  • 51. Data: 2014-05-06 03:01:37
    Temat: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > Dzisiaj to najbiedniejsi płącą podatki bogaci włąściwie wogóle nie płacą
    > podatków.

    Alez to nieprawda, bogaci placa znacznie wieksze podatki, niz biedni i
    nie mysle tylko o podatku dochodowym. Wiecej maja, wiecej kupują,
    Akcyza, VAT sa o wiele wazni dla budzetu

    Szczurka

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 52. Data: 2014-05-06 05:10:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > W wiekszosci tak. Ci co nie popieraja tak naprawde nie wiedza "co
    > mial na mysli" bo wiedze czerpia z wyrwanych z kontekstu fragmentow
    > wypowiedzi, wyrwanych przez jego przeciwnikow :-)
    >
    > Co do osob niepelnosprawnych - a jaki niby jest jego stosunek do
    > nich? On ich chce traktowac jak pelnosprawnych (a przeciez wiekszosc
    > z nich sama by tego chciala :)
    >
    > http://nczas.com/wazne/korwin-mikke-o-likwidacji-dzi
    eci-niepelnosprawnych/

    > Z czym konkretnie sie nie zgadzasz? :-)

    przecież to jest stek bredni...

    populistyczne pierdolenie. Populistyczne a rebours.

    jak większość tego co prawi JKM...

  • 53. Data: 2014-05-06 08:48:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 05:10:41 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > populistyczne pierdolenie. Populistyczne a rebours.

    Tak tak, argument jak cholera :)

    To, ze JKM powolal kilka lat temu Fundacje Indywidualnego Ksztalcenia -
    fundacje ktora pomaga w rozwoju intelektualnym osobom niepelnosprawnym
    tez populizm? :-) No chyba nie, bo pewnie nawet o tym nie wiesz :)

    Organizowanie paraolimpiady to oddzielanie gruba kreska osob
    niepelnosprawnych od pelnosprawnych. W edukacji tworzy sie specjalnie
    klasy integracyjne i jest to uwazane za dobre. To czemu rowniez nie
    w sporcie? :-) Czy facet ze sztuczna noga rzeczywiscie ma mniejsze szanse
    w biegach niz facet z dwiema prawdziwymi?

    Korwin to doskonale podwumowuje - skoro jest olimpiada dla niepelnosprawnych
    to czemu nie organizuje sie tez olimpiady dla debili (w sensie naukowym,
    czyli ludzi o odpowiednio niskim IQ)? Czemu nie ma olimpiady dla karlow,
    czemu nie ma olimpiady tylko dla kobiet? :-) No nie kazdy nadaje sie zeby
    na olimpiadzie wystapic, bo nie kazdy ma do tego warunki. Niepelnosprawny
    nie ma dwoch nog, ja jestem za wolny, a jeszcze ktos inny jest za gruby
    albo genetycznie ma slaby organizm.

    Media wszystko przekrecaja - Korwin wlasnie z tego wzgledu ze bardzo szanuje
    niepelnosprawnych (przypominam - powolal fundacje w ktorej szkoli sie ludzi
    niepelnosprawnych intelektualnie - rozwija sie to co niepelnosprawny ma
    sprawne czyli umysl), nie chce zeby ich dyskryminowac. Bo tworzenie
    paraolimipady to dyskryminacja osob niepelnosprawnych.

    Przyznac sie - kto ogladal rozpoczecie, zakonczenie i same zawody
    paraolimpijczykow w tym roku? Znacie chociaz jednego zlotego medaliste?
    No ja nie znam nikogo, kto zna. Ta kase moznaby wydac zdecydowanie lepiej
    na potrzeby niepelnosprawnych :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 54. Data: 2014-05-06 09:54:20
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
[...]

    brednie - o ile klasy integracyjne sa ok, to osoby niepełnosprawne nie maja
    szans w sporcie ze zdrowymi.
    Cwiczą, chcą być coraz lepszymi, chcą sie pokazac -jak i zdrowi. A JKM -
    nie: bo to was dyskryminuje. Brednie!!
    To przypomina teczowy obłęd polityczny - zeby nie "dyskryminowac" gejów, na
    normalnych rodziców nie wolno mowic mama i tata. Odwrócenie pojęć...
    A wysiłki niepełnosprawnych w sporcie są doceniane, a nie dyskryminowane.

    >No ja nie znam nikogo, kto zna. Ta kase moznaby wydac zdecydowanie lepiej
    >na potrzeby niepelnosprawnych :)

    powstały te obiekty, wiec całkiem sensownie i ekonomicznie jest je
    wykorzystac zaraz po głównym wydarzeniu. Wiec one sa za darmo - a wkrótce
    zaczną niszczec.

    b.

  • 55. Data: 2014-05-06 10:19:46
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 09:54:20 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > brednie - o ile klasy integracyjne sa ok, to osoby niepe�nosprawne nie maja
    > szans w sporcie ze zdrowymi.

    Szachy to tez sport wiec nie masz racji :)

    > Cwiczďż˝, chcďż˝ byďż˝ coraz lepszymi, chcďż˝ sie pokazac -jak i zdrowi. A JKM -
    > nie: bo to was dyskryminuje. Brednie!!

    Wielu debili (IQ do ~70) tez chce byc coraz lepszymi, chce sie pokazac.
    Dlaczego nie organizuje sie dla nich olimpiady? To dyskryminacja
    debilizmu :-)

    > A wysi�ki niepe�nosprawnych w sporcie s� doceniane, a nie dyskryminowane.

    Bardzo dobrze - ale nie trzeba im organizowac olimpiady z moich i Twoich
    pieniedzy. Promowac trzeba najsilniejszych, a nie sredniakow. Sredniakow
    mozna doceniac, chwalic i poglaskac po glowie ale nic wiecej.

    > powsta�y te obiekty, wiec ca�kiem sensownie i ekonomicznie jest je
    > wykorzystac zaraz po g��wnym wydarzeniu. Wiec one sa za darmo - a wkr�tce
    > zacznďż˝ niszczec.

    Aha. Czyli trzeba wydac kolejne PLNy (nie wiem ile - pewnie sporo)
    tylko dlatego ze istnieje obiekt ktory pasuje do imprezy - fuck logic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 56. Data: 2014-05-06 10:22:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2014 08:48, Adam pisze:

    > To, ze JKM powolal kilka lat temu Fundacje Indywidualnego Ksztalcenia -
    > fundacje ktora pomaga w rozwoju intelektualnym osobom niepelnosprawnym
    > tez populizm? :-) No chyba nie, bo pewnie nawet o tym nie wiesz :)

    A Hamas prowadzi działalność humanitarną. I co z tego wnioskujesz?

> [...]
    > niepelnosprawnych od pelnosprawnych. W edukacji tworzy sie specjalnie
    > klasy integracyjne i jest to uwazane za dobre. To czemu rowniez nie

    Edukacja to nie sport. W normalnym życiu też staramy się (jako
    społeczeństwo) jak najlepiej umożliwić niepełnosprawnym ruchowo
    normalne, samodzielne życie.

    > Czy facet ze sztuczna noga rzeczywiscie ma mniejsze szanse
    > w biegach niz facet z dwiema prawdziwymi?

    Czasem mniejsze, czasem większe.

    W sporcie takim bardziej profesjonalnym tradycyjnie ważną sprawą jest
    równanie potencjalnych szans, o uczciwą rywalizację - stąd podział ze
    względu na płeć, zakaz pewnych rodzajów dopingu (w sumie to też dla
    dobra samych sportowców) oraz podział na STAHSów oraz ludzi z
    modyfikacjami lub brakami (i tam też mogą być dalsze podziały - bo
    trudno żeby ktoś z wyłącoznymi nogami grał w ping-ponga z kimś, kto musi
    paletkę trzymać w zębach))

    > Korwin to doskonale podwumowuje - skoro jest olimpiada dla niepelnosprawnych
    > to czemu nie organizuje sie tez olimpiady dla debili (w sensie naukowym,
    > czyli ludzi o odpowiednio niskim IQ)?

    A co, chciałby wystartować?

    > Czemu nie ma olimpiady dla karlow,

    Nie ma?

    > czemu nie ma olimpiady tylko dla kobiet? :-)

    Ależ jest. Tradycyjnie występuje równolegle z olimpiadą tylko dla mężczyzn.

    > No nie kazdy nadaje sie zeby
    > na olimpiadzie wystapic, bo nie kazdy ma do tego warunki. Niepelnosprawny
    > nie ma dwoch nog, ja jestem za wolny, a jeszcze ktos inny jest za gruby
    > albo genetycznie ma slaby organizm.

    No i?

> [...]
    > sprawne czyli umysl), nie chce zeby ich dyskryminowac. Bo tworzenie
    > paraolimipady to dyskryminacja osob niepelnosprawnych.

    Brednie.

    > Przyznac sie - kto ogladal rozpoczecie, zakonczenie i same zawody
    > paraolimpijczykow w tym roku? Znacie chociaz jednego zlotego medaliste?

    Ja nie oglądałem ani jednej, ani drugiej. Oglądałem tylko otwarcie tej
    olimpiady w Londynie z uwagi na m.in. Rowana Atkinsona ;)

  • 57. Data: 2014-05-06 10:40:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > paraolimpijczykow w tym roku? Znacie chociaz jednego zlotego medaliste?
    > No ja nie znam nikogo, kto zna. Ta kase moznaby wydac zdecydowanie lepiej

    Bