  • 21. Data: 2013-01-03 15:28:54
    Temat: Re: O fuszerce w modlinie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Jan 2013 11:36:37 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości grup

    > Nie wiem, może Ty się poczuwasz do winy, ale ja nie więc proszę nie pisz
    > w imieniu narodu. Decyzja o niezamknięciu dachu była decyzją jednej
    > konkretnej osoby a nie narodu. Dlaczego naród ma się wstydzić za
    > jakiegoś działacza? Przecież nie naród go wybrał.

    zwłaszcza, że był to działacz UEFA

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2013-01-03 15:53:50
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > zwłaszcza, że był to działacz UEFA

    Dokładnie :-)
    Ale pseudo-dziennikarze i politycy i tak wiedza, że winny jest Rząd, a my
    Naród mamy się wstydzić bo cały świat się śmieje.

    Swoją drogą to ciekawe, że gdyby ktoś uważał, że wszyscy sąsiedzi go
    obserwują i śledzą z zapartym tchem jak zamyka swoją bramę garażową to
    trafiłby do "czubków". A jak jakiś dziennikarzyna uważa, że cały świat się
    interesuje tym czy na jakiejś imprezie ktoś chciał zamknąć dach czy nie to
    jest cytowany.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 23. Data: 2013-01-03 17:18:56
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "1cm" <j...@g...com> wrote in message

    > Gruz ze starego pasa mógł być najwyżej użyty jako podbudowa. Na jedym ze
    > zdjęć widać na jaką frakcję jest kruszony, a nawet gdzie sypany. Powodem
    > usterek może być niewłaściwe kruszywo użyte do produkcji betonu, ale... no
    > bez przesady :)

    Ja wiem, że bez przesady ale ten beton zdrowo nie wyglada :-)

  • 24. Data: 2013-01-03 17:30:31
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adams" <n...@n...pl> wrote in message

    > W zasadzie to i tak dobrze ze nie doszlo do tragedii,
    > jednak za samo klamanie ze "winna jest pogoda i mroz"
    > paru ludzi powinno zdobyc sie na publiczne wystapienie
    > w TV aby powiedziec wyraznie:
    > Przepraszam za klamstwa.

    Oni powinni napisać hehe, że " Na każdym pasie pęka i sie łuszczy, a panie
    buduję pasy 25 lat" :-)

  • 25. Data: 2013-01-03 19:20:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
> [...]
    > jednej konkretnej osoby a nie narodu. Dlaczego naród ma się wstydzić
    > za jakiegoś działacza? Przecież nie naród go wybrał.

    ale ten wszechobecny w Polsce bałagan jest właśnie objawienie naszego
    narodowego charakteru.

    I niech peirwszy kto jest bez winy rzuci kamieniem.

  • 26. Data: 2013-01-03 20:49:28
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 11:36:37 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    >
    > Przecież nie naród go wybrał.
    >

    > Podobnie jest z lotniskiem w Modlinie. Ktoś pełnił nadzór i zawalił sprawę i
    >
    > powinien ponieść konsekwencje, ale w żaden sposób nie jest to powodem do
    >
    > wstydu dla narodu. A to że kilku zakompleksionych dziennikarzy robi z tego
    >
    > problem narodowy świadczy tylko o nich i ich kompleksach. Naród to "trochę"
    >
    > więcej niż infrastruktura.
    >

    > Owszem afera jest. Jeśli się okaże, że nadzór przymykał oko to nawet można
    >
    > napisać że afera jest duża, ale nijak nie jest to problem narodowy.

    Chyba ze przedpiszca mial na mysli taki drogi dach ktorego nie daje sie
    zamykac/otwierac na zawolanie.
    I z tym to bym sie zgodził. "Narodowy" wtedy znaczy partacko zrobiony.
    W najblizszej okolicy mam przyklady takiego podejscia (nowa droga i po 3 mesiacach
    remont wodociagow, nowa droga stolarzowice-dąbrowa miejska i po pol roku ciezki ruch
    z budowy autostrady). Zresztą nawierzchnia autostrad to wlasnie taka esencja
    "narodowosci" Kat-Kra - remonty zaraz po oddaniu, te nowe - afera z nawierzchnią.

