  • 21. Data: 2014-05-04 17:10:39
    Temat: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 4 maja 2014 16:51:09 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

> [...]
    >
    > mieli powodów do dumy, pieniactwo, liberum veto, złota wolność magnaterii
    >
    > doprowadziły do upadku Polski. Dobrze że najeźdzcy osłabli tośmy się się
    >
    > mogli oswobodzić, bez tego nadal by nas nie było. A pomyśleć że w XVII
    >
    > wieku Polska liczyła około 1 mln km2, sięgaliśmy po Rygę, Mińsk, Kijów,
    >
    > Poznań, Gdańsk i Kraków.Byliśmy mocarstwem w Europie, wszyscy się z nami
    >
    > liczyli, i tak to koncertowo spieprzyliśmy.
    >
    > I gdzie tu powód do dumy? że trochę lepiej jest u nas niż na ukrainie czy
    >
    > innej dziczy? żaden powód do zadowolenia.
    >
    > Teraz jesteśmy białymi murzynami w europie.

    Podsumowując, po co ktoś pierdoli o patriotyzmie i powodach do dumy że się jest
    Polakiem.

  • 22. Data: 2014-05-04 17:29:03
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > co za brednie...

    Oczywiście, o rynek zbytu tylko chodziło. Zwykli Niemcy czy pozostali z
    zachodu mają nas z bloku wschodniego za podludzi, za śmieci. Oni nas nie
    chcieli z miłości do nas tylko żeby zrobić z nas rynek zbytu.

  • 23. Data: 2014-05-04 17:32:15
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > co za brednie...

    Po drugie oni nam się śmieją w twarz. Jest wiele przykładów. Np kosmetyki i
    ubrania HUGO BOSS. Używasz?
    http://www.cvltnation.com/genocide-and-hi-fashion-th
    e-hugo-boss-nazi-collection/
    Wiesz, że on projektował dla SS, a teraz nam to wciskają jakby zapomnieli ?

  • 24. Data: 2014-05-04 17:39:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.05.2014 17:32, kiki pisze:

> [...]
    e-hugo-boss-nazi-collection/

    > Wiesz, że on projektował dla SS, a teraz nam to wciskają jakby zapomnieli ?

    No to jeszcze co lepsze drogi, zwłaszcza autostrady, trzeba w Polsce
    zniszczyć. Bo przecież wiadomo że Hitler lubił autostrady, więc to musi
    być ZŁO. Volkswageny i Ople też trzeba bojkotować. No i wegetarianizm
    jest podejrzany...

  • 25. Data: 2014-05-04 17:42:15
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 maja 2014 17:29:03 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Oczywi�cie, o rynek zbytu tylko chodzi�o. Zwykli Niemcy czy pozostali z
    >
    > zachodu maj� nas z bloku wschodniego za podludzi, za �mieci. Oni nas nie
    >
    > chcieli z mi�o�ci do nas tylko �eby zrobi� z nas rynek zbytu.

    Zastanawiam się jak ktoś z gatunku homo sapiens (znaczy człekokształtny _myślący_)
    może takie oksymorony wypisywać?
    Albo śmieci, albo rynek zbytu. Śmieci nie kupują, żeby kupować niemieckie produktu
    (zasadniczo usługi, bo produkcja u nich taka sama jak u nas) trzeba mieć za co, a co
    by nie mówić całkowitymi debilami to oni nie są. Z daleka było widać (i nadal jest),
    że aby wyjąć pieniądze z tego rynku to trzeba najpierw w niego potężnie zainwestować.
    Może widzieli pole do ekspansji kapitału, może widzieli tańsza siłę roboczą (ale nie
    tak brudną jak Turcy), może pole do robienia przekrętów, może lepszą ochronę granic,
    ale nie rynek zbytu.

    --
    ZZ@private

  • 26. Data: 2014-05-04 18:03:24
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 03.05.2014 o 23:02 Budyń <b...@r...pl> pisze:

    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > personalnie do ciebie tylko do dużej czesci polaków. Jest niezbyt
    > dobrze, każdy widzi przejawy tego w różnych sprawaj, jeden w zarobkach,
    > drugi w służbie zdrowia, inny w wymiarze sprawiedliwosci czy w edukacji.
    > Działa to troche jak w socjalizmie - wolno wytykac pojedyncze negatywne
    > akcje, ale nie wolno uogólniac -bo socjalizm jest dobry.
    > I tu tak samo - mozesz wskazac złe strony tego kraju - ale gdy ci ktos
    > powie ze powinnismy byc krajem silnym, a nie kolonią - to zapewne
    > bedziesz strasznie oburzony.
    > Chcemy byc silni i dumni ze swego kraju?
    Silni i dumni byliśmy.

    Bo od tego trzeba zacząć - czy
    > chcemy.
    Chceć chyba nie chcemy bo nasza klasa polityczna robi wszystko
    aby tylko im dobrze było, niestety, a my nadal wybieramy najgorszy sort.

