  • 151. Data: 2015-12-06 21:28:31
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 20:16:13 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > u Katolików, że wszyscy ci, którzy nie są za kościołem uważają, że
    > wszyscy księża do pedofile.

    nie uwazamy tak. Natomiast uwazamy ze media próbuja własnie taki obraz ludziom wbic
    do glowy.

    polsce instytuja charytatywną jest koscielny caritas.

    > Wzruszające. Nie bardzo rozumiem czego oczekujesz?

    prawdy, nigdy niczego innego :) Czyli w tym przypadku aby media nie robily z kosciola
    jakiejs sekty sukienkowych pedofilow, bo te sukienkow to sie zajmuja czym innym -
    m.in. dzialalnoscią charytatywną.

    chrzescijan - pytał i kulka. Bo tragedie chrzescijan to sie przemilcza, zeby nie
    budzic wspolczucia - ot lokalne obiektywne media.

    > Widzisz i tu znów zostaje sfałszowana prawda. Nie Chrześcijan tylko
    > niewiernych i innowierców, których islamiści traktują tak samo jak
    > niewiernych.
    > Zabijali tych, którzy nie byli Muzułmanami.
    > Tylko jak zwykle KK przeinacza prawdę twierdząc, że strzelano tylko i
    > wyłącznie do Chrześcijan.

    Taaaak, kosciół łże jak zwykle :) O tym mówie
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/strzelani
    na-w-oregonie-w-usa-swiadkowie-morderca-zabijal-chrz
    escijan,582220.html

    gdy równolegle takich studentów sie gloryfikuje.

    > Nie porównuj tych dwóch spraw, bo w przypadku Kamińskiego sąd uznał, iż
    > Kamiński przekroczył kompetencje, a w drugim przypadku mieliśmy przykład
    > obywatelskiego zatrzymania pedofila, który zainicjował spotkanie z
    > dzieckiem, aby je wykorzystać seksualnie.

    obywatelsko to mozna zatrzymac -natomiast kompetencje do namawiania na spotkanie to
    mieli zerowe.

    > 2007 r. Komisja kardynałów i biskupówKongregacji Spraw Kanonizacyjnych
    > <https://pl.wikipedia.org/wiki/Kongregacja_Spraw_Kan
    onizacyjnych>w
    > liczbie 13 członków jednomyślnie opowiedziała się za beatyfikacją Piusa XII
    > Na szczęście w tym samym roku Benedykt XVI wstrzymał proces
    > beatyfikacyjny Piusa XII

    sprawy nie znam ale tak na szybko https://pl.wikipedia.org/wiki/Pius_XII_a_Holokaust
    to tu przedstawiaja to inaczej
    "ambasador Izraela przy Stolicy Apostolskiej, Mordechaj Lewy przyznał, że oskarżanie
    Piusa XII o antysemityzm jest błędem:
    Mówienie, że Kościół katolicki, Watykan czy papież sprzeciwiali się ratowaniu Żydów,
    to błąd. Było dokładnie odwrotnie. Zawsze okazywali tyle pomocy, ile byli w stanie"

    > Mówi Ci coś Srebrenica 12-16 lipca 1995r? Tam Chrześcijanie zamordowali
    > ponad 8 tys. Muzułmanów.

    to byłby jakis przykład (jesli to prawda bo czytałem łysiaka który to z jakis powodów
    kwestionował, trzeba zródeł poszukac). No to mamy 8tys kontra jakies miliony.
    http://info.wiara.pl/doc/361808.Chrzescijanie-przesl
    adowani-w-75-krajach

    b.

  • 152. Data: 2015-12-06 21:55:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-06 o 21:28, Budyń pisze:

    > prawdy, nigdy niczego innego :) Czyli w tym przypadku aby media nie
    > robily z kosciola jakiejs sekty sukienkowych pedofilow, bo te
    > sukienkow to sie zajmuja czym innym - m.in. dzialalnoscią charytatywną.

    Jakoś nigdy nie odczułem aby media robiły z kościoła sukienkowych
    pedofili. Za to mam wrażenie, że polskie media są oblegane przez KK i że
    jest zbyt dużo programów katolickich.
    Jak więc widzisz obydwaj jesteśmy zbyt przewrażliwieni.

    > Taaaak, kosciół łże jak zwykle :) O tym mówie
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/strzelani
    na-w-oregonie-w-usa-swiadkowie-morderca-zabijal-chrz
    escijan,582220.html

    Jesteś w stanie wskazać, że ateiści zostali oszczędzeni?

