  • 251. Data: 2015-01-02 23:02:05
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 22:52, masti pisze:

    > a ja owszem. Całkiem sporo.

    Pytanie czy to jest problemem. Bo ja nie jedna impreze spedzilem z
    wierzacymi inaczej i dowiedzialem sie o tym calkiem przypadkowo.
    Imprezujemy bez przeszkod nadal w milej atmosferze.

    Pozdro.. TK

  • 252. Data: 2015-01-02 23:03:28
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 20:45, k...@g...com pisze:

    > Możesz w przybliżeniu podać ilu Indian zginęło jak katolicy dopłynęli do Ameryki.

    Źródła różne podają że wymordowali ludność na sporym kontynencie. Dla
    porównania.

    W czasie II Wojny Światowej zginął co siódmy Polak. Wojna w Wietnamie.

    Zginął co czwarty Wietnamczyk.

    Było dawno, podaj ilu teraz chrześcijan ginie na świecie za wiarę.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 253. Data: 2015-01-02 23:03:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-02 o 22:53, masti pisze:

    > tak. mam. Tak samo jak Ty.
    > Ba mam też zbroczone krwią mordowanych przez Kosciół, którego formalnie,
    > przynajmniej według niego, byłem częścią.

    A ja nie. Mnie tam nie bylo.

    Pozdro.. TK

  • 254. Data: 2015-01-02 23:08:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 21:12, Maniek4 pisze:

    > Napewno to jest czlowiekiem ulomnym. Pewnie tak samo jak sedzia
    > zlodziej. Czy jest sedzia?
    > Roznica polega na tym, ze wiara w Boga to nie wiara w ksiedza.
    >
    > Pozdro.. TK

    I tu dochodzimy do sedna.
    Cały kult religijny opiera się na doktrynach tworzonych przez ludzi.
    Ludzi, którzy mieli interes, aby narzucić te doktryny wierzącym i ich
    zniewolić, a tworzone były na bazie dowolnej interpretacji Pisma
    Świętego, które wielokrotnie tłumaczone jest dość mocno przekłamane.

  • 255. Data: 2015-01-02 23:09:16
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > No cóż, przykre, ale to jest walka o trójcę świętą, czyli władzę, seks
    > i pieniądze.
    Mylisz się, Jezus powiedział że królestwo jego jest nie z tego świata, i
    że pieniądze, zaszczyty czy władza nie są mu potrzebne. Apostołów
    wybierał nie z tych pierwszych ale z ostatnich.
    Inna sprawa że kk trochę pobłądził i zachłystnął się władzą, pieniędzmi
    i zaszczytami, ale Papież Franciszek im ostro zaczął garbować skórę i
    pokazywać miejsce w szeregu, więc są pewne nadzieje.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 256. Data: 2015-01-02 23:15:31
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > w przeciwieństwie do katolików nie interesuje mnie kto w co wierzy.
    > Na swoim terenie może sobie postawić światynię dowolnego kultu.
    Noo żebyś się nie zdziwił jak ci kiedyś postawią minaret, albo twoje
    dzieci, tylko wtedy już będzie za późno, bo islam w przeciwieństwie do
    chrześcijan nie toleruje niewiernych.
    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 257. Data: 2015-01-02 23:21:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > No. Wiesz, ze nie bylo?

    a Ty zając znowu

    > Hehe
    > To wyklucza czy nie?

    współczuję Ci takiego ograniczenia umysłu do jedynie słusznej opcji

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 258. Data: 2015-01-02 23:26:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    janusz_k wrote:

    > Noo żebyś się nie zdziwił jak ci kiedyś postawią minaret,

    najpierw się naucz co to jest minaret.

    albo twoje
    > dzieci, tylko wtedy już będzie za późno, bo islam w przeciwieństwie do
    > chrześcijan nie toleruje niewiernych.

    przeczytaj dyskusję to zauważysz jak tolerancyjni byli chrześcijanie
    przez ostatnie 2000 lat

  • 259. Data: 2015-01-02 23:26:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 21:28, Maniek4 pisze:

    > Ja nie napisalem, ze tylko katolik moze byc uczciwym czlowiekiem. Do
    > tego wiara wcale nie jest potrzebna. Wystarczy nieco wiecej
    > wrazliwosci. Sek w tym, ze kosciol wlasnie tego uczy, wiec
    > fundamentalnie nie stanowi dla nikogo zagrozenia.

    Wręcz przeciwnie. Kościół uczy jak walczyć i nienawidzieć tych, którzy
    są inni.
    Wybacz, ale jak słyszę bez przerwy z ust księży i osób "nawiedzonych",
    że komuna to było największe zło, że Jaruzelski jest największym
    zbrodniarzem, że bóg karze ludzi niewiernych, ze pedały ... itp. to
    przestaję wierzyć w dobre intencje kościoła.

    > Ludzie z natury sa wygodni i chciwi. To, ze wiekszosc z nich deklaruje
    > wiare katolicka raczej wiele nie zmienia. Co mam powiedziec? Tez bym
    > wolal zeby bylo inaczej.

    > Ty bys chcial zeby katolicy swiecili przykladem dla innych. No coz,
    > tez bym chcial. Ja odpowiadam tylko za siebie i tez doskonaly nie jestem.

    Nie ja nie chcę, aby świecili przykładem, lecz chcę, aby nie uznawali
    innych za ludzi złych, jednocześnie uważając siebie za ideałów.

    > Tylko czy ja na nich mam budowac swoja wiare?

    Dzięki Twojej obojętności palone są tęcze i buduje się nienawiść do
    wszystkich, którzy są inni.
    Osobiście uważam za skurwysyństwo obstawianie każdej ulicy i każdego
    skrzyżowania krzyżami i organizowanie manifestacji i palenie tęcz.
    Jestem z tych, którzy uważają, że albo zezwalamy na manifestowanie
    swojej odmienności wszystkim, także i Katolikom, albo wszystkim
    zabraniamy i nakazujemy zlikwidować wszystkie symbole odmienności,
    zarówno krzyże jak tęcze.

  • 260. Data: 2015-01-02 23:27:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Pytanie czy to jest problemem. Bo ja nie jedna impreze spedzilem z
    > wierzacymi inaczej i dowiedzialem sie o tym calkiem przypadkowo.
    > Imprezujemy bez przeszkod nadal w milej atmosferze.

    dla mnie nie. Chyba, że próbuja mnie nawracać. Ale to wtedy problem dla
    nich :) Tylko nie o tym była mowa.