  • 11. Data: 2009-06-29 13:14:03
    Temat: Re: OPIERZENIE - mam problem proszę o poradę
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h2a8f7$d2l$1@opal.futuro.pl...

    łopaty
    > :-)
    > Bedą spłukani i oszukani przez ekipy, które nie znały się na własnej
    > robocie.

    I bezgraniczne zaufanie do kierbuda troche spadnie zapewne;)))
    Niestety ale w praktyce to kierbud jest do prowadzenia dziennika i odbiorów
    większych, newralgicznych etapów.

    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-06-29 17:18:01
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > Niestety ale w praktyce to kierbud jest do prowadzenia dziennika i
    > odbiorów większych, newralgicznych etapów.

    Kierownik budowy mojego kolegi powiedzial, ze posadzki miksokretowej sie nie
    polewa. :-)

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-06-29 20:31:28
    Temat: Re: OPIERZENIE - mam problem proszę o porad
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > Kierownik budowy mojego kolegi powiedzial, ze posadzki miksokretowej sie
    > nie polewa. :-)

    ja nie polewalem, posadzki mialem rowne jak stol i do tego bez pekniec-
    ekipa byla naprawde niezla i nie kazala polewac

    Pozdrawiam
    Tim

  • 14. Data: 2009-06-29 23:10:18
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

    > ja nie polewalem, posadzki mialem rowne jak stol i do tego bez pekniec-
    > ekipa byla naprawde niezla i nie kazala polewac

    A no widzisz, o to wlasnie chodzi. Ja mam posadzki rowne jak stol i do tego
    bez pekniec, polewalem tydzien, ekipa kazala polewac. Dwa rozne przypadki a
    kierownik budowy jakiejs tam wie ze sie nie polewa posadzki z miksokreta a z
    betoniarki sie polewa. Czemu??

    http://solidnydom.pl/cv_205_8755,pielegnacja_betonu.
    htm

    Pozdro.. TK