  • 131. Data: 2015-12-05 22:32:13
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-05 o 21:41, Maniek4 pisze:

    > Co Ty znowu wymyslasz? Kazdy przed prawem jest rowny i dobrze wiesz o
    > czym jest mowa.

    Ależ ja o tym wiem, tylko Budyn pisze tak jakby o tym nie wiedział.

    > Wlochy, koledy, choinka. Wpisz to w googla.

    Walimiętą.

    > Jak Cie czytam i co najmniej podobne rzeczy opowiadasz z rownym
    > zaangazowaniem swoim znajomym to wcale sie nie dziwie, ze Ci wciskaja.

    Ja nigdy nie zaczynam.

    > Od dawna prowadzisz tu krucjate i mam wrazenie, ze gdybysmy cofneli
    > sie do sredniowiecza to pierwszy w imie chorej ideologii o ktorej
    > piszesz, pierwszy siegnal bys po noz.

    Masz rację, że pierwszy sięgnął bym po nóż i ugodził atakującego i to
    niezależnie czy zamierzyłby się na Katolika, Muzułmanina czy też na ateistę.

> [...]
    > podobno determinowac ma nasza wiara. Nawet niereformowalny Kogutek nie
    > przejawia takiego zaangazowania i prezentowania wszem i wobec swojego
    > pogladu. A Tobie ciagle nie brak energii. A ludzie na codzien maja
    > ciekawsze zajecia niz wylapywanie najdrobnieszych szczegolow do
    > ktorych mozna sie przyczepic i umocnic swoj poglad. Generalnie uwazam,
    > ze masz ze soba spory problem i tracisz energie na rzeczy zupelnie
    > nieistotne dla Ciebie, skoro taka droge wybrales. Tylko, ze Ciebie
    > meczy Twoja baba i to niestety jest problem.

    ROTFL
    Chcesz mnie jednak utwierdzić w przekonaniu, że Katolicy sobie uzurpują
    prawo do wiedzenia lepiej o wszystkim? :)

  • 132. Data: 2015-12-05 22:37:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie maja praw. Przykazanie nie zabijaj jest uniwersalne i dotyczy wszystkiego co
    zywe. Zwierzeta zastaly nazwane mniejszymi bracmi czy jakos tak. Wolno zabic brata? Z
    zabijania zwierzat wynika powazna niekonsekwencja zwiazana z religiami
    bubliopochodnymi. Bog Bog lubi zabijanie. W Bublii wiele razy jest opisane jak to
    robil. Na samym poczatku bardziej go krecila ofiara z zabitych zwierzat niz z plodow
    rolnych. Fantazje w zabijaniu tez mial. Spalic miasta z ludzmi, zamienic kogos w slup
    soli czy potop uskutecznic. Nie brzydzily go ofiary z pierworodnych. Wracajac do
    zwierzat i zabijania. Stworzyl czlowieka miesozera i zakazal zabijania. Wolna wola w
    takiej syguacji to zart kabaretowy. Co innego jak by czlowieka opartego na chlorofilu
    zrobil. Ufoli mogl zielonych zrobic a ludzi juz nie.

  • 133. Data: 2015-12-05 22:54:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-05 o 22:32, Uzytkownik pisze:

    > Walimiętą.

    Chciales dowodu a teraz?

    > Ja nigdy nie zaczynam.

    Ooooo, mamy w wiecznosci internetu tego jasne przyklady. :-)

    > Masz rację, że pierwszy sięgnął bym po nóż i ugodził atakującego i to
    > niezależnie czy zamierzyłby się na Katolika, Muzułmanina czy też na
    > ateistę.

    Nie pisalem, ze ktos mial atakowac. Sam poprowadzilbys krucjate. Jestes
    wyznawca pewnej ideologii i nawet tego nie zauwazasz, ale to normalne.

    > ROTFL
    > Chcesz mnie jednak utwierdzić w przekonaniu, że Katolicy sobie uzurpują
    > prawo do wiedzenia lepiej o wszystkim? :)

    I widzisz jak przypisujesz atrybuty? A zamiast uwazac wszystkich za
    idiotow moglbys pomyslec przez chwile a byc moze doszedlbys do tego, ze
    to zwykla psychologia przyjacielu. Tam ucza , ze emocje tworza postawy.
    Pamietaj o tym, bo marny wglad w siebie nieco Cie dezorientuje.

    Pozdro.. TK

  • 134. Data: 2015-12-06 08:54:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 22:37:06 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak nie maja praw.

    ty sie nie skupiaj na religii, popatrz szerzej przez pryzmat prawa moralnego,
    cywilnego i karnego. Zwierzęta nie mają praw.

    >Przykazanie nie zabijaj jest uniwersalne i dotyczy wszystkiego co zywe. >Zwierzeta
    zastaly nazwane mniejszymi bracmi czy jakos tak.

    tu se mozesz belkotac do woli. Powiedzmy ze wiemy ze nasmiewasz sie wykazujac
    "ewidentne" sprzecznosci ktorejs religii z jej fundamentem jakim jest biblia.
    Natomiast byli tacy którzy w swoje "ewidentnosci" uwierzyli do tego stopnia ze własne
    odłamy religii zorganizowali.

    b.

  • 135. Data: 2015-12-06 09:32:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 22:18:27 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]

    przestępstwa pewnego typu wiążą sie prawie wyłącznie z kosciołem, gdy prawda jest
    zupełnie inna.

    > Widzisz i to jest problem Katolików, ze jeżeli cokolwiek jest
    > krytykowane to podnosi się wrzask, że jest to atak na cały kościół.
    > Pamiętasz aferę z dyrygentem chóru, który został skazany na 8 lat
    > więzienia za pedofilię?

    pamietam, owszem. Zobacz na staystyki:
    "Najciekawsze dane dotyczą jednak tego, kim są skazani pedofile. Aż 900 osób z 1468
    osadzonych nie ma żadnego wyuczonego zawodu. Prawie 70 z nich było murarzami, 40
    pracowało dorywczo, 30 wykonywało zawód ślusarza, 30 to rolnicy, a 25 mechanicy
    samochodowi. Jedynie "pojedyncze osoby" wykonywały zawody takie jak inżynier, lekarz,
    nauczyciel, pedagog, wychowawca czy duchowny kościoła katolickiego."
    Spodziewałbys sie tego? Nie, bo o rolnikach w mediach nie słychac wcale. Jesli sobie
    w googlach wpiszesz hasla murarz pedofil i ksiadz pedofil to okaze sie ze media
    zajmuja sie księżmi nieproporcjonalnie do skali. Czyli media manipulują zamiast
    informowac - a ja sobie zycze prawdy zamiast generowania fałszywego obrazu kk.

    > Teraz znów jest afera związana z jakimś pilotem wojskowym, który chciał
    > się spotkać z małoletnią Olą.

    to jest swietny przykład ale na cos innego, no ale tez media.
    Gdy kaminski łapał bandytów to media po nim jechały jaki to on zły bo prowokacje
    urządzał.
    Ale gdy studenci robią prowokacje to dobrze.
    To pokazuje wiarygodnosc mediów - i zresztą nalezy sie spodziewac z pis wkrótce
    pistawi tvp do pionu - o jaki bedzie wrzask....

    > Problem Katolików polega na tym, że od dawien dawna byli nastawieni
    > wrogo do każdego, kto nie był Katolikiem.

    acha, i dlatego mordowani są najczesciej wlasnie chrzescijanie. Wspaniala logika.

    > Świeckość to nie jest atakowanie kościoła katolickiego (jak to twierdzą
    > Katolicy), lecz równanie praw wszystkich.

    zgodnie z procentowym udzialem w spoleczenstwie?

    > Dlatego też jestem za tym, żeby nie było żadnej religii w szkołach, a
    > sama szkoła ma być apolityczna i areligijna.

    wyprodukuj dwa pokolenia apolityczne a nie bedzie komu bronic kraju w trzecim
    pokoleniu. Spytaj byle leminga teraz czy jesli bedzie potrzeba to odda zyce za
    polske.

    > W przeciwnym wypadku za chwilę zaczną się Muslimy domagać lekcji Koranu,
    > a po nich odezwą się Hinduiści, Buddyści, Judaiści i wiele różnych odłamów.

    jasne - zgodnie z udziałem procentowym. na wschodzie polski sa lekcje prawoslawnych -
    da sie to wszystko zorganizowac normalnie bez apolitycznej napinki.

    > Tragedia. Skoro Muzułmanie stanowią tam większość w radzie to chyba
    > normalne jest, że w demokratycznym mieście, demokratycznego państwa
    > można w demokratyczny sposób znieść święta, tak samo jak w tym samym
    > demokratycznym państwie można zakazać Muzułmanom noszenia burek, nikabów
    > czy hidżabów.

    aaaa czyli zgadzasz sie zebym zebral katolików i przegłosował swoje zasady aby
    obowiazywały ciebie?
    A muslimy tam sa dobrym przykladem dlaczego nie nalezy ich wpuszczac do nas.

    b.

  • 136. Data: 2015-12-06 10:42:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-06 o 09:32, Budyń pisze:

> [...]
    > sie księżmi nieproporcjonalnie do skali. Czyli media manipulują
    > zamiast informowac - a ja sobie zycze prawdy zamiast generowania

    Nie fałszywego.
    Ludzie ulegają stereotypizacji. Polega to na tym, że osoby zaufania
    publicznego, a niewątpliwie takimi są księża powszechnie uważani są za
    ludzi prawych. Jeżeli taki ksiądz dokona czynu niezgodnego z prawem czy
    też haniebnego to jego czyn odciska szczególne piętno na całej grupie
    wywołując duże kontrowersje w społeczeństwie.
    Stąd się biorą ogólne przekonania, że lekarz to łapówkarz, policjant to
    osoba głupia, polityk to kłamca itd.
    Osoby bez wykształcenia nie wzbudzają aż takich kontrowersji, bo z góry
    się zakłada, że jest to osoba o małej kulturze i niskim poziomie
    intelektualnym. Po prostu zachowania takie pasują do wzorca
    stereotypowego takiej osoby.

> [...]
    > To pokazuje wiarygodnosc mediów - i zresztą nalezy sie spodziewac z pis wkrótce
    pistawi tvp do pionu - o jaki bedzie wrzask....

    Dostrzegasz różnicę pomiędzy nakłanianiem do wzięcia łapówki, a
    udawaniem dziecka, które jest nakłaniane przez zboczeńca do seksu?
    W pierwszym przypadku była to prowokacja. W drugim zasadzka na pedofila,
    który wcześniej przejawiał zachowania pedofilskie na forum.
    W pierwszym przypadku nie doszło do wzięcia łapówki, bo ponoć ktoś
    uprzedził Leppera.
    W drugim przypadku doszło do obywatelskiego zatrzymania pedofila, który
    przyszedł na umówione spotkanie.

    > acha, i dlatego mordowani są najczesciej wlasnie chrzescijanie. Wspaniala logika.

    Oczywiście tylko Chrześcijanie byli mordowani, a Chrześcijanie to już
    nie mordowali?
    Siejesz demagogię.

    > zgodnie z procentowym udzialem w spoleczenstwie?

    Patrz *

    > wyprodukuj dwa pokolenia apolityczne a nie bedzie komu bronic kraju w trzecim
    pokoleniu. Spytaj byle leminga teraz czy jesli bedzie potrzeba to odda zyce za
    polske.

    Co to są lemingi?
    Wydaje mi się, że jakaś grupa społeczna, którą tak nazywasz w obraźliwy
    sposób.

    > jasne - zgodnie z udziałem procentowym. na wschodzie polski sa lekcje prawoslawnych
    - da sie to wszystko zorganizowac normalnie bez apolitycznej napinki.

    * Wątpię. Pomimo, że ponad 90% polskiego społeczeństwa to Katolicy to
    tych fanatycznych raptem jest garstka.
    Stanowcza większość Katolików jest przeciwna państwu wyznaniowemu i chce
    rozdziału kościoła od państwa.

    > aaaa czyli zgadzasz sie zebym zebral katolików i przegłosował swoje zasady aby
    obowiazywały ciebie?

    Nie masz najmniejszych szans z powodu j.w. :)

    > A muslimy tam sa dobrym przykladem dlaczego nie nalezy ich wpuszczac do nas.

    Nie musisz mnie przekonywać. Nie jestem za ich wpuszczaniem.

  • 137. Data: 2015-12-06 10:44:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-05 o 22:54, Maniek4 pisze:

    > Chciales dowodu a teraz?

    Chcesz coś mi udowodnić to daj konkrety, a nie każ mi samemu sobie
    udowodniać, że nie mam racji.
    Może jeszcze samemu mam się ukamienować, aby Ci przyznać rację, albo też
    Cię usatysfakcjonować?

    > Ooooo, mamy w wiecznosci internetu tego jasne przyklady. :-)

    Potrafisz wskazać taki przypadek, kiedy to ja zacząłem, czy tylko tak
    sobie piszesz, aby tylko mi przywalić?

    > Nie pisalem, ze ktos mial atakowac. Sam poprowadzilbys krucjate.
    > Jestes wyznawca pewnej ideologii i nawet tego nie zauwazasz, ale to
    > normalne.

    Jednak zależy Ci tylko na tym, aby mi dowalić :)

> [...]
    > ze to zwykla psychologia przyjacielu. Tam ucza , ze emocje tworza
    > postawy. Pamietaj o tym, bo marny wglad w siebie nieco Cie dezorientuje.

    Twierdzisz, że ani Ty ani Budyn się nie angażujecie emocjonalnie w tą
    dyskusję i że to tylko ja tu sam ze sobą dyskutuję?

    Ale powiem Ci wprost. Jak komuś kończą się argumenty do merytorycznej
    dyskusji to zaczyna atakować osobowo i taki właśnie atak próbujesz teraz
    uskuteczniać.

  • 138. Data: 2015-12-06 10:55:09
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-06 o 10:44, Uzytkownik pisze:

> [...]
    >
    > Ale powiem Ci wprost. Jak komuś kończą się argumenty do merytorycznej
    > dyskusji to zaczyna atakować osobowo i taki właśnie atak próbujesz

    P.S.
    Jestem delikatnie mówiąc rozczarowany Twoim zachowaniem, bo uważam Cię
    za osobę o wysokiej kulturze osobistej i pomimo naszych różnic
    poglądowych darzę dużą sympatią.
    Dziwi mnie też, że traktujesz mnie jak wywrotowca czyhającego na Twoje
    życie z maczetą w ręku pomimo, iż wielokrotnie okazywałem swoją
    liberalność poglądów i wielokrotnie stawałem także w obronie Katolików.

  • 139. Data: 2015-12-06 11:06:23
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 10:44:23 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Twierdzisz, że ani Ty ani Budyn się nie angażujecie emocjonalnie w tą
    > dyskusję i że to tylko ja tu sam ze sobą dyskutuję?

    ja sie angazuje oczywiscie ale nie emocjonalnie. Owszem, zdarza sie ze ktos mi
    cisnienie podniesie jakims debilizmem ale wtedy raczej nie odpisuje. Mnie wystarczą
    logiczne i racjonalne argumenty.

    b.

  • 140. Data: 2015-12-06 12:09:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-06 o 11:06, Budyń pisze:
    > ja sie angazuje oczywiscie ale nie emocjonalnie. Owszem, zdarza sie ze ktos mi
    cisnienie podniesie jakims debilizmem ale wtedy raczej nie odpisuje. Mnie wystarczą
    logiczne i racjonalne argumenty.

    Widzę, że nie zrozumiałeś mojego pytania. Zatem wyjaśniam, że było to
    pytanie retoryczne.
    Prawda jest taka, że każdy z nas angażuje się emocjonalnie i pisanie "ja
    sie angazuje oczywiscie ale nie emocjonalnie"jest zwykłą obłudą. Gdyby
    dyskusji nie towarzyszyły emocje to tej dyskusji w ogóle by nie było.
    Każdy z nas wyraziłby swoje zdanie i na tym by się zakończyła nasza
    dyskusja, a jednak się ona rozwija i zaczyna przybierać postać
    osobistych ataków, co właśnie świadczy o silnym, emocjonalnym zaangażowaniu.