  • 51. Data: 2014-12-31 14:35:40
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >natomiast dla wierzących którzy chwilowo zbłądzili są "wyrzutem sumienia" -
    >i to oni najbardziej protestują - co z punktu widzenia psychologii jest
    >oczywiste - bo to ich boli.

    mocne

  • 52. Data: 2014-12-31 14:37:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości grup

    >Niewierzącemu nie przeszkadza krzyż czy krucyfiks jako taki
    >(czyli to, co dosłownie sobą przedstawia- choć zwłoki jakiegoś szczególnie
    >pozytywnego wrażenia nie powodują), lecz jako symbol zawłaszczenia
    >przestrzeni publicznej (szkoły/sądu/Sejmu) przez jedną grupę religijną.
    >Jeśli wisi w prywatnym domu, klubie, szkole wyznaniowej
    >- nikomu nic do tego.

    Bezedura, do tego by przeszkadzała w przestrzeni publicznej nie wystarczy
    być niewierzącym, konieczna jest jakaś forma nawiedzenia.

  • 53. Data: 2014-12-31 14:39:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości grup

    >Ja- póki jeszcze można- uważam za stosowne wypowiedzieć swoje zdanie,
    >dopóki jeszcze
    >to jest w naszym kochanym kraju legalne. I wcale by mnie nie zdziwiło, jak
    >za parę
    >latek będzie to zakazane jako "mowa nienawiści" czy coś w ten deseń.

    No, właśnie napisałem, jesteś nawiedzony.

  • 54. Data: 2014-12-31 20:17:00
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu środa, 31 grudnia 2014 07:59:00 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > a co ty wiesz o okresie kiedy ludzkosc powstawała? Raczej niewiele skoro tak na
    pewniaka się wypowiadasz - bo widzisz, mamy troche skamieniałych kości, trochę
    narzędzi krzemiennych. To bardzo mało mówi o religijnosci w prehistorii.

    > Właściwie mozna by to tak nazwac - ludzkosc od początku, tak jak wspomniałaś,
    przeczuwała ze cos jest pod drugiej stronie. A co/gdzie/jak to jest - okazało sie
    póżniej.

    > Świetnie. No to popieraj katolików, bo się może zdarzyć ze jak ich zniszczysz to
    będziesz miał tu islam. A wtedy możliwosci będziesz miał zdecydowanie mniejsze.

    > b.

    No tak, niewiele mamy.
    Te parę kości i trochę narzędzi powstało w czasie aktu stworzenia.
    Nic więcej nie mamy poza strachem przed ortodoksyjnym islamem.
    W tym zakresie oni mają ten sam pogląd.
    Korzenie wspólne i proroków niektórych też wspólnych.
    Zgoda buduje

  • 55. Data: 2015-01-01 10:07:04
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Winiecki" <f...@w...pl>

    > Najbardziej to widać na przykładzie krzyży - niewierzącym one
    > nie przeszkadzają (ot sobie coś wisi)

    Mylisz się.
    Świadomym niewierzącym to krzyże przeszkadzają
    w miejscach publicznych, w których muszą przebywać niewierzący i wierzący.
    Po co pies obsikuje miejsca w których przebywa ??
    Po co zwierzeta znaczą swoje terytorium ??
    To samo jest z krzyżami i innymi znakami ideologicznymi. To jest znak
    dla innych : wara stąd (z miejsca publicznego) !!!! To jest nasze miejsce !!!!
    Chcesz tu przebywać to musisz robić to co każemy !!!
    My jesteśmy silni i my tu rządzimy !!!!
    Nie wchodź w drogę nam i naszym funkcjonariuszom !!!
    Jednym słowem - klika. Funkcjonariusze religijni uzurpują sobie prawo
    do narzucania swojej woli wszystkim za pomocą odurzonych narkotykiem.

> [...]
    > chwilowo zbłądzili są "wyrzutem sumienia" - i to oni najbardziej
    > protestują - co z punktu widzenia psychologii jest oczywiste - bo to ich

    Tak mówią funkcjonariusze partii Franciszka i inni dealerzy religijni,
    bo muszą coś powiedzieć swoim baranom i owcom, które strzygą.
    Ci co "chwilowo zbłądzili" to przeważnie znajdują narkotyk u innych dealerów
    religijnych, lub wracają do tego samego, bo są uzależnieni od narkotyku.

