  • 41. Data: 2016-05-13 12:59:16
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Jesli teraz sa na czerwono to znaczy ze to jest efekt dzialania poprzednikow. Czy
    to tak trudno do kurwy nedzy zrozumiec? Za krotko nowi rzadza zeby z zielonych
    zrobily sie czerwone.

    wystarczy być tak zdolnym jak obecny rząd

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2016-05-13 13:09:08
    Temat: Re: 200 tysiecy kodowcow
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Policja twierdzi ze 30 tysiecy to max. Policzyc siebie nie potrafia a chca rzadzic
    duzym panstwem.

    Ja sie zastanawiam kiedy bedzie demonstracja KOD w obronie demokracji w
    zwiazku z podsluchiwaniem dziennikarzy i szpiegowaniem zwyklych ludzi
    przez poprzednia wladze. :-)

    Pozdro.. TK

  • 43. Data: 2016-05-13 13:11:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Ja sie zastanawiam kiedy bedzie demonstracja KOD w obronie demokracji w
    > zwiazku z podsluchiwaniem dziennikarzy i szpiegowaniem zwyklych ludzi
    > przez poprzednia wladze. :-)

    zorganizuj. Co cię powstrzymuje?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2016-05-13 13:37:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak na razie nic nie slychac o ekologicznych olowkach z logiem za sto tysiecy
    pakowanych w nowatorskie pudelka do butow. To moze nie jest az tak zle.

  • 45. Data: 2016-05-13 13:39:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-13 o 13:11, masti pisze:

    > zorganizuj. Co cię powstrzymuje?

    Juz mamy samomianowany komitet. Czekam na konsekwencje saczac Martini.

    Pozdro.. TK

  • 46. Data: 2016-05-13 13:48:58
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 13:39, Maniek4 pisze:

    > Juz mamy samomianowany komitet. Czekam na konsekwencje saczac Martini.
    >
    > Pozdro.. TK

    Dlaczego zryte berety, nie spotkacie się na polityce.
    Rzygać się chce o tej Waszej patriotycznej gadki, wszędzie tylko
    polityka i podżeganie.

  • 47. Data: 2016-05-13 14:19:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 maja 2016 13:49:00 UTC+2 użytkownik Dawid napisał:

    > Dlaczego zryte berety, nie spotkacie się na polityce.
    > Rzygać się chce o tej Waszej patriotycznej gadki, wszędzie tylko
    > polityka i podżeganie.
    Jerzyk bliźniego;)
    A na temat "budowania" się tu kiedyś wypowiedziałeś?

  • 48. Data: 2016-05-13 14:26:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Jak na razie nic nie slychac o ekologicznych olowkach z logiem za sto tysiecy
    pakowanych w nowatorskie pudelka do butow.

    za to koledzy "sprawdzają się w biznesie"

    >To moze nie jest az tak zle.

    tak źle nie. jest gorzej

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2016-05-13 14:39:09
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Jesli teraz sa na czerwono to znaczy ze to jest efekt dzialania
    >poprzednikow. Czy to tak trudno do kurwy nedzy zrozumiec? Za krotko nowi
    >rzadza zeby z zielonych zrobily sie czerwone.

    Zenek twój debilizm poraża, od zawsze. Naprzykładowo pińcet na bachory z
    kasy, której NIE MA zapala natychmiast czerwone światełko - te pińcet dały
    poprzednie rządy? Nacjonalizacja (oraz kościelnizacja) ziemi też daje
    czerwone światełko. Pis ciężko pracuje, żeby "dać radę" rozpierdolić kraj w
    jeden rok.

  • 50. Data: 2016-05-13 14:41:11
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Jak na razie nic nie slychac o ekologicznych olowkach z logiem za sto
    >tysiecy pakowanych w nowatorskie pudelka do butow. To moze nie jest az tak
    >zle.

    Zastanawiałem się, do kogo "argument" skierował Wielka Dupa Waszczykoski -
    teraz już wiem. Lem miał rację. Goebbels też.