  • 51. Data: 2015-01-18 10:59:47
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj - karykatury
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:m9dsbl$ri$...@d...me...

    Budyń wrote:

    > i Pieniądze.

    >mówisz, że biskup Limburga to te luksusy dla Chrystusa budował?
    >http://tygodnik.onet.pl/wwwylacznie/sprawa-biskupa-
    limburga-zgorszenie-bardzo-publiczne/781sd

    I z samego nagłówka tegoż linka "Od jego poczynań dystansowali się nawet
    inni niemieccy biskupi. Dziś papież podjął decyzję: Franz-Peter Tebartz-van
    Elst został zawieszony."

    Nie wiem kto cię uczył retoryki, ale jeśli brał pieniądze to powinien ci
    kasę zwrócić.

  • 52. Data: 2015-01-18 13:29:59
    Od: "Winiecki" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 15:42:27 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > mówisz, że biskup Limburga to te luksusy dla Chrystusa budował?
    ===============
    Bud.: Natomiast znow trzeba popatrzec na calosc -tych ksiezy ktorzy maja parcie na
    szklo i kase jest stosunkowo niewiele. Gdy bedziecie po nich jezdzic to ja sie do was
    przylacze bo ich misja jest gdzie indziej, a zdaje sie ze o tym zapomnieli-i krecia
    robote calej wspolnocie robia.
    ===============
    Win.: Parcie na szkło i kasę może być zarówno dobre jak i złe.
    Najgorsze co może być to parcie partyjniaków Franciszka na kasę i szkło
    w celu "nawrócenia" owieczek i baranków. Jak już "nawrócą" to nie wypuszczą
    zdobyczy. Historia zna takie przypadki, np. w Francji i Hiszpanii
    też funkcjonariusze Franciszka "nawracali" do czasu aż miejscowi ich wyrżnęli
    (dosłownie, fizycznie).
    Jednym słowem : trzeba uważać aby "czarna, przewodnia siła narodu"
    nie narzuciła nam katolickiego szariatu.

  • 53. Data: 2015-01-18 19:20:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

> [...]
    > inni niemieccy biskupi. Dziś papież podjął decyzję: Franz-Peter Tebartz-van

    po kilkunastu latach

    > Nie wiem kto cię uczył retoryki, ale jeśli brał pieniądze to powinien ci
    > kasę zwrócić.

    nie wiem kto Cię uczył logiki ale lepiej oddaj mu kasę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2015-01-19 09:09:16
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Winiecki" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Źle to widzisz.
    > Francuzi nie tępili chrześcijaństwa, Francuzi tępili partyjniaków
    > Franciszka,
    > którzy koniecznie chcieli stać się siłą rządzącą Francją.

    Gdyby tępili "partyjniakó" to by zamykali seminaria, kurie itd, a tymczasem
    oni zabraniają dzieciom w szkole nosić symbole niektórych religii. Jak masz
    naszyjnik z symbolem buddyzmu to jest ok, ale jak masz krucyfiks to masz
    zakaz. Podobnie możesz nosić koszulkę wychwalającą komunistów ale nie możesz
    nosić muzułmańskiej chusty.

    Nie oni nie walczą z kościołem (instytucją) oni walczą z wiernymi.

    Zresztą cofnijmy się do rewolucji - czy likwidacja przydrożnych krzyży
    rozsianych po wsiach po całym kraju robiła na złość księżom czy może tym
    wieśniakom co sobie te krzyże stawiali?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 55. Data: 2015-01-25 11:54:48
    Od: "Winiecki" <e...@o...pl>

    > Użytkownik "Winiecki" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > mnie sie nie za bardzo z toba chce dyskutowac bo ty nawet w sferze
    > słownictwa błądzisz.

    Błądzę, bo wypowiadam się nie tak jak by życzyli sobie tego
    funkcjonariusze partii Franciszka. Moje słownictwo jest kulturalne
    i dokładnie odzwierciedla rzeczywistość.

    > KK to nie partia, bo wiemy co to jest partia.

