  • 11. Data: 2015-01-11 11:44:35
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:m8s7u6$ju1$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Własciwie to każdy komunista po II wojnie swiatowej przez sam fakt ze
    > przystąpił do komuny wspierał okupanta. Jesli tego nie nazwac złem to nie
    > wiem jak inaczej.

    I vice versa, każdy katolik który uczestniczy w obrzędach funkcjonariuszy
    Franciszka, począwszy od lat 90-tych, uczestniczy w obrzędach szatana.
    Tylko szatan mógł przekształcić Kościół w partię polityczną
    i sprawić by funkcjonariusze partii Franciszka zastąpili funkcjonariuszy PZPR.
    Jedna "wiodąca siła narodu" zastąpiła drugą "wiodącą siłę narodu".

    > A jakies nazwisko komuszego swietego dasz?

    święty Oleksy, święty Lenin, święty Marx, święty Engels,
    jest jeszcze dużo innych komunistów którzy zgineli za wiarę.

    > Widzsz, poczucie sprawiedliwosci mówi ze powinno sie tych ludzi, jakby nie
    > było przestawicieli okupanta, osądzić.

    Czyli obecnie okupantem jest partia Franciszka.

  • 12. Data: 2015-01-11 12:45:34
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj - karykatury Mahometa
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 09:25:57 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    przez Ciebie temacie. To grupa dyskusyjna. Tutaj nie ma moderatorów.

    > A Ty do kogo kierowałeś swój postulat?
    > Do moderatora czy admina? Z całą pewnością nie był skierowany do mnie,
    > lecz do kogoś innego, kto mógłby mieć siłę sprawczą, aby mnie stąd
    > wypierdolić.
    > Zdradź któż to taki?

    Nie złość się, pojechałeś za bardzo po bandzie. To że inni w winnym temacie nie są
    lepsi od Ciebie nie znaczy że tak być powinno. Oni popełnili jakiś błąd i go ciągną.
    Jak byś się podłączył pod tamten temat to nikt by złego słowa nie powiedział. Co
    jakiś czas powstaje śmieciowy temat i każdy kto chce może dowolną ilość żółci
    wyrzygać. Więcej takich jawnych tematów jak Twój i przyjdzie tu kurwan i zasra grupę
    swoim nacjonalizmem.

  • 13. Data: 2015-01-11 13:27:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-10 o 23:09, Budyń pisze:
    > A wystarczyłoby przyjąć ze twój rozmówca ma tylko inne zdanie a nie
    > złe intencje.
    > Gdybys sobie pomyslał: "oni sądzą ze komuna to zło, mylą się ale
    > jednak mają prawo tak sobie mysleć..." to wnioski wyszłyby ci całkiem
    > inne. Na razie ci wyszły fałsz, złe intencje, obłuda (a w przypadku
    > kosciola to podstawowe sprawy) - ale może wyszłaby ci tylko głupota
    > "alez oni głupi ze nie doceniają zdobyczy komunizmu". To spora
    > różnica....

    Oni myślą, że komuna to zło, a wszyscy komuniści byli źli, a to przecież
    nieprawda.
    Oni tak myślą, bo tak im wpajają księża.
    Oczywiście nie neguję tego, że komuna niosła także i negatywne skutki,
    ale także i wiele dobrego, którego oni nie dostrzegają, albo wręcz nie
    chcą dostrzec, bo są negatywnie i wrogo nastawieni do wszystkich i
    wszystkiego co miało jakikolwiek związek z komuną.

    > nie przypominam sobie zebym tak pisał, tobie tez nie pisze ze z tobą
    > cos nie tak - pisze ze przyjmujesz istotne założenia w rozumowaniu
    > wpływające na wynik. Tyle.Czasem próbuję bronic mojej opinii,
    > wykazywac błędy w rozumowaniu lub wiedzy i to wszystko.

    Zawsze zakładasz, że twoi oponenci nie posiadają wiedzy i zawsze
    popełniają błędy w rozumowaniu.

    > Nie wiem czemu powiazałes temat z katolikami - to nie ma nic do
    > rzeczy. Prostackie pisemko, szmatławiec o niskim poziomie kultury sie
    > doigrał. Czy cenzurowac satyre? Od jakiego miejsca? Ja nie wiem.

