  • 271. Data: 2015-01-03 08:49:29
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 21:05, Maniek4 pisze:

    > Przeciez to co piszesz to dowod na to, ze jednak chrzescijanie wcale
    > nie chca Twoje smierci

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/chrzescij
    anie-morduja-muzulmanow-muzulmanie-chrzescijan-o-co-
    walcza-w-rsa,394513.html
    http://natemat.pl/67609,nie-tylko-abp-hoser-milczy-o
    -rwandzie-kosciol-nie-przeprosil-od-20-lat-choc-jest
    -wspolodpowiedzialny-za-zbrodnie
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Masakra_w_Srebrenicy

    Jak widać mało znasz historię i dokonania Chrześcijan z okresu ostatnich
    dwudziestu-kilku lat.

    Tak, tak zaraz powiesz, że to nie byli Chrześcijanie, że to byli tylko
    wypaczeni radykałowie.
    Dokładnie tak samo wielu Muzułmanów odcina się od tego co czynią
    radykalni islamiści.

  • 272. Data: 2015-01-03 09:14:12
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 21:39, Maniek4 pisze:

    > Gdzies indziej piszesz, ze to katolikom przeszkadza inna wiara, a mi
    > wypominasz logike religijna. No wez..
    > Przeciez to, ze o czyms twierdzi waskie grono nie znaczy, ze to nie
    > jest prawada.

    Tyle, że nikt nie był świadkiem zmartwychwstania, a ludzie często
    mieszają prawdę z fikcją i sen z jawą.
    Nigdy nie spotkałeś się z opowieściami zwłaszcza starszych ludzi, którzy
    mówili "dzisiaj widziałam/widziałem moją mamę", którzy głęboko wierzyli
    w obecność rodzica, pomimo, że już nieżyjącego od kilkudziesięciu lat?
    Ludzie ci często nie odróżniają snu od jawy.

    > Przewazajaca wiekszosc spraw kodeksu karnego wlasnie taki ma schemat.

    I wielu ludzi osądzonych na podstawie fałszywych zeznań, czy to
    umyślnych czy też nieumyślnych.
    Niestety po kilku latach zacierają się szczegóły wspomnień, a nierzadko
    te wspomnienia obrastają mitami, czy też są celowo koloryzowane, a co
    dopiero opisywane kilkadziesiąt czy kilkaset lat po wydarzeniach,
    zwłaszcza przez wyjątkowych zwolenników cudu.

  • 273. Data: 2015-01-03 09:31:45
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    janusz_k wrote:

    >nie. ty wierzysz, że powiedział

    Tak jak ty wierzysz w wiele innych rzeczy, a gdy o nich piszesz nie mówisz,
    ze wierzysz, ze tak jest, tylko, ze tak jest.

  • 274. Data: 2015-01-03 09:33:13
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >tak. mam. Tak samo jak Ty.

    ja nie mam

  • 275. Data: 2015-01-03 09:36:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-01-02 o 21:35, Maniek4 pisze:

    >To mało chyba katolików spotkałeś. Nie wiesz, że człowiek wiary powinien
    >nawracać niewierzących/innowierców? A jak to robić nie interesując się
    >tym w co kto wierzy?

    To jest nic, człowieki antywiary czują ową potrzebę, bez zewnętrznej
    powinności.

  • 276. Data: 2015-01-03 10:40:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 20:17:08 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:
    > 30 sekund trzeba żeby sprawdzić liczby. Dalej nie piszesz ile zbrodni byś
    zaakceptował.

    zbrodni żadnej. Ale to oczywiscie nie znaczy ze gdyby jakis biskup po pijaku zgwałcił
    i zabił małego chłopca to ja sie wypisze z koscioła, zdaje sie ze tego oczekujesz.
    Nie wypisze sie z koscioła dlatego ze w sredniowieczu było sredniowieczne myslenie.