    > obywatelsko to mozna zatrzymac -natomiast kompetencje do namawiania na spotkanie to
    mieli zerowe.

    Ale oni nie namawiali na spotkanie, lecz udawali dziecko, które dało się
    namówić na takie spotkanie.
    Swego czasu moją córkę jakiś palant zaczepiał na GG i także rzucał takie
    teksty, że aż mi się włosy zjeżyły.
    Na szczęście moja wtedy 9 letnia córka mi to pokazała i sprawę zgłosiłem.
    Niestety szybko zlikwidował konto i nie udało się ujawnić kto to był.

> [...]
    Żydów, to błąd. Było dokładnie odwrotnie. Zawsze okazywali tyle pomocy, ile byli w

    Jeżeli tak to dlaczego Benedykt XVI wstrzymał proces beatyfikacyjny
    tłumacząc właśnie, że ta beatyfikacja mogłaby zaostrzyć stosunki z Izraelem?

  • 153. Data: 2015-12-06 22:08:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 21:55:15 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    na-w-oregonie-w-usa-swiadkowie-morderca-zabijal-chrz
    escijan,582220.html

    > Jesteś w stanie wskazać, że ateiści zostali oszczędzeni?

    czytac umiesz? ale tak ze zrozumieniam? bo przyznam sie ze juz mi sie nie chce za
    bardzo, ja ci przykład oczywisty, mozesz kwestinowac za jednostkowy itd, ale nie -
    czy na pewno białe jest białe :/ jesli z zalozenia nawet nie spróbujemy byc
    obiektywni to szkoda naszego czasu na tą dyskusje.
    "- Stojąc tam (w sali - red.) zaczął pytać po kolei ludzi o to, jaką religię wyznają.
    Jesteś chrześcijaninem? - pytał ich. Jeżeli tak, wstań. Z tego właśnie powodu za
    mniej więcej sekundę staniesz przed Bogiem - mówił, a potem do nich strzelał. Robił
    to przechodząc od jednej osoby do drugiej - mówił ojciec rannej nastolatki. "

> [...]
    > Na szczęście moja wtedy 9 letnia córka mi to pokazała i sprawę zgłosiłem.
    > Niestety szybko zlikwidował konto i nie udało się ujawnić kto to był.

    nie łudz sie - mojego wujka ostanio próbowali naciągnąć na kase metodę na policjana,
    ze niby akcja cba. Na policje zadzwonil ze moze im pomóc ich złapac. Domyslas sie
    efektów - zlali go i tyle.

> [...]
    > Jeżeli tak to dlaczego Benedykt XVI wstrzymał proces beatyfikacyjny
    > tłumacząc właśnie, że ta beatyfikacja mogłaby zaostrzyć stosunki z Izraelem?

    kosciół ogłasza przypadki nie budzace wątpliwosci, moze jakies były. Ale wątpliwosci
    to nie dowód. Zresztą mogła za tym stac jak piszesz zwykla polityka. Mozemy go
    beatyfikowac za 300lat, nie pali sie :)

    b.

  • 154. Data: 2015-12-06 23:27:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-06 o 10:55, Uzytkownik pisze:

    > P.S.
    > Jestem delikatnie mówiąc rozczarowany Twoim zachowaniem, bo uważam Cię
    > za osobę o wysokiej kulturze osobistej i pomimo naszych różnic
    > poglądowych darzę dużą sympatią.
    > Dziwi mnie też, że traktujesz mnie jak wywrotowca czyhającego na Twoje
    > życie z maczetą w ręku pomimo, iż wielokrotnie okazywałem swoją
    > liberalność poglądów i wielokrotnie stawałem także w obronie Katolików.