    My jako naród tego co prawda "osobiście" nie psujemy ale wybieramy tych co psują i
    nie protestujemy, nawet psiakośc listownie...

  • 27. Data: 2013-01-04 09:44:00
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Oni powinni napisać hehe, że " Na każdym pasie pęka i sie łuszczy, a panie
    > buduję pasy 25 lat" :-)

    Tak ;)

    ... i jeszcze "Panie, no nie ma siły żeby nie pękło - jak przyjdzie
    mróz, zawsze pęka" ;)

  • 28. Data: 2013-01-04 09:50:50
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > ale ten wszechobecny w Polsce bałagan jest właśnie objawienie naszego
    > narodowego charakteru.

    To ten działacz UEFA był Polakiem? Pierwsze słyszę :-)

    Poza tym jaki bałagan? Dach nie pozostał otwarty bo ktoś o czymś zapomniał
    czy zaniedbał, ale dlatego, że taka decyzja została _świadomie_ przez kogoś
    podjęta.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 29. Data: 2013-01-04 10:05:20
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Chyba ze przedpiszca mial na mysli taki drogi dach ktorego nie daje sie
    > zamykac/otwierac na zawolanie.

    Wiele stadionów ma taki dach i nie jest to nic nadzwyczajnego.
    Marnotrawstwem byłoby robienie trzykrotnie droższego, który można otwierać i
    zamykać przy każdej pogodzie. Taki dach jak na narodowym powinien być
    zamknięty dzień przed imprezą i w przypadku braku deszczu otwarty na godzinę
    przed meczem i nie byłoby problemu, ale ktoś uznał, że będzie słońce i dach
    ma być otwarty. Ktoś (działacz UEFA) podjął błędną decyzję. Nie wiem, czy
    oglądał prognozę pogody, czy radził się wróżki, ale to była jego decyzja.

    > I z tym to bym sie zgodził. "Narodowy" wtedy znaczy partacko zrobiony.

    Dach został zrobiony zgodnie z projektem, więc co najwyżej można się czepiać
    projektu, ale to bez sensu bo na wielu obiektach jest podobnie bo tak jest
    znacznie taniej - dach może być lżejszy co odchudza całą konstrukcję nośną i
    obniża koszty.

> [...]

    > My jako naród tego co prawda "osobiście" nie psujemy ale wybieramy tych co
    > psują i nie protestujemy, nawet psiakośc listownie...

    Ale przeciw czemu? Jeśli jakaś prywatna firma uważa, że lepiej dwa razy
    wziąć najtańszego wykonawcę i robić remont drogi zamiast zrobić raz a
    porządnie to _jej_ sprawa. To nie Rząd i to nie Naród zajmuje się trasą
    Katowice-Kraków.

    Podobnie w przypadku samorządu - jeśli jakiś samorząd nie potrafi zaplanować
    kolejności remontów to nie jest problem Narodu, ale co najwyżej lokalnej
    społeczności - i ta lokalna społeczność co kilka lat może tę lokalną władzę
    zmienić.

    Nie używajmy wielkich słów na nazywanie drobiazgów, bo IMO jako Naród mamy
    znacznie poważniejsze problemy niż jakaś tam droga czy lotnisko, ale to nie
    temat na tę grupę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 30. Data: 2013-01-04 11:07:37
    Od: 1cm <j...@g...com>

    Dnia Fri, 4 Jan 2013 09:44:00 +0100, Aleksander napisał(a):

    > Tak ;)
    >
    > ... i jeszcze "Panie, no nie ma siły żeby nie pękło - jak przyjdzie
    > mróz, zawsze pęka" ;)

    "Panie, takich ciężkich samolotów kiedyś nie było" :)