  • 61. Data: 2016-05-13 22:03:20
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:3b2ec93a-4c04-4725-a36a-56d1473aafba@go
    oglegroups.com...

    >Ale ja o kasie ktora zaplacono za logo na olowkach ekologicznych
    >wyprodukowanych w ramach programu Innowacyjna Polska. Ta kasa byla i
    >zostala zmarnowana.

    Gdzie logo, a gdzie pińcet na bachora? Tylko w świecie imbecyli porównuje
    się liczbę zarzutów, a nie kwoty.

  • 62. Data: 2016-05-13 22:06:38
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >A sa tacy co i o tej z przyszlosci wiedza ze jej nie bedzie. Wizjonerzy
    >jacys albo pierdolnieci.

    Innymi słowy kochajta pis za nieumiejętność wyliczenia obciążeń
    budżetowych - cóż przy takich wyborcach Grecję w Polsce będziemy mieli w
    wymiarze 300%.

  • 63. Data: 2016-05-13 22:59:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za to za pelo niektorym by sie zylo jak w Kanadzie a reszcie jak w Korei Polnocnej.

  • 64. Data: 2016-05-13 23:07:34
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Za to za pelo

    co za debil

  • 65. Data: 2016-05-13 23:28:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 maja 2016 22:59:06 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Za to za pelo niektorym by sie zylo jak w Kanadzie a reszcie jak w Korei
    Polnocnej.

    Z debilem dyskutujesz? :-) Ghost to wyznawca zlodziejskiego PO, a jego guru
    to komorowski. Jest tez zatwardzialym KODziarzem. Ulubiona stacja to TVN,
    a gazeta - wyborcza. Elementarny przyklad zaslepionego leminga.

    Nie dyskutowac bo szkoda swojej energii i czasu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 66. Data: 2016-05-14 08:44:48
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Nie dyskutowac bo szkoda swojej energii i czasu :-)

    Użyj KF złodzieju :-)

  • 67. Data: 2016-05-14 14:08:25
    Od: "M." <...@n...pl>

    > Mnie? To jakis M twierdzi ze wszystkie wskazniki na czerwono ..... .

    Jeśli jedziesz samochodem na prostej (za 1000m jest zakręt) i położysz
    cegłę na pedale gazu, to już teraz masz zapalony wskaźnik na czerwono.

    Ja twierdzę, że dalsza kontynuacja obecnej polityki to samobójstwo dla
    Polski. Możesz mieć inne zdanie w tej kwestii, ale argumentów nie
    podałeś żadnych.

    M.

  • 68. Data: 2016-05-14 14:14:12
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "M." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]

    >Ja twierdzę, że dalsza kontynuacja obecnej polityki to samobójstwo dla
    >Polski. Możesz mieć inne zdanie w tej kwestii, ale argumentów nie podałeś

    Przecież nie jest pierdolniętym wizjonerem by widzieć przyszłość.

  • 69. Data: 2016-05-14 14:15:21
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 14 maja 2016 14:08:16 UTC+2 użytkownik M. napisał:
    > Ja twierdzę, że dalsza kontynuacja obecnej polityki to samobójstwo dla
    > Polski. Możesz mieć inne zdanie w tej kwestii, ale argumentów nie
    > podałeś żadnych.

    bądz łaskaw rozwinąc temat - czym różni sie polityka obecnego rzadu od powiedzmy
    2014roku? Bo rozumiem ze wtedy to nie było samobójcze.
    Co wtedy było rozwojowe itp, a co konkretnie teraz jest samobójcze?
    Bo ja mam wrazenie ze zajumanie OFE było rozpaczliwcem który pozwolił zeby tusek nie
    musiał ogłaszac bankructwa finansów publicznych.

    b.

  • 70. Data: 2016-05-14 14:26:49
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 08:22, Budyń pisze:

    > Strategicznie w wykonaniu rządu kopacz?

    Mówię o tym, co powinien był zrobić rząd PiS.

    > ja sie generalnie zgadzam ze klimat sie zmienia i ludzie z krajów gdzie juz sie nie
    da zyc zechcą zyc gdzie indziej - wobec widma fizycznej eksterminacji narodu (z
    powodów klimatycznych) metody zbrojne zajecia lepszej miejscówki będą sie zdarzac.
    > Tu miejsce na długą dyskusje -co robic? Poczynajac od tezy "globalnego ocieplenia
    nie ma, to spisek" :-)

    Rzeczywiście - jeśli sytuacja jest tragiczna to pierwszym odruchem jest
    zaprzeczanie rzeczywistości.

