  • 1. Data: 2010-01-12 08:05:02
    Temat: [OT] Co z kowalikami?
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W zeszłym roku przylatywało do naszego "bufetu" m.in. pełno kowalików,
    teraz jest zatrzęsienie innych ptaków, ale ani jednego kowalika, nie
    widzę ich też w lesie za płotem. Jakaś ogólna plaga, czy tylko wyniosły
    się z naszych okolic?
    --
    Basia
    http://bajarka.fotolog.pl/

  • 2. Data: 2010-02-14 12:38:43
    Temat: Re: [OT] Co z kowalikami?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

    > teraz jest zatrzęsienie innych ptaków, ale ani jednego kowalika,
    Hejka. Nie wiem, co sie stało z kowalikami ale do nas właśnie
    przyleciały gile. Dzisiaj obrabiają całym stadem ligustry. :-)
    Nad działkami kręci się samotna czapla.
    A śnieg pada i zaspy stają się coraz wyższe. :-( Znów trzeba otrzepywać
    iglaki.
    Pozdrawiam zaśnieżająco Ja...cki

  • 3. Data: 2010-02-14 13:36:40
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Feb 2010 13:38:43 +0100, Dirko napisał(a):

> [...]
    > Nad działkami kręci się samotna czapla.
    > A śnieg pada i zaspy stają się coraz wyższe. :-( Znów trzeba otrzepywać

    Kuropatwy i bażanty mi łażą pod oknami.
    --

    Ikselka.

  • 4. Data: 2010-02-14 13:43:28
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Kuropatwy i bażanty mi łażą pod oknami.
    > --
    Ostatnio na kielecczyźnie widziałem przy wsiach
    kilka dosyć dużych stad przepiórek
    - sniegu na polach pół metra spokojnie,
    a jak nawieje to jeszcze więcej..

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-02-14 14:21:29
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Dirko pisze:

    > Hejka. Nie wiem, co sie stało z kowalikami ale do nas właśnie
    > przyleciały gile. Dzisiaj obrabiają całym stadem ligustry. :-)

    Kowaliki dawno już się znalazły i zatrzęsienie ptactwa jest za szybą -
    wszystkie gatunki sikor, dzwońce, czyże, zięby, mysikróliki, dzięcioły,
    para pięknych grubodziobów, sójki, nawet czasem krogulec zaczaja się na
    drobiazg.

    Kilka fotek z okna:
    Grubodziób:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f05426dfff2b40e
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/23174352839d2fc1
    .html
    Kowalik:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db806c09cee3a3c5
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ffdcf19104157dc
    .html
    kuper: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f983643622e4e618
    .html
    zięba i sikorki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52c00468a227636a
    .html

    --
    Basia
    http://bajarka.fotolog.pl/

  • 6. Data: 2010-02-15 16:22:17
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Feb 2010 14:43:28 +0100, J_K_K napisał(a):

    > Ostatnio na kielecczyźnie widziałem przy wsiach
    > kilka dosyć dużych stad przepiórek
    > - sniegu na polach pół metra spokojnie,
    > a jak nawieje to jeszcze więcej..

    WIEM 3-)