  • 11. Data: 2009-07-14 20:01:50
    Temat: Re: O przewodach ochronnych raz jeszcze
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Paweł Bochenek wrote:

    > Ja daję 16 mm kw. ale może się nie znam...

    tyle zaleca zakłąd energetyczny :)

  • 12. Data: 2009-07-14 20:51:20
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 21:30:17 +0200, Rentier napisał(a):
    > Przewód do bednarki dać ze 4 mmkw?Czy wystarczy mniej?
    Ja bym dał 16mm2 a co najmniej o "stopień" wyższy niż przekrój przyłącza.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

    Twój komputer też może być wolontariuszem! http://zwijaj.pl/
    Tanie hotele w Europie i nie tylko! http://skocz.pl/tanie_hotele

  • 13. Data: 2009-07-14 20:56:55
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Ja bym dał 16mm2 a co najmniej o "stopień" wyższy niż przekrój przyłącza.

    Ok, wszystko jasne.Dzięki serdeczne za pomoc!