ani nie będę się
    przeciwstawiał w wychowywaniu potomstwa w jedynie słusznej wierze
    katolickiej. W przeciwnym razie on nie da zgody na zawarcie związku
    małżeńskiego.- i "nici" z naszego związku.
    Niestety jakoś nie chciał słyszeć o tym, żeby dzieci miały wolny wybór i
    żeby żona nie zmuszała ich do wiary.

    Na marginesie dodam, że ta najbardziej nawiedzona z koleżanek żony,
    która uświadamiała moją żonę, aby nie wychodziła za mnie, już dawno sama
    jest po rozwodzie i próbie rozbicia innej rodziny usiłując zdobyć
    cudzego męża i ojca.

  • 242. Data: 2015-01-02 22:20:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Problem nie polega na tym, że wierzący chcą być lepsi

    Synek, każdemu się zdaje, że jest "lepsi".

  • 243. Data: 2015-01-02 22:41:12
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 21:35, Maniek4 pisze:
> [...]
    To mało chyba katolików spotkałeś. Nie wiesz, że człowiek wiary powinien
    nawracać niewierzących/innowierców? A jak to robić nie interesując się
    tym w co kto wierzy?

    Maciek

  • 244. Data: 2015-01-02 22:44:06
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 21:31, Ghost pisze:
    > Parada równości, tez tylko jako zamknięta impreza w zamkniętym
    > pomieszczeniu?
    Zapewniam Cię, że wszelkie parady drażnią mnie tak samo jak marsze
    nawiedzonych kręcących się pod moimi oknami i rażących moje uszy
    naprawdę niskiej jakości śpiewem (skłaniałbym się do określenia: wyciem).

    Maciek

  • 245. Data: 2015-01-02 22:44:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 22:41, Maciek pisze:
    > To mało chyba katolików spotkałeś.

    Widuje ich caly czas. Sa moimi przyjaciolmi i rodzina.

    > Nie wiesz, że człowiek wiary powinien
    > nawracać niewierzących/innowierców? A jak to robić nie interesując się
    > tym w co kto wierzy?

    Pierwsze slysze.

    Pozdro.. TK

  • 246. Data: 2015-01-02 22:50:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Gdzies indziej piszesz, ze to katolikom przeszkadza inna wiara, a mi
    > wypominasz logike religijna. No wez..

    wierzyć sobie możesz. Ale jak zaczynasz mówić o faktach to zejdź na
    ziemię.

    > Przeciez to, ze o czyms twierdzi waskie grono nie znaczy, ze to nie jest
    > prawada. Przewazajaca wiekszosc spraw kodeksu karnego wlasnie taki ma
    > schemat.

    a co ma kodeks karny do wiary w Boga? To jest zespół reguł przyjęty
    przez demokrtycznie wybranych przedstawicieli społeczeństwa. nie
    objawiony przez wyimaginowanego przyjaciela

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 247. Data: 2015-01-02 22:51:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Rzym umywający ręce od tej zbrodni, ma w niej mniejszy udział niż państwo
    > niemiecke w holocauście, a jednak uznajesz wyrok za bardziej "prawy i
    > sprawiedliwy", ciekawe, ciekawe.

    państwo niemieckie też przeprosiło. Czyli, według Ciebie, nie jest winne
    holocaustowi i wojnom światowym

    > Parada równości, tez tylko jako zamknięta impreza w zamkniętym
    > pomieszczeniu?

    a to jakaś religia?

    > Zresztą, nudzą mnie pyskówki nawiedzonymi owieczkami Ryśka.

    mówisz, żę Papież ma na imię Rysiek?

  • 248. Data: 2015-01-02 22:52:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Nie spotkalem jeszcze katolika ktory interesowalby sie tym kto w co wierzy.

    a ja owszem. Całkiem sporo.

  • 249. Data: 2015-01-02 22:52:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 22:50, masti pisze:

    > wierzyć sobie możesz. Ale jak zaczynasz mówić o faktach to zejdź na
    > ziemię.

    No. Wiesz, ze nie bylo?

    > a co ma kodeks karny do wiary w Boga? To jest zespół reguł przyjęty
    > przez demokrtycznie wybranych przedstawicieli społeczeństwa. nie
    > objawiony przez wyimaginowanego przyjaciela

    Hehe
    To wyklucza czy nie?

    Pozdro.. TK

  • 250. Data: 2015-01-02 22:53:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Wkładcy dysponujący odpowiednimi środkami i oczekujący się konkretnych
    > zysków. Nierzadko tymi środkami dysponowali np. ludzie pełniący funkcję
    > biskupa czy kardynała.
    >
    > Jednak jeśli chcesz powiedzieć, ze cala ta krew spada na katolicyzm w ogóle,
    > musiałbyś przyznać, ze masz ręce zbroczone krwią Żydów, który ginęli w
    > pogromach z rąk niektórych Polaków.
    >
    > Masz zbroczone?

    tak. mam. Tak samo jak Ty.
    Ba mam też zbroczone krwią mordowanych przez Kosciół, którego formalnie,
    przynajmniej według niego, byłem częścią.