  • 31. Data: 2015-12-02 08:22:53
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 00:33:03 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Wiara jak sama nazwa wskazuje jest to fikcja, na istnienie której nie ma
    > żadnych dowodów, a w którą się wierzy.

    poza cudami których sie nie udaje wyjasnic inaczej niz to ze to wlasnie wiara ma
    racje. Polecam "opinie o maryi" vittorio messori.

    > Niestety muszę Cię zmartwić, ale liczba osób wierzących stale maleje i
    > jest to proces nieodwracalny.

    XIX wieczne marzenie o koniecznosci naukowego swiatopoglądu :)
    Niestety, dla ciebie, dosc naiwne.

    b.

  • 32. Data: 2015-12-02 08:57:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-02 o 08:22, Budyń pisze:
    > poza cudami których sie nie udaje wyjasnic inaczej niz to ze to wlasnie wiara ma
    racje. Polecam "opinie o maryi" vittorio messori.

    Daj spokój z tymi cudami, bo znów dasz plamę. Wyjdzie jak z tymi
    zmumifikowanymi ciałami z wosku, których wygląd rzekomo świadczy o cudzie :)

    > XIX wieczne marzenie o koniecznosci naukowego swiatopoglądu :)
    > Niestety, dla ciebie, dosc naiwne.

    To nie są marzenia, ale brutalna prawda.

  • 33. Data: 2015-12-02 08:59:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    pl...

    W dniu 2015-12-01 o 21:41, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Uważasz inaczej?

    Tylko człowiek z edukacją na poziomie gimnazjum uważa inaczej.

    Polecam:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Popperyzm
    może błyśniesz przed kolegami.

  • 34. Data: 2015-12-02 09:03:51
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    .net...

    Dnia Tue, 1 Dec 2015 22:37:02 +0100, Maniek4 napisał(a):

    >Grawitacja to też tylko teoria, ale jakoś nie latasz.

    No eter też był tylko teorią, a światło miało w czym się poruszać :-)

    >Polecam sprawdzić
    >różnicę między teorią naukową, a hipotezą.

    Teoria naukowa dowodzi czegokolwiek?

  • 35. Data: 2015-12-02 09:10:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-12-01 o 18:51, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >No dobrze, ale protestanci sa badz co badz troche nasi.

    Tym bardziej powinny im wystarczyć "nasze" kościoły, po co im odrębne?

    >Jakos trudno mi sobie wyobrazic dzialania w druga strone w krajach
    >muzulmanskich.

    Ale sugerujesz, że skoro Chińczycy produkują tanio i nam sprzedają, to i my
    powinniśmy eksportować do nich równie tanie, przez nas wyprodukowane towary?

    >Nie slyszalem o meczecie przerobionym na kosciol katolicki.

    W historii było ich całkiem sporo, najczęściej siłowe. Pomijam, że jednak
    meczet nie jest tak święty dla muzułman, jak kościół dla katolików.

    >No i kolejny temat to jakos nikt ich tu nie zapraszal zeby czynili swoj
    >porzadek.

    Sugerujesz, że do transakcji doszło wbrew woli sprzedającego?

    Starczy, bo za chwile przyjdzie pierd adaś i zacznie pluć, że jestem
    muzułmaninem, a ja tylko umiłowałem sobie zdrowy rozsądek przecież :-)

  • 36. Data: 2015-12-02 09:12:03
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 08:57:05 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > To nie są marzenia, ale brutalna prawda.

    ale masz na to jakies wsparcie?

    b.

  • 37. Data: 2015-12-02 09:12:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-12-01 o 21:45, wolim pisze:

    >Masz racje. Wpadlem na to przypadkowo. Trzeba by pewnie poszukac
    >dokladniejszych zrodel.
    >Podeslalem to jako ciekawostke do toczacych sie tu dyskusji o emigrantach.

    Hehehe, muszę się przyznać, że i ja zareagowałem wyłącznie na tytuł. Na
    swoje usprawiedliwienie powiem, że znam przypadki faktycznej sprzedaży
    kościołów na meczety.

  • 38. Data: 2015-12-02 09:18:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma sie z czego smiac. Takich troche umarlych teraz daje sie ozywic. A takich co
    by wtedy umarli bo sie skaleczyli i zropialo to w stu procentach. Na durna slepa
    kiszke to wtedy co niby tak duzo wiedzieli wwszyscy umierali.

  • 39. Data: 2015-12-02 09:28:57
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-12-02 08:22, Budyń wrote:

    > poza cudami których sie nie udaje wyjasnic inaczej niz to ze to
    > wlasnie wiara ma racje. Polecam "opinie o maryi" vittorio messori.
    A tak swoja drogą to nie czujecie się zażenowani gdy w głównym wydaniu
    wiadomości prowadzący/a z pełną powagą (a może nawet nabożnością :-D )
    mówi, że trwa proces kanonizacyjny kandydata na świętego X i w związku z
    tym trwają obecnie poszukiwania cudów których dokonał ów kandydat i
    które potwierdzały by jego świętość? :-D I nie twierdzę, że to wpływ
    rządów PiS-u ponieważ przypadki które mi się kojarzą to jeszcze za PO
    były. :-D

    A najfajniejsze to są cuda typu "płaczący obraz" czy "Jezus na szybie"
    gdzie ciemna masa zaczyna pielgrzymkować, a po pewnym czasie okazuje
    się, że ktoś se jaja robił. :-D

  • 40. Data: 2015-12-02 09:42:30
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 20:17:34 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > W przeciwienstwie do mechanizmu powstawania bogow mechanizm powstawania swiatow >
    jest calkiem dobrze opisany.

    Nie znam to się wypowiem.
    Jest taki Pan co nazywa się Krzyszof Meissner. Ma tytuł profesora od 10 lat.
    Pracuje/pracował w CERN.

    Cytuje z pamięci jego wykład.

    niesamowite jest to ze to wszystko działa.
    Bo jeśli elektron miałby np. mase mniejszą/większą o 0,000000000000000001g
    to układ by nie wystartował i np. słońce by się nie zapaliło.
    A jeszcze bardziej niesamowite jest to że ten układ jest stabilny.
    I na dzisiaj podobno istniejemy już 13,7 mld lat.

    Statystyka mówi że można wygrać w totka.
    Ale wygrywać codziennie od 18 000 mld sekund w totka.
    Statystycznie niemożliwe
    Może tam gdzieś jest Bóg

    Cały wykład tutaj:

    https://www.youtube.com/watch?v=291sutj35Mo