    Na tym polega roznica miedzy nami, ze nie potrafisz zlapac dystansu do
    dyskusji, czego dobitnym przykladem jest to co piszesz wyzej. Twoj
    konsekwentny stosunek sprawil, ze pozwolilem sobie wczesniej na lekka
    analize Twojej postawy i nie jestem zdziwiony, ze traktujesz to jak
    atak. Jakby to ujac - pasujesz do schematu. No ale nie o tym...
    W zadnym zdaniu nie probowalem Ci dowalic jak piszesz, tylko luzno
    dyskutuje. Twoje podejscie ocenilem bez owijania w bawelne. Uwazam, ze z
    takich postaw rodzi sie nienawisc, czego skutkiem jest noz gdybysmy
    przeniesli sie do czasow, kiedy owo narzedzie bylo powszechnym
    zalatwieniem sprawy. Zeby nie bylo, ze wzielo sie z nikad, to o czasach
    staryzytnych i chorej ideologii sam wspominales, wiec tak to sobie
    wyobrazam. Stales sie zakladnikiem ideologii gloryfikacji faktow bez
    znaczenia a prawde mowiac watpliwych co do wystepowania w
    rzeczywistosci. No chyba, ze zyjesz w jakiejs egzotycznej enklawie
    zwyklych debili a nie przedstawicieli kosciola.
    Ja jestem wierzacy i mi nie przeszkadzasz, a Ty deklarowany liberal
    moralny, przyklejasz latki katolikom, ze niby akurat ten fakt na cos
    wskazuje, innymi slowy ciagnie hipokryzja. Ja u Ciebie nie widze
    wierzacego inaczej za to Ty nam wkladasz. Chcesz przykladow? A prosz
    bardzo. Dyskusja dopiero co zakonczona o narzucaniu PZP. Pozwol, ze Cie
    zacytuje bez zlosliwosci Twoja wypowiedz do Budynia. Dla scislosci o
    jakiejkolwiek wierze wczesniej nie bylo mowy:

    "Tylko dlaczego to "niedyskutowanie o gustach" ma iść w jedną stronę?
    Tzn. jak komuś coś się podoba, a Tobie nie to uważasz to za złe i
    chciałbyś siłą narzucić mu swój gust.
    Zauważyłem ciekawą zależność, że zazwyczaj ludzie mocno związani z
    kościołem mają tendencję do narzucania innym swoich upodobań i swoich
    przekonań, nie licząc się w ogóle ze zdaniem innych."

    Przypominam, ze paradoksalnie wyrazalem zblizony z Twoim poglad, co
    dowodzi, ze powyzsze twierdzenie nie jest prawda. Tylko glupio wyszlo,
    bo jak to przeczytalem to tylko pozostalo yyyyyyyy???
    Nie wiele Cie to obchodzi, ale uwazam, ze niepotrzebnie tracisz energie
    na udowadnianie sobie przejaskrawionych problemow. Jak szukasz wroga na
    sile to go znajdziesz wszedzie, nawet na tej grupie. Do schematu
    najlepiej pasuje kazdy katolik. Tylko chyba szkoda zycia zeby bylo warto.
    Koncze dyskusje, bo widze, ze wywoluje zle emocje. Mysle, ze takich nie
    potrzeba akurat przy tym temacie. Wiec dla mnie EOT. Nic tu madrego nie
    wniesie kolejne obrzucanie sie.

    Pozdro.. TK

  • 155. Data: 2015-12-06 23:49:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-06 o 10:44, Uzytkownik pisze:

    > Chcesz coś mi udowodnić to daj konkrety, a nie każ mi samemu sobie
    > udowodniać, że nie mam racji.
    > Może jeszcze samemu mam się ukamienować, aby Ci przyznać rację, albo też
    > Cię usatysfakcjonować?

    Nie mnie usatysfakcjonowac tylko znac prawde. Myslalem, ze wlasnie o nia
    chodzi.

    Pozdro.. TK

  • 156. Data: 2015-12-07 09:55:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-06 o 23:27, Maniek4 pisze:

> [...]
    > nie potrzeba akurat przy tym temacie. Wiec dla mnie EOT. Nic tu
    > madrego nie wniesie kolejne obrzucanie sie.