  • 56. Data: 2015-01-01 10:35:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 10:07:20 UTC+1 użytkownik Winiecki napisał:
> [...]
    > dla innych : wara stąd (z miejsca publicznego) !!!! To jest nasze miejsce !!!!
    > Chcesz tu przebywać to musisz robić to co każemy !!!

    przeczytaj to jeszcze raz i odnieś do rzeczywistości - to co napisałeś to obsesja i
    nic więcej, no moze jeszcze brak kultury. Krzyz wisi bo zyjemy w kraju oparym na
    kulturze chrzescijanskiej, gdzie wiekszosc jest katolicka i sobie krzyza życzy ALE do
    niczego nie zmusza -to juz twoja obsesja. Musisz chrzcic dziecko albo je posylac na
    religie? Nie - problem jest w drugą stroną - to wy sie pchacie do chrztu i dziwicie
    sie ze sa problemy...
    Porównaj nasza sytuacje z islamem - bedziesz wiedzial czy religia moze ZMUSZAC.

> [...]
    > religijnych, lub wracają do tego samego, bo są uzależnieni od narkotyku.

    Zazdrosny jestes ze tego narkotyku dotknąć nie mozesz? :)

    b.

  • 57. Data: 2015-01-01 11:52:20
    Od: "Winiecki" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > 100 napisów bank ci nie przeszkadza, a krzyż tak?
    ===================================
    Win.: Banki są pod kontrolą władzy demokratycznie wybranej.
    Partia Franciszka jest kontrolowana tylko przez Watykan
    i jest państwem w państwie. Jednym słowem - święta krowa.
    ===========================
    Bud.: Czy bank zawłaszcza przestrzen publiczną?
    ============================
    Win.: Tak, zawłaszcza - dla dobra publicznego.
    Partia Franciszka zawłaszcza przestrzeń publiczną dla swojego dobra,
    tylko i wyłącznie.
    ============================
    Bud.: Jestesmy w kraju, którego kultura oparta jest, czy tego chcesz czy nie, na
    tradycji chrzescijanskiej.
    ==================================
    Win.: Tradycja chrześcijańska nie może znaczyć dyktatura chrześcijańska.
    ====================================
    Bud.: Oczywiscie ze mozesz sie tego próbowac pozbyc - tylko co zostanie? Trzeba byc
    wyjątkowo naiwnym zeby sądzic ze w ideologiczna dziurę nie wejdzie nic innego - a do
    wyboru masz własciwie tylko lewactwo albo islam.
    =======================================
    Win.: Święta prawda. Rozsądni nie mówią o pozbyciu się.
    Nie znam takiego, który wysuwa żądanie likwidacji partii Franciszka.
    Należy dążyć do tego, aby partia Franciszka przestała być partią polityczną,
    bo dostarczanie narkotyku w połączeniu z polityką jest bardzo niebezpieczne
    dla społeczeństwa, bo może prowadzić do dyktatury.

  • 58. Data: 2015-01-01 13:15:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 10:35, Budyń pisze:
    > obsesja. Musisz chrzcic dziecko albo je posylac na religie? Nie -
    Oczywiście nie musisz, ale ... dziewczynka nie chodząca na religię w
    klasie mojej córki usłyszała już od koleżanek, że nie zda do następnej
    klasy, bo się nie modli i w ogóle pójdzie do piekła. Lekcje religii są w
    środku dnia, więc z takimi dziećmi właściwie nie bardzo jest co zrobić -
    czasem świetlica przygarnie, czasem snują się po szkole. Dzieci, które
    nie chodzą na religię w zerówce i tak formalnie w niej uczestniczą, bo
    siedzą przy sąsiednim stoliku. Do niedawna jeszcze mogły się czymś zająć
    - zabawą, rysowaniem, ale pani to przeszkadzało (rozpraszały jej grupę),
    więc obecnie mogą tylko siedzieć. To przykłady z "mojej" szkoły.
    Oczywiście jeśli przyrównasz to do terroru islamskiego, to właściwie
    pikuś, ale też nie jest to taki znowu luzik, jak by się niektórym wydawało.

    Maciek

  • 59. Data: 2015-01-01 13:33:40
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 13:15:56 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > Oczywiście jeśli przyrównasz to do terroru islamskiego, to właściwie
    > pikuś, ale też nie jest to taki znowu luzik, jak by się niektórym wydawało.

    Jak by kościół odzyskał przywileje jakie miał w czasach inkwizycji to mogło by się
    okazać że radykalni islamiści to humaniści.

  • 60. Data: 2015-01-01 14:06:08
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 13:33, k...@g...com pisze:
    > Jak by kościół odzyskał przywileje jakie miał w czasach inkwizycji
    > to mogło by się okazać że radykalni islamiści to humaniści.
    Otóż to. Nie zapominajmy jak miłosiernie potrafił podchodzić kościół do
    swoich wyznawców, że o wrogach nie wspomnę. W dodatku nie musimy się
    cofać od razu do średniowiecza, bo ponoć jeszcze pod koniec XIX, czy na
    początku XX wieku można było oberwać kijem po plecach za
    nieusprawiedliwioną nieobecność na nabożeństwie.

    Maciek