    To teraz wyobraźmy sobie, że ktoś zaczyna tworzyć satyrę i rysuje
    karykatury Jezusa.
    Znajduje się dwóch psycholi

    > Własciwie to każdy komunista po II wojnie swiatowej przez sam fakt ze
    > przystąpił do komuny wspierał okupanta. Jesli tego nie nazwac złem to
    > nie wiem jak inaczej.
    > A jakies nazwisko komuszego swietego dasz?

    Komunizm był ideologią taką samą jak Chrześcijaństwo czy Muzułmanizm.
    W swoich założeniach miał nieść ludziom dobro, ale okazał się utopią, bo
    był niezgodny z ludzką naturą oraz interesem państw kapitalistycznych,
    którzy walczyli do zniszczenia tejże ideologii wszelkimi, możliwymi
    metodami m.in. posługując się także i KK.
    Chrześcijaństwo czy Muzułmanizm pomimo, że też są niezgodne z ludzką
    naturą - przetrwały, bo się mocno zakorzeniły na skutek wielowiekowych,
    krwawych represji.
    Każda ideologia ma to do siebie, że chce przyciągnąć do siebie jak
    największą ilość wyznawców. W tym celu siłą rzeczy musi negować inne
    ideologie i wychwalać swoją oraz karać przeciwników.
    Ty tego nie dostrzegasz, bo jesteś przesiąknięty jedyną ideologią,
    której w pełni zawierzyłeś. Tylko osoby niezwiązane z żadną ideologią,
    takie jak ja, dostrzegają w każdej z tych ideologii zarówno złe strony
    jak i dobre. Zauważasz, że wielokrotnie stawałem w obronie Komunizmu,
    ale nie zauważyłeś, ze wielokrotnie stawałem w obronie Katolików jak i
    Muzułmanów.

    > No o tym mówie -sa dwie dosc sprzeczne wersje i nie mozesz wnioskowac
    > złych intencji u tych którzy akurat optują za tymi innymi historykami.
    > Moze zła wiedza -ale nie złe intencje.

    Ale jak piszę o złych źródłach to zaczyna się nagonka i twierdzenia, ze
    mam jakieś problemy.

    > Widzsz, poczucie sprawiedliwosci mówi ze powinno sie tych ludzi, jakby
    > nie było przestawicieli okupanta, osądzić. W aparacie tym pracowało
    > tysiące ludzi - a ile było procesów, takich rzetelnych, a nie na
    > przeczekanie na przedawnienie? Kilka?
    > Tu nie chodzi o wyroki, o wysokosc wyroków - tu chodzi o to ze ta,
    > niby wolna, nowa i niepodległa polska chroni jak moze tamtych ludzi i
    > sądzic nie pozwala. A to ze sprawiedliwoscią nic wspólnego nie ma.

    > Dobry przykład. No to dlaczego nie zrobic sprawiedliwego procesu gdzie
    > winę/niwinnosc mozna wykazac?

    Był proces, ale większość oskarżeń nie miała niezbitych dowodów.
    Gdyby dowody były niepodważalne to Jaruzelski siedziałby w więzieniu, a
    nie w domu.
    Jeżeli chodzi o proces Jaruzelskiego to nie został zakończony.
    Natomiast wielu, którzy zostali oskarżeni wraz z Jaruzelskim zostało
    uniewinnionych przez sąd III RP, ale są ludzie, którzy i tak chcieliby
    ich zobaczyć na szubienicy, tylko dlatego, że pełnili funkcje w
    poprzednim ustroju.
    Problem polegał w tym, że byli tacy, którzy uważali, że wiedzą
    najlepiej, że Jaruzelski powinien zawisnąć. Najwięcej tych, którzy go
    cieli powiesić było między tymi, którzy nic na temat stanu wojennego nie
    wiedzieli.

  • 14. Data: 2015-01-11 13:39:26
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-01-09 21:44, Uzytkownik wrote:
    > Myślę, że ci wszyscy karykaturzyści z całą pewnością byli niewierzący,
    > no bo przecież prawdziwy Katolik szanuje wyznawców innych wyznań oraz
    > ich świętości.

    To byli wojujący komuniści.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2015-01-11 16:13:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Uzytkownik* napisał(-a):

    [...]