    > Bzdura. A wiesz kto wydobywa najwiecej wegla brunatnego na swiecie? Niemcy. Jak sie
    nie ma wizji/wiedzy/siły to sie kupuje niemiecki prąd z węgla, a zamyka nasze
    kopalnie. Platformerskie myslenie.

    Dobra. A jakiś argument poza straszeniem Niemcami?

    > komiks.... ty, ile ty masz lat?

    A potrafisz przeczytać coś bardziej skomplikowanego?

    To przeczytaj to:
    http://www.soniadraga.pl/produkt/1699/rewolucja-ener
    getyczna.html

    Tutaj krótki opis książki.
    http://ziemianarozdrozu.pl/artykul/3260/ksiazka-rewo
    lucja-energetyczna-ale-po-co

    A jak nie masz pieniędzy na książki albo ich z zasady nie czytasz, to
    może jednak lepiej komiks
    http://www.stuartmcmillen.com/comics_pl/peak-oil-pl/

    > Argumenty poproszę na "robią wszystko, abyśmy kolejne 50 lat przegrali".

    1. Pozostanie przy energetyce węglowej, podczas, gdy świat odchodzi od
    węgla w pierwszej kolejności oraz od paliw kopalnych w dalszej perspektywie.

    2. Ograniczenie rozwoju nowoczesnego przemysłu związanego z OZE
    spowoduje, że moglibyśmy za 20 lat mieć w przemyśle OZE analogicznych
    potentatów jak Pesa i Newag w transporcie (potrzeba było ponad 20 lat na
    powstanie silnych firm produkcyjnych). Za 20 lat będziemy płacić ogromne
    pieniądze za wszystkie technologie importowane do Polski.

    3. Brak restrukturyzacji Śląska. Te kopalnie i tak trzeba będzie zamknąć
    a węgiel będziemy sprowadzać z Kazachstanu. Dzisiaj należałoby zacząć
    działać i ludzi z kopalni przekwalifikowywać na bardziej potrzebne
    Polsce dziedziny. Te 15 mld zł, które teraz ładujemy w kopalnie można
    byłoby przeznaczyć w ogromną termomodernizacją całego kraju i zatrudnić
    do tego górników z zamykanych kopalń.

    4. Zamknięcie energetyki prosumenckiej oraz brak inwestycji w sieci
    przesyłowe mogące pracować w innych realiach (gdy prąd jest produkowany
    w wielu rozproszonych miejscach).

    5. Opóźnienie rozwoju sześciolatków, przez co Polacy wchodzący na rynek
    pracy będą mieli jeden rok mniej doświadczenia zawodowego będąc w tym
    samym wieku, co pracownicy z innych krajów UE.

    6. ......

    Nie będę tego kontynuował, bo to tylko przykłady. Jest tragicznie, gdzie
    nie spojrzeć. Tzn. dzisiaj jest OK, ale dzisiejsze działania spowodują,
    że za 50 lat będziemy na poziomie Ukrainy.

    > Włsciwie dokładnie tak nalezało napisac o rzadach platformy.

    Oczywiście. Zarżnięcie OZE i niezamknięcie kopalń to podstawowy błąd
    rządów Platformy.

    > Znów ci sie pis włączył? Jesli mamy coraz mniej wody to znaczy trzeba ją gromadzic
    w zbiornikach retencyjnych a to oznacza regulacje rzek, a to oznacza mozliwosc
    transportu rzecznego. A pomysl jest platformy.

    Nie. Nie oznacza.

    Nie rozwiązuje żadnego problemu i generuje kolejne.

    Jako skutek globalnego ocieplenia spowodowanego działalnością człowieka
    zmienia się struktura opadów oraz ich ilość.

    Będą długie okresy suszy oraz duże deszczy nawalnych.

    Okresy suszy spowodują, że żeglowności rzek nie da się utrzymać (tak
    samo, jak będzie problem z całą energetyką węglową, która potrzebuje
    wody do funkcjonowania).

    Z drugiej strony w będą intensywne opady (będzie się zdarzało, że w
    ciągu kilku dni spadnie tyle deszczu, co w miesiąc). Przy wybetonowanych
    rzekach spowoduje to z kolei powodzie.

    Oczywiście to powyższe w dużym uproszczeniu i w dużym skrócie.

    M.