    >patronatem i przyzwoleniem morduje lub pozwala mordować ludzi to chyba jest to
    ludobójstwo.

    "Chyba" to jest właściwe słowo. Jak nie rozumiesz definicji ludobójstwa to go nie
    uzywaj, a jak go używasz inaczej niz definicja to to napisz.
    KK oczywiscie niósł wiare na inne obszary - nigdy nie było celem eksterminacja
    ludzkosci. A co robiła potem na tych terenach władza świecka to inna bajka.
    Demagogie pan siejesz - w tym temacie jak zwykle...

    >Czy sto lat temu słyszał ktoś o wykorzystywaniu dzieci przez księży. Nikt nie
    słyszał. Ale to że nikt nie słyszał nie znaczy że takich zdarzeń nie było.

    Zieeeew, wysil sie. Czy ktos slyszal zeby twój ojciec zgwałcił małego chłopca? Nikt o
    tym nie słyszał ale to przecież żaden dowód...

    >W katolickiej Irlandii wyłażą brudy z katolickimi sierocińcami i domami samotnych
    matek prowadzonymi przez zakonnice.

    Jakie brudy? Cóż one złego zrobiły? Jak zaczniemy drążyć (nie za bardzo mi sie chce)
    to okaże sie ze całe info masz spreparowane z lewackiej pracy a sprawa jest jak
    zwykle rozdmuchana do granic możliwości.

    >Świadkowie Jehowy na przykład. Nie ciągną za sobą ogona gwałtów i morderstw. Czy do
    wierzenie koniecznie musi być watykański pośrednik?

    Do wierzenia nie. Do zbawienia tak.

    b.

  • 277. Data: 2015-01-03 10:47:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 20:44:10 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > niestety to tak nie działa. przeprosiny nie znoszą winy.

    ja bym oczekiwał chociaż przeprosin od naszego aparatu komunistycznego za współprace
    z okupantem, od ukrainców za zbrodnie na polakach w 1941. Tak, to nie zniesie winy -
    ale czego moge oczekiwac wiecej?

    b.

  • 278. Data: 2015-01-03 10:52:18
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 20:45:53 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Możesz w przybliżeniu podać ilu Indian zginęło jak katolicy dopłynęli do Ameryki.
    Źródła różne podają że wymordowali ludność na sporym kontynencie.

    Koścół kazał wymordowac? Jesli nie to znów wydziwiasz ze wspolczesnego punktu
    widzenia.

    b.

  • 279. Data: 2015-01-03 10:56:50
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > oraz geje...
    >
    > Pozdro.. TK

    prawie trafiłeś.
    Pedały i pedofile to fundament partii Franciszka
    i z wysokich stanowisk zostali usunięci ci których już nie udało się
    ukryć przed opinią publiczną.
    Idealne środowisko dla takiej patologii; duża liczba facetów
    zgrupowanych w jednym miejscu, duży wybór wieku, rasy;
    mniam, mniam, palce lizać. Praktycznie nieograniczony
    dostęp do dzieci. Zero kontroli, a nawet tuszowanie i przymykanie oczu
    na taką patologię.

  • 280. Data: 2015-01-03 11:00:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 21:08:20 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Wiara nie ma nic wspólnego z logiką.
    > Wiara to wiara.

    Zgoda. Chodzi mi o to aby nie równać wiary z głupim ciemnogrodem który wierzy i jest
    odporny na fakty i myslenie.

    > Ale i tak choćby był jeden Katolik to będzie uważał, ze jego jedyny głos
    > jest ważniejszy od wszystkich pozostałych, bo tak działa KK.

    Przegłosujecie sobie zdjecie krzyży i niezależnie co on sobie myśli zrobicie to.
    Natomiast masz racje w sensie takim - gdyby wiekszosci przyszło do głowy uchwalic
    prawo do zabijania itd to katolik temu prawu sie nie podporządkuje. Tu masz racją
    -tak działa KK.

    b.