  • 31. Data: 2011-01-07 18:10:41
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Jan Werbinski wrote:
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > mBank chyba jest darmowy

    Nieprawda.

    > jeśli nie brać płatnych usług

    ???
    Czytałeś to przed wysłaniem?

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2011-01-07 18:11:41
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > Nie wiedzieć czemu ludzie płacą drożej za m2 w niedorozwiniętym kraju bez
    > autostrad, na skraju zapaści gospodarczej (deficyt), gdzie zarabiają kilka
    > razy mniej.
    > Ja też nie wiem.

    Co Ty jeszcze robisz w tym niedorozwiniętym kraju.
    Ja też nie wiem.

    emarcin

    PS. Bremen czeka.

  • 33. Data: 2011-01-07 18:32:47
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Polubisz. W zeszłym roku natknąłem się na oszacowanie, że po ruchac
    > emisyjnych
    > FED z roku 2008 i 2009 deprecjacja dolara wyniesie ok. 70%, znaczy się:
    > spadnie
    > do 1/3 wartości.

    Naganiają na złoto coraz bardziej. Kiedyś naganiali na nieruchomości.

    > Wzrost cen złota w USD za ostatie lata wynosił (r/r):
    > 2005 17,9%
    > 2006 23,1%
    > 2007 30,3%
    > 2008 5%
    > 2009 12%
    > 2010 30%
    >
    > I tak sobie rosnie od 11 lat, a działania Bernanke i FED-u walnie się do
    > tego przyczyniają.

    Ale przedtem kilkanaście lat taniało. Dopiero odrobiło straty. Widzę lepsze
    inwestycje. Nie twierdzę, że złoto nie podrożeje jeszcze z dziesięć razy
    przez dwa lata, ale ja po prostu nie wchodzę do tego pociągu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 34. Data: 2011-01-07 18:33:30
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > A nieosobiście uwielbiasz?
    > Jak?

    Nieosobiście? Spytaj nie moją osobę.

  • 35. Data: 2011-01-07 18:34:04
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2011 19:34:22 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Mam mBank od lat

    A nazywasz się BRE ?

    --
    Yakhub

  • 36. Data: 2011-01-07 18:34:22
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Nieprawda.

    > ???
    > Czytałeś to przed wysłaniem?

    Mam mBank od lat i nie płacę za nic. Ale podobno coś tam mają płatnego, więc
    trzeba uważać.

  • 37. Data: 2011-01-07 18:34:58
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "emarcin" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Co Ty jeszcze robisz w tym niedorozwiniętym kraju.
    > Ja też nie wiem.

    Delektuję się patrząc na niewolników.

    > emarcin
    >
    > PS. Bremen czeka.

    Przecież byłem wczoraj.

  • 38. Data: 2011-01-07 19:22:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2011 09:28:52 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> [...]
    > stanie idealnym. Zero wilgoci. Dach zdrowy.
    > Koszt utrzymania to 320 euro podatków na rok. Żadnych czynszów, żadnych
    > funduszów remontowych, ani dopłat do części wspólnej bo nie ma części
    > wspólnej. Do tego koszt śmieci, prądu i wody. Ewentualne remonty raz na
    > kilkadziesiąt lat jak u wszystkich. Piwnica, parter, piętro i drugie piętro.
    > Chyba też strych, ale nie oglądałem. W sumie 300 metrów kwadratowych.
    >
    > I teraz najlepsze.
    > Została zakupiona za 75 000 euro. 1000 zł za metr kwadratowy. Za dwuletnie

    Ale najciekawsze będzie to, kiedy się ujawni ten SĘK :-)

  • 39. Data: 2011-01-07 19:30:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "emarcin" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Delektuję się patrząc na niewolników.

    Sam jestes niewolnik, racjonalizujacy swoje nedzne zycie w przytulkach, bo
    sie nie oplaca.

  • 40. Data: 2011-01-07 19:36:50
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
    napisał emarcin na pl.pregierz do nas:

    > Co Ty jeszcze robisz w tym niedorozwiniętym kraju.

    Troluje :o)

    > emarcin

    pozdrawiam
    Wiki