  • 701. Data: 2015-01-10 17:29:05
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.01.2015 o 11:50, Ergie pisze:

    > A 10 przykazań zostało zmienionych ale w zupełnie innym miejscu: już
    > pierwsi chrześcijanie nie uznawali zakazu przedstawiania wizerunku boga,
    > natomiast kilka wieków później niektórzy protestanci go u siebie
    > przywrócili.

    I to jest właśnie sedno KAŻDEJ religii: zbiera się paru ludzi i wymyśla
    sobie Nowe Zasady.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 702. Data: 2015-01-10 21:36:06
    Od: adam <a...@w...pl>

    > wiem ale nie powiem?

    Kogutek ma rację. Księża nauczający religii w kościele mieli wtedy
    pensję płaconą przez państwo. Tylko księżą uczący religii, inni nie.
    Była to raczej powszechnie znana rzecz, dlaczego tak się dziwisz i
    chcesz dowodu. Poszukaj w necie, powinieneś znaleźć, albo porozmawiaj ze
    starszymi.

  • 703. Data: 2015-01-10 22:40:21
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 10 stycznia 2015 21:36:06 UTC+1 użytkownik adam napisał:

> [...]
    > Była to raczej powszechnie znana rzecz, dlaczego tak się dziwisz i
    > chcesz dowodu. Poszukaj w necie, powinieneś znaleźć, albo porozmawiaj ze
    Byli i inni na państwowych pensjach. To księża zawodowi wojskowi. Zawsze oficerowie.
    Państwo utrzymywało również kościoły wojskowe. Jak byłem klajniakiem to mieszkałem
    niedaleko kościoła garnizonowego.

  • 704. Data: 2015-01-11 01:22:23
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-10 o 17:16, Andrzej Lawa pisze:
    > A niektóre w ogóle... Kościół Latającego Potwora Spaghetti jest
    > prześladowany przez katofaszystowskiego ministra :(
    Ja już się obawiam zamachów terrospaghestycznych, dokonywanych przez
    fundamentalistów :->

    Maciek

  • 705. Data: 2015-01-11 01:51:46
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 21:02:50 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    >Ksiądz-pedofil ot po prostu to tylko człowiek.
    ========================
    Bud.: jesli chodzi o ksiezy to ja mam wymagania wieksze od innych -ale oczwiscie tacy
    sie zdarzają. I zeby była jasna sprawa - to media fałszują sprawe. Procent ksiezy
    pedofili i innych przestępców jest znacznie mniejszy niz wsród innych zawodów. Ale to
    w mediach nie przejdzie zeby to napisac.
    ========================
    Win.: W rzetelnych mediach tego nie napiszą, bo rzetelne media nie kłamią.
    Procent księży pedofilów jest znacznie większy niż wśród innych zawodów.
    Jest to dość duża grupa pedałów, a wśród pedałów jest znaczny procent pedofili.
    Żadna grupa zawodowa nie ma takiego "dorobku" w molestowaniu dzieci.
    Doczekali się nawet opracowania w wikipedii
    http://en.wikipedia.org/wiki/Catholic_Church_sexual_
    abuse_cases
    http://en.wikipedia.org/wiki/Pedophilia_by_Roman_Cat
    holic_priests
    Tylko funkcjonariusze Franciszka f.F. mają tak szeroki dostęp dostęp do dzieci,
    żadna inna grupa zawodowa nie ma tylu facetów stykających się z dziećmi.
    Mialem ubaw, gdy w radiu Rydzyka usłyszałem jak jakiemuś funkcjonariuszowi
    wymsknęło się, że faktycznie mają problem z pedałami.
    Rydzyk później długo zapluwał się, że to nie tak, że to nieprawda.
    Prawda jest taka, że jest to środowisko idealne dla pedałów i pedofilów.
    Dużo facetów w jednym miejscu, nieograniczony dostęp do dzieci,
    nadzór z strony szefów jest iluzoryczny, Państwo jest bezradne (wiadomo,
    święte krowy), szefowie przymykali oczy i tuszowali takie patologie.

  • 706. Data: 2015-01-11 02:00:10
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
> [...]
    wiekszosc jest katolicka i sobie krzyza życzy

    > Skoro sobie nie zycza to czemu nie zdejma?
    >
    > Pozdro.. TK

    Bo narazili by się na pobicie krzyżami przez uzależnionych.

  • 707. Data: 2015-01-11 02:19:55
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    > No same konkrety, same.
    > Pozdro.. TK

    Konkordat w takim kształcie został uchwalony tylko dlatego,
    że jest tak dużo uzależnionych, którzy głosują tak jak funkcjonariusz
    Franciszka każe.
    Referendum w sprawie przystąpienia do Unii Europejskiej było
    długo pod znakiem zapytania ze względu na sprzeciw partii Franciszka.
    Dopiero Jan Paweł II "trzasnął pięścią w stół" i zamknął gęby purpurowym.

  • 708. Data: 2015-01-11 02:35:44
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    > Mnie nie dziwi. Banda kolesi i tyle.
    > Pamietasz Gawronika? Kto z normalnych ludzi trzy dni po wejsciu ustawy
    > mial siec kantorow na granicy?
    > A Bagsik i Gasiorowki? Mieli wykupic zaklady Ursus. Obejrzyj ich wywiady
    > z tamtego czasu. Czy dwoch takich mogloby dzis tworzyc podobne interesy
    > bez plecow zwierzchnikow?
    > Pozdro.. TK

    A Rydzyk ? Zebrał pieniądze na ratowanie stoczni i gdzie te pieniądze ?
    A arcybiskup Gocłowski ? któremu zlicytowano dobra.
    A inni aferzyści Franciszka w Polsce i Watykanie ?

  • 709. Data: 2015-01-11 09:35:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-09 o 15:19, Budyń pisze:

    > Obawiam sie ze potrzeba - ale najwyraźniej nie wszystkim wiedza jest
    > potrzebna do osądu- no i tyle z rozmowy między inteligentnymi ludzmi :)

    Biblia jest dość mocno interpretowalna przez gremium teologów, a ich
    interpretacje stają się prawem katolickim.

    > Biblia nie jest podręcznikiem historii, jest opowieścią o miłosci Boga
    > do ludzi, o tym jak przez wieki coraz bardziej dawał się poznać i
    > dawał coraz więcej. Jesli nie chcesz czytac jak naukowiec to czytaj ją
    > jak poezję a nie jak podręcznik obsługi tokarki :)

    Czyli jesteś świadomy tego, że to tylko beletrystyka :)

  • 710. Data: 2015-01-11 09:38:12
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-10 o 22:40, k...@g...com pisze:

    > Byli i inni na państwowych pensjach. To księża zawodowi wojskowi. Zawsze
    oficerowie. Państwo utrzymywało również kościoły wojskowe. Jak byłem klajniakiem to
    mieszkałem niedaleko kościoła garnizonowego.

    No popatrz, a ponoć Komuna tak prześladowała Kościół Katolicki.