    Potrzebujesz dużo wapna gaszonego

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2015-01-11 18:48:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Komunizm był ideologią taką samą jak Chrześcijaństwo czy Muzułmanizm.
    > W swoich założeniach miał nieść ludziom dobro, ale okazał się utopią, bo

    tą obroną komunizmu pobiłeś wszystko co dotychczas pisałeś. Miliony ofiar to
    nic, pewnie drobne wypaczenia. Pół wieku okupacji polski też nic...
    Weż kartke i wypisz sobie plusy komuny - i liste jej ofiar. Moze jak sobie
    skwantyfikujesz zalety i wady to ujrzysz jak głęboko błądzisz.
    Łatwo powiedziec były zalety, a były i wady. I zapewne to jest prawda. Tylko
    gdy okaze się ze wad, gwałtów, morderstw, grabieży, niszczenia narodów jest
    99,9% w kontekscie 0,1% jakiejs nadziei sprawiedliwosci społecznej - to
    widać proporcje.

    A z tych domniemanych zalet komuny wywiodłeś zło koscioła. Eh, szkoda
    słów...

    b.

  • 17. Data: 2015-01-11 19:10:56
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 18:48:27 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    > widać proporcje.
    >
    > A z tych domniemanych zalet komuny wywiodłeś zło koscioła. Eh, szkoda

    To może skwantyfikuj na przestrzeni dwóch tysięcy lat wady i zalety kościoła
    katolickiego. Tylko żeby Ci nie wyszło że najgorsi komuniści przy kościelnych
    mordercach to humaniści byli.

  • 18. Data: 2015-01-11 22:04:16
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu piątek, 9 stycznia 2015 21:44:10 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Witam.
    > W nawiązaniu do niedawnego wątku oraz wydarzeń z Francji, chciałbym się
    > podzielić pewną refleksją.
    > Myślę, że ci wszyscy karykaturzyści z całą pewnością byli niewierzący,
    > no bo przecież prawdziwy Katolik szanuje wyznawców innych wyznań oraz
    > ich świętości.
    > Z resztą gdyby nawet byli Katolikami to i tak Katolicy by ich wykluczyć
    > ze swojego wyznania, no bo naśmiewanie się ze świętości innych wyznań
    > jest niekatolickie.

    Jeden z tych karykaturzystow nazywal sie Wolinski.
    Cos ci mowi to nazwisko ?
    Jego dziadek byl polskim Zydem, ktory wyemigrowal do Francji.

  • 19. Data: 2015-01-11 23:33:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-11 o 13:27, Uzytkownik pisze:

    > Oni myślą, że komuna to zło, a wszyscy komuniści byli źli, a to przecież
    > nieprawda.
    > Oni tak myślą, bo tak im wpajają księża.

    A gdzie tam... Konczyli ekonomie.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2015-01-12 09:44:18
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Witam.
    > W nawiązaniu do niedawnego wątku oraz wydarzeń z Francji, chciałbym się
    > podzielić pewną refleksją.
    > Myślę, że ci wszyscy karykaturzyści z całą pewnością byli niewierzący,

    Gdzieś tak w średniowieczy była dyskusja filozoficzna o tym czy katolicy
    mogą się śmiać. Mogą!
    A gdzieś tak w pierwszych klasach podstawówki dzieci zadają pytanie czy w
    świetle drugiego przykazania można opowiadać dowcipy o Bogu. Można!

    > no bo przecież prawdziwy Katolik szanuje wyznawców innych wyznań oraz ich
    > świętości.

    Coś Ci się z humanizmem pomyliło. Katolik szanuję osobę ale potępia czyn
    bałwochwalstwa.

    > Z resztą gdyby nawet byli Katolikami to i tak Katolicy by ich wykluczyć ze
    > swojego wyznania, no bo naśmiewanie się ze świętości innych wyznań jest
    > niekatolickie.

    A jakiś paragraf?
    Uprzedzając jakbyś chciał tu miłość bliźniego podpiąć - to miłość bliźniego
    nakazuje również troskę o jego zbawienie.
    Katolicyzm zakłada tolerancję dla innych religii ale to nie oznacza zakazu
    żartowania.

    Tyle katolicy, a moim zdaniem decyduje intencja. Ten tygodnik sam przyznał
    że robi to tylko po to by zwiększyć sprzedaż więc ja to potępiam. Dla mnie
    te karykatury są po prostu płytkie - ot poziom naszego "nie". Co oczywiście
    w żaden sposób nie usprawiedliwia zamachowców.

    Pozdrawiam
    Ergie