  • 41. Data: 2014-05-05 20:04:22
    Temat: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > Biedny zamiast rzadzic bedzie tylko kombinowal co by tu ukrasc.

    Well, bogaci tez sie nie brzydza ukrasc;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 42. Data: 2014-05-05 20:04:45
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Przede wszystkim to nalezy karac (np. wyrzuceniem z polityki) za niepodjete
    >lub podjete ale z odwrotnym skutkiem niz zakladano - obietnice polityczne.

    wez sie zastanów co wypisujesz bo to jest przepis na autodestrukcję :-)
    Przypominam ze demokracja to nie jest zbyt dobry system :)

    b.

  • 43. Data: 2014-05-05 20:58:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 20:04:45 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > wez sie zastan�w co wypisujesz bo to jest przepis na autodestrukcj� :-)
    > Przypominam ze demokracja to nie jest zbyt dobry system :)

    Wiem, ze nie jest. Wlasnie m.in. dlatego ze polityk przed wyborami moze
    obiecywac cuda wianki, a po wybraniu go - moze zrobic wszystko odwrotnie
    i nie zostanie w zaden sposob za to ukarany. Czyli tak naprawde
    idac do wyborow - nie wiemy co wybieramy. Wyjatkiem jest JKM :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 44. Data: 2014-05-05 21:00:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > A Ty pragniesz zeby rzadzil Toba zul spod budki z piwem ? :-)
    > Biedny zamiast rzadzic bedzie tylko kombinowal co by tu ukrasc.

    wiesz jak byłem młody i głupi to miałem prawie korwinistyczne poglądy na
    ekonomie, z czasem jednak zmądrzałem i zauważyłem że bogaci bardzo czesto są
    dlatego bogaci bo nie maja skrupułów aby kraść na dużą skalę.

    Niestety wszystko wskazuje że oddanie włądzy ludziom bogatym nie jest
    gwarancją że nie będzie nikt kradł, jest tylk gwarancją że bogaci tak
    ustawią prawo aby im było coraz lepiej kosztem pozostałych grup społecznych.

    Kilka razy już przytaczano lata 60 ub wieku gdy prezes GM zarabiał bardzo
    dobrze ale jego zarobki były tylko kilka set razy wyższe niz zarobki
    pracowników w jego firmie. No i GM płąciło olbrzymie podatki.

    Dzisiaj to najbiedniejsi płącą podatki bogaci włąściwie wogóle nie płacą
    podatków.

  • 45. Data: 2014-05-05 21:01:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Powitanko,

    > Well, bogaci tez sie nie brzydza ukrasc;-)

    bogaci maja większy rozmach...

    im nie wystarczą tysiace, oni jak sie biora to kradną miliardy...

  • 46. Data: 2014-05-05 21:07:32
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...

    >Wiem, ze nie jest. Wlasnie m.in. dlatego ze polityk przed wyborami moze
    >obiecywac cuda wianki, a po wybraniu go - moze zrobic wszystko odwrotnie

    ale wybrany zostanie ten który najwieksze cudawianki naopowiada - a nie daj
    Panie Boże zeby zmuszac ich do realizacji czasami kosmicznym mrzonek.

    a JKM to najwieksza cudowianka :-)

    b.

  • 47. Data: 2014-05-05 21:15:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 21:07:32 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > a JKM to najwieksza cudowianka :-)

    Akurat JKM to normalnosc. Taka zwykla, ludzka normalnosc. Dziwie sie, ze
    normalnosc jest dla Ciebie cudowiankiem no ale kazdy ma swoje zdanie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 48. Data: 2014-05-05 21:43:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 12:15:34 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

    > Akurat JKM to normalnosc. Taka zwykla, ludzka normalnosc. Dziwie sie, ze
    > normalnosc jest dla Ciebie cudowiankiem no ale kazdy ma swoje zdanie :-)
    > pozdr.

    nie pal tego więcej

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2014-05-05 23:39:12
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...

    >Akurat JKM to normalnosc. Taka zwykla, ludzka normalnosc. Dziwie sie, ze
    normalnosc jest dla Ciebie cudowiankiem no ale kazdy ma swoje zdanie :-)

    popierasz go w kwestii niepełnosprawnych, narkotyków czy obecnie ruskich?

    b.

  • 50. Data: 2014-05-05 23:48:50
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 23:39:12 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > popierasz go w kwestii niepe�nosprawnych, narkotyk�w czy obecnie ruskich?

    W wiekszosci tak. Ci co nie popieraja tak naprawde nie wiedza "co mial na
    mysli" bo wiedze czerpia z wyrwanych z kontekstu fragmentow wypowiedzi,
    wyrwanych przez jego przeciwnikow :-)

    Co do osob niepelnosprawnych - a jaki niby jest jego stosunek do nich? On
    ich chce traktowac jak pelnosprawnych (a przeciez wiekszosc z nich sama
    by tego chciala :)

    http://nczas.com/wazne/korwin-mikke-o-likwidacji-dzi
    eci-niepelnosprawnych/

    Z czym konkretnie sie nie zgadzasz? :-)