    Potem bedziemy sie zastanawiac jak to zrobic...

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 27. Data: 2014-05-04 18:29:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    e-hugo-boss-nazi-collection/
    > Wiesz, że on projektował dla SS, a teraz nam to wciskają jakby

    i co mnei to kurna obchodzi...

    powiem drugi raz, brednie do kwadratu...

    napisz coś jeszcze o wspólnocie słowiańskiej...

  • 28. Data: 2014-05-04 18:57:48
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > napisz coś jeszcze o wspólnocie słowiańskiej...

    No tyle mogę napisać, że moje dzieci zostaną w USA na zawsze :-) Tyle z tej
    UE :-) Mnie się już nie chce i nie mam jak sprzedać domu, bo się w ogóle nie
    opłaca.

  • 29. Data: 2014-05-04 20:17:00
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Chceć chyba nie chcemy bo nasza klasa polityczna robi wszystko
    >aby tylko im dobrze było, niestety, a my nadal wybieramy najgorszy sort.

    alez pomyłka - władza moze i nie chce, pełna zgoda. Ale czy ty sie
    identyfikujesz z ta władzą? Wątpię :)
    Władza nie reprezentuje polaków tylko własne partykularne interesy, a co
    gorsza te interesy zbieżne są z kolonialnymi zapedami naszych sąsiadów.
    Jestesmy kolonią :/
    Takie tam białe murzyny.

    Zatem mówmy o polakach. I jesli naród uzna ze chce byc silny i dumny musi
    najpierw zidentyfikować przyczyny dla których jestesmy słaba kolonią z
    bogatą władzą i strzyżonymi obywatelami.
    Ja wciąż uważam ze przyczną takiego wyglądu polski jest dogadanie się w 1989
    strony postsolidarnosciowej z komuchami i stworzenie układu
    biznesowo-medialnego.
    Klęska było nieprzeprowadzenie dekomunizacji, jak to dobrze miec agenta jako
    prezydenta. Zamiast silnej polski zaczeto budowac panstwo kolesi z
    podstawowa funkcją strzyżenia baranow.

    I dzis na każdy własciwie temat, problem dzisiejszy moge smiało odesłac do
    1992 roku, gdy bolek rozpedzil jedyny sejm który mógł odwrócic bieg
    wydarzen.

    Zatem jak ktos mówi o biurokracji i uznaniowym prawie - no toteż tak ma być,
    władza rządzi i uznaniowością wspiera swoich, obcych niszczy.
    Państwowa kasa jest wydawana w sposób absurdalny z punktu widzenia państwa,
    ale jakze sensownie z punktu widzenie układu firm związanych z władzą.
    A potem nie ma kasy na słuzbe zdrowia itd...

    Edukacja zniszczona, bo przyszły polak ma być głupcem przezuwającym
    telewizyjną papkę. Kosciół jest atakowany bo jako jedyny moze dac sensowne
    moralne oparcie. Przemysł lekki sprzedany, przemysł ciezki zniszczony (bo da
    sie przestawic na produkcje zbrojeniową - bratnie narody sobie tego nie
    zyczą). Wymiar sprawiedliwosci - tu szefem powinna zostac sawicka, wziąć
    łapówkę na oczach kamer w sposób "niewinny" to mistrzostwo swiata...

    I tak mozna długo. A pan telewizor mówi ze to wszysko wina pisu....

    b.

  • 30. Data: 2014-05-04 22:45:04
    Od: Tomek <m...@g...com>

    W dniu 04.05.2014 12:32, Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]

    > spróbuj ustalic, wydawaloby sie, prosta rzecz: bilans - ile pieniedzy
    > wydalismy na UE, a ile z niej otrzymalismy. Ja zadalem sobie ten nie
    > maly trud i... nie potrafie. Strona MinFinu niby zawiera potrzebne
    > informacje, ale jakos nie znam twardziela, co by obliczyl: wydalismy x,
    > dostalismy y. Suche liczby, nie licze kosztow dostosowania sie do prawa
    > UE przez chocby przedsiebiorcow, wzrostu biurokracji itp.
    > Slysze tylko ciagle, ze y>x, nawet padaja jakies liczby z sufitu, ale
    > czy ktos ten bilans - podstawa ksiegowosci, policzyl?

    Najciekawsze - najbardziej zakazane :pp ..chociaz to tez tuba drugiej
    strony, ale chociaz zadaja te pytania :)
    http://www.radiomaryja.pl/multimedia/polska-w-europi
    e/ sluchaj od 7:35
    Jakby tuba michnika powtarzala to pytanie dzien w dzien to rzad w koncu
    musialby ten bilans podac. Generalnie otaczajace nas media mamy do dupy.
    ...ale to juz temat na grupe polityka.costam...