    Po pierwsze to co tam napisałem było odniesieniem do wcześniejszych
    naszych dyskusji. Nie było to z mojej strony ani złośliwe, ani
    aroganckie, ani też agresywne, ot po prostu pewne spostrzeżenie związane
    z zachowaniami, z którymi się często spotykam. Dowody takich zachowań
    można także zauważyć wśród zachowań polityków czy też osób znanych,
    mocno związanych z KK. Choć nie zawsze, ale bardzo często się spotykam z
    takimi zachowaniami, że osoby im bardziej związane z kościołem tym
    trudniej z nimi wypracować jakikolwiek kompromis i tym bardziej
    narzucają swoją wolę. Być może wynika to z faktu wpojenia przez KK
    poczucia zniewolenia i nękania kościoła przez "NICH". Przy czym ci "ONI"
    są bliżej nieokreśleni i zmieniają się w zależności od potrzeb i są to:
    Masoni, Żydzi, pedały, antykatolicy, komuna, a ostatnio Unia Europejska.
    Być może to poczucie wzmaga w tych ludziach konieczność walki i obrony
    wiary na każdej płaszczyźnie.
    Ty natomiast uderzyłeś bezpośrednio w moją osobę, przypisując mi agresję
    i zapędy do mordowania, co jest totalną bzdurą.
    Wielokrotnie podkreślałem swoje pokojowe nastawienie i tolerancję. To,
    że dostrzegam pewne wady i je krytykuję nie oznacza, że uważam Katolików
    za śmiertelnych wrogów, których chętnie bym pozarzynał. Do głowy by mi
    nie przyszło, że Ty czy Budyń jesteście dla mnie śmiertelnym wrogiem, z
    którym ja muszę walczyć za wszelką cenę. Pisałem natomiast tylko, że
    Katolicy często są nietolerancyjni i tego nie da się ukryć. To, że Ty
    jesteś inny, bardziej liberalny i nie do końca wypełniasz to co narzuca
    kościół, nie oznacza, że wszyscy są tacy jak Ty. Błąd, który popełniasz
    to uważanie, że wszyscy Katolicy są tacy sami jak Ty, a pisanie o
    nietolerancji Katolików to bzdury i przejaw agresywnego zachowania ze
    strony innych. Zarzucasz mi niepotrzebne tracenie energii, a nie
    dostrzegasz, że samemu się dość mocno angażujesz w te dyskusje.
    Skoro chcesz EOT to i ja nie będę dalej już ciągnął tego tematu, bo nie
    o to chodzi, abyśmy doprowadzali do eskalacji nienawiści.

  • 157. Data: 2015-12-07 13:20:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-07 o 09:55, Uzytkownik pisze:

    > Po pierwsze to co tam napisałem było odniesieniem do wcześniejszych
    > naszych dyskusji.

    Ja o tym wiem, ale napisalbys to samo gdybys nie wiedzial?

> [...]
    > takimi zachowaniami, że osoby im bardziej związane z kościołem tym
    > trudniej z nimi wypracować jakikolwiek kompromis i tym bardziej

    Jezeli o politykach to rozumiem, ze sprawy fundamentalne jak invitro,
    aborcja itp? Wiec nie dziw sie, ze trudno wypracowac kompromis, skoro
    ludzi wierzacych ograniczaja doktryny. Na tym to polega, ze my wierzacy
    nie ugniemy sie bardziej bo inaczej wyzbywamy sie tego w co wierzymy.
    Jesli chodzi o normalne relacje to trudno mi sie z Toba zgodzic.
    Spotykam sie z bardzo, bardzo wieloma ludzmi. Z wieloma wspopracuje i
    nie przypominam sobie zebym kiedy kolwiek rozmawial z kims na temat
    wiary. Nie mam zielonego pojecia kto jest wierzacy a kto nie. I to nie
    jest tak, ze ja nie pytam, ale nikt nie pyta tez mnie, wiec to raczej
    norma a nie egzotyka. Gdybysmy byli rzeczywiscie wyjatkowo trudni we
    wspolzyciu to nie wytrzymalibysmy sami ze soba. Zauwaz, ze nie pierwszy
    raz nie zgadzam sie z Budyniem. W dyskusji o emigrantach przez pryzmat
    wiary tez mielismy inne spojrzenie.

> [...]
    > Masoni, Żydzi, pedały, antykatolicy, komuna, a ostatnio Unia Europejska.
    > Być może to poczucie wzmaga w tych ludziach konieczność walki i obrony