    Oczywiście, że wiemy co to jest partia i partia Franciszka
    calkowicie spełnia kryterium bycia partią. Jednym z podstawowych
    zadań partii jest wysuwanie kandydatów do Parlamentu,
    popieranie ich i namawianie wiernych do oddawania głosów na wskazanych
    kandydatów; właśnie to robi partia Franciszka w Polsce.
    Przy tym wykorzystuje uzależnienie wiernych od religii, wskazuje im jak
    mają głosować. Dla tych wiernych jest to równoznaczne z twierdzeniem
    " bo tak wymaga Bóg".
    Gdyby jakaś inna partia wykorzystywała uzależnienie ludzi
    to natychmiast zostałaby zdelegalizowana.

    > Zmieniając znaczenia słów nie doprowadzasz do wiekszej sily swych
    > argumentów.

    Moje słowa tylko wiernie opisują rzeczywistość.

    > oczywiscie - musisz chodzic do kosciola i musisz dziecko ochrzcic. A filmów
    > o tematyce religijnej w telewizji to pewnie z 90%. Itd...
    > Tak zaslepiony jestes w swej nienawisci ze nie dostrzegasz rzeczywistosci.

    Należy dmuchać na zimne. Jak będzie katolicki szariat w Polsce to już
    będzie za późno. Niemcy, po oddaniu władzy Hitlerowi, już byli bezsilni.
    Muzułmanie w wielu krajach też są bezsilni, bo funkcjonariusz trzyma ich
    za gardło. Tak działa faszyzm religijny.
    Rzeczywistość jest taka, że religię finansują zarówno wierzący jak i niewierzący.
    Ci co wierzą niech utrzymują swoich duszpasterzy. Niech KK odessie się
    od Skarbu Państwa.

    > i Pieniądze.
    >
    > Przez powtarzanie idiotyzmów, bo ta twoj trójca jest idotyczna i prostacka,

    Ale ta trójca napędza świat. Oczywiście dla wiernych jest trójca święta,
    ale funkcjonariusze Franciszka patrzą realnie na świat - to wytrawni
    gracze na scenie politycznej i korzystają z trójcy świeckiej.

    > nie staną się one prawdą, chociaz fakt ze goebels mial na ten temat inne
    > zdanie.
    > b.

    Rydzyk już dawno przerósł Goebbelsa.

  • 56. Data: 2015-01-25 19:28:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Winiecki" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Należy dmuchać na zimne.

    No tu to przyznam sie ze mnie zaskoczyłeś -czyli wiesz ze opowiadasz bzdury
    z jakiejs alternatywnej rzeczywistosci, ale mimo to upierasz sie je
    opowiadać. To cie w pewnien sposób określa, i niestety zniecheca do
    dyskusji.
    Co do reszty: standartowy zieeeew....

    b.

  • 57. Data: 2015-01-26 00:24:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    a-limburga-zgorszenie-bardzo-publiczne/781sd

    >po kilkunastu latach

    chyba mamy różne Internety

  • 58. Data: 2015-01-26 00:26:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Winiecki" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Moje słownictwo jest kulturalne i dokładnie odzwierciedla rzeczywistość.

    I tego się czym. Znasz rzeczy stan. Dogłąbnie oras óstatecznie.

  • 59. Data: 2015-01-26 15:02:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    pa-limburga-zgorszenie-bardzo-publiczne/781sd

    > chyba mamy różne Internety

    z linka: Sześć lat temu to właśnie Geis - dziekan kapituły katedralnej
    w niemieckim Limburgu - walnie przyczynił się do tego, że biskupem tej
    diecezji, w środkowo-zachodnich Niemczech, został Franz-Peter
    Tebartz-van Elst

    czyli 6 lat temu został biskupem diecezji. Twierdzisz, że to mu tak
    zmieniło mózg, ze zaczął szastać kasą? Czy może zamiłowanie do luksusu
    miał też wcześniej?

  • 60. Data: 2015-01-26 16:07:07
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

> [...]

    >czyli 6 lat temu został biskupem diecezji. Twierdzisz, że to mu tak
    >zmieniło mózg, ze zaczął szastać kasą? Czy może zamiłowanie do luksusu

    i zdecydowanie różne mechanizmy poznawcze