  • 11. Data: 2013-01-03 11:07:02
    Temat: Re: O fuszerce w modlinie
    Od: 1cm <j...@g...com>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 10:20:13 +0100, /// Kaszpir /// napisał(a):

> [...]
    >
    > Tyle że potem trzeba tego pilnować ...
    >
    > Tutaj widać inspektorzy wzięli kasę i zapewne przyjechali tylko przybić
    > pieczątkę i zabrać kasę za "nadzór".
    > I właśnie tak powstają fuszerki ...
    >
    > Brak nadzoru i kiepsko napisany przetarg ...
    >
    > gdyby była odpowiedzialność to by fuszerek nie było , bo by inspektor
    > pilnował wykonawcy bo bałby się o pracę. Wiedziałby że jakby "zawalił" to
    > już by nie miał szansy pracy w zawodzie ...
    >
    > Ale wtedy by nie było przewałów i okazało się że mamy super drogi które
    > wytrzymują kilkanaście (dziesiąt) lat bez remontu i to była by tragedia dla

    Nie masz pojęcia o warunkach zamówienia, przebiegu tej inwestycji ani o
    prowadzeniu nadzoru nie mówiąc już o "pisaniu przetargu", a wylewasz pomyje
    na inspektorów nadzoru?

  • 12. Data: 2013-01-03 11:14:27
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "1cm" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie masz pojęcia o warunkach zamówienia, przebiegu tej inwestycji ani o
    > prowadzeniu nadzoru nie mówiąc już o "pisaniu przetargu", a wylewasz

    Kaszpir ma 100% racje, o co Panu chodzi ??

    pozdrawiam
    Adams

  • 13. Data: 2013-01-03 11:36:37
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości grup

    > mamy Basen Narodowy
    > a teraz co?
    > Pas Narodowy?
    > jaką nazwę proponujecie na to partactwo?
    > Łupek Narodowy?

    Nie wiem, może Ty się poczuwasz do winy, ale ja nie więc proszę nie pisz w
    imieniu narodu. Decyzja o niezamknięciu dachu była decyzją jednej konkretnej
    osoby a nie narodu. Dlaczego naród ma się wstydzić za jakiegoś działacza?
    Przecież nie naród go wybrał.

    Podobnie jest z lotniskiem w Modlinie. Ktoś pełnił nadzór i zawalił sprawę i
    powinien ponieść konsekwencje, ale w żaden sposób nie jest to powodem do
    wstydu dla narodu. A to że kilku zakompleksionych dziennikarzy robi z tego
    problem narodowy świadczy tylko o nich i ich kompleksach. Naród to "trochę"
    więcej niż infrastruktura.

    Owszem afera jest. Jeśli się okaże, że nadzór przymykał oko to nawet można
    napisać że afera jest duża, ale nijak nie jest to problem narodowy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 14. Data: 2013-01-03 11:41:41
    Od: 1cm <j...@g...com>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 03:37:16 +0100, kiki napisał(a):

    > "1cm" <j...@g...com> wrote in message

    > http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=20644
    9&page=119
    > Mają rację. Zgarneli śmieci po rozbiórce starego pasa i dosypali ten cały
    > syf do betonu po zmieleniu. Tam poprzednio widać kawałek czegoś pod
    > odpryskiem. W poprzednim linku. Ale jazda.

    Gruz ze starego pasa mógł być najwyżej użyty jako podbudowa. Na jedym ze
    zdjęć widać na jaką frakcję jest kruszony, a nawet gdzie sypany. Powodem
    usterek może być niewłaściwe kruszywo użyte do produkcji betonu, ale... no
    bez przesady :)

    jako ciekawostka: http://www.lotnisko.biz/pliki/uszkodzenia.pdf

  • 15. Data: 2013-01-03 12:03:27
    Od: 1cm <j...@g...com>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 11:14:27 +0100, Adams napisał(a):

    > Użytkownik "1cm" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kaszpir ma 100% racje, o co Panu chodzi ??
    >
    > pozdrawiam
    > Adams

    O to, że bezpodstawnie i pochopnie oskarża Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru
    Budowlanego o niewłaściwy nadzór i przyjmowanie korzyści majątkowych z tym
    związanych.

  • 16. Data: 2013-01-03 12:13:25
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    > O to, że bezpodstawnie i pochopnie oskarża Wojewódzkiego Inspektora
    > Nadzoru
    > Budowlanego o niewłaściwy nadzór i przyjmowanie korzyści majątkowych z tym
    > związanych.

    A co za darmo w tym czasie pracowali ??
    Jesli tak bylo to sprawe nalezy zglosic do PiP'u....

    Chodzi o olewanie obowiazkow i przepisow przez
    tych ktorzy maja nas zwyklych obywateli przed
    nieszczeciami rozmaitymi chronic.

    W zasadzie to i tak dobrze ze nie doszlo do tragedii,
    jednak za samo klamanie ze "winna jest pogoda i mroz"
    paru ludzi powinno zdobyc sie na publiczne wystapienie
    w TV aby powiedziec wyraznie:
    Przepraszam za klamstwa.

    A potem niech sie juz zajmnie sie całą sprawa
    prokurator.

    pozdrawiam
    Adams

  • 17. Data: 2013-01-03 12:27:22
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-01-03 11:41, 1cm pisze:

> [...]
    > usterek może być niewłaściwe kruszywo użyte do produkcji betonu, ale... no

    A są obowiązujące normy:

    PN-EN 13043:2004
    Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń
    stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach
    przeznaczonych do ruchu

    Wprowadza: EN 13043:2002/AC:2004 [IDT]
    PN-EN 13043:2004/Ap1:2010

    --
    sjs

  • 18. Data: 2013-01-03 13:18:44
    Od: 1cm <j...@g...com>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 12:13:25 +0100, Adams napisał(a):

> [...]
    > w TV aby powiedziec wyraznie:
    > Przepraszam za klamstwa.
    >
    > A potem niech sie juz zajmnie sie całą sprawa

    Ja się generalnie z Tobą zgadzam. Potępiam olewatorstwo obowiązków i cieszę
    się, że nie doszło do tragedii.

    Jednak /// Kaszpir /// napisał:
    > Tutaj widać inspektorzy wzięli kasę i zapewne przyjechali tylko przybić
    > pieczątkę i zabrać kasę za "nadzór".

    To jest sugestia, że Inspektor Nadzoru Budowlanego wziął w łapę za
    przymknięcie oka na nieprawidłowości i wydanie zgody na użytkowanie.

  • 19. Data: 2013-01-03 13:49:05
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    > To jest sugestia, że Inspektor Nadzoru Budowlanego wziął w łapę za
    > przymknięcie oka na nieprawidłowości i wydanie zgody na użytkowanie.

    A to niech Kaszpir napisze co mial na mysli ;-)

    pozdrawiam
    Adams

  • 20. Data: 2013-01-03 13:53:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 13:18:44 UTC+1 użytkownik 1cm napisał:

    > To jest sugestia, że Inspektor Nadzoru Budowlanego wziął w łapę za
    >
    > przymknięcie oka na nieprawidłowości i wydanie zgody na użytkowanie.

    INB społecznie tam nie pracował. Kase wziął bezdyskusyjnie. I to niemałą zapewne. A
    jezli czegoś nie dopilnował to powinien beknąć. A znając życie wszystko rozejdzie sie
    po kościach podatnicy zapłaca itd.