    Przyznam, ze nie bardzo wiem przeciw czemu obecnie protestuje rodzina
    Radia Maryja i nie bardzo mnie to interesuje, ale dla przykladu
    wspominana tu niejednokrotnie "tynca" ustawina na Placu Zbawiciela
    akurat na wprost wejscia do kosciola nie jest szukaniem kompromisu.
    Jakby nie zaklinac sensu tej instalacji to byla ona kontowersyjna.
    Oczywiscie mozna powiedziec, ze narusza to jakas wolnosc akurat tych co
    to stawiaja, ale nie na tym polega kompromis. Latwiej postawic tynce
    gdzie indziej jak przeniesc kosciol i zmienic nazwe placu. W tym samym
    czasie odmawia sie ludziom postawienia krzyza przed Palacem
    Prezydenckim, bredzac cos o zgodzie konserwatora. Idac dalej to np. w
    tym roku mamy taki oto "trynd", ze w katolickim badz co badz kraju
    odmawia sie spiewania koled i stawiania choinki, bo moze ranic uczucia
    religijne naplywajacej spolecznosci. Jeszcze bym zrozumial gdyby panstwo
    proponowalo cos w zamian w imie swieckosci, jakis patriotyzm, dume z
    wlasnego kraju (a smieja sie z Rosjan), ale gdzie tam. Teraz mamy gender
    i strefe schengen w umysle.

    > Ty natomiast uderzyłeś bezpośrednio w moją osobę, przypisując mi agresję
    > i zapędy do mordowania, co jest totalną bzdurą.

    Eeee to nie tak. Przenioslem nas troche do sredniowiecza. Drobna metafora.

> [...]
    > którym ja muszę walczyć za wszelką cenę. Pisałem natomiast tylko, że
    > Katolicy często są nietolerancyjni i tego nie da się ukryć.

    Nietolerancyjni, bo zyja (probuja zyc) wg. pewnych zasad. Nie oczekuj
    uginania sie twardego kregoslupa. Nigdy nie bedzie zgody na aborcje,
    eutanazje i tego typu rzeczy. Jak ktos tego oczekuje i czyni z tego
    zarzut to jest zwyczjnie naiwny.

    > To, że Ty
    > jesteś inny, bardziej liberalny i nie do końca wypełniasz to co narzuca
    > kościół, nie oznacza, że wszyscy są tacy jak Ty.

    Nie mozesz mowic, ze czegos nie wypelniam. Nie mozna z wiary wybrac
    sobie latwych do spelnienia kawalkow i uwazac sie za katolika. Gdyby tak
    bylo to zaden ze mnie katolik.

> [...]
    > strony innych. Zarzucasz mi niepotrzebne tracenie energii, a nie
    > dostrzegasz, że samemu się dość mocno angażujesz w te dyskusje.

    Angazuje sie jak w kazda dyskusje. Ale za stary juz jestem na to by
    wierzyc, ze kogos takiego jak Ty, czy Kogutka da sie do czegos
    przekonac. Mozemy probowac co najwyzej oswajac problemy i tak podchodze
    do dyskusji.

    Pozdro.. TK

  • 158. Data: 2015-12-07 14:18:21
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > Zapominasz jednak, że Islamiści gorzej traktują takich jak ja
    > niewiernych i o ile są w stanie oszczędzić Katolika to takim jak ja od

    tak se maxa kolonko puscilem i on gada własnie o tym zdarzeniu o którym piszesz.
    Nawet sprawy nie znałem w szczegółach. Okazuje sie ze atak był na bozonarodzeniowe
    spotkanie. Atak faktycznie przeprowadził islamista, ale to ze spotkanie było
    chrzescijan to im przez usta nie przejdzie. Znów wyłazi ze media łżą...

    https://www.youtube.com/watch?v=huRziABY2Y0

    b.

  • 159. Data: 2015-12-07 14:30:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    chrzescijan to im przez usta nie przejdzie. Znów wyłazi ze media łżą...

    a w przypadku ataku na Planned parenthood media udają, że nie był
    chrześcijańskim terrorystą :)
    http://thegoodlordabove.com/articles/details/152

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 160. Data: 2015-12-07 14:50:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 7 grudnia 2015 14:33:20 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    chrzescijan to im przez usta nie przejdzie. Znów wyłazi ze media łżą...

    > a w przypadku ataku na Planned parenthood media udają, że nie był

    jesli jest to powinny napisac, tyle ze całą prawde.
    Pro-lifer, terrorysta od ataku w Planned Parenthood, jest:
    - biały,
    - chrześcijaninem,
    - trzykrotnym rozwodnikiem,
    - damskim bokserem,
    - gwałcicielem,
    - a teraz jeszcze mordercą.

    taki tam nieotodoksyjny dosc chrzescijanin :) A wariat prawie na pewno.

    Różnica miedzy chrzescijanstwem a islamem jest taka ze chrzescijanin jesli zamorduje
    to WBREW swej religii, a islamista na wezwanie swej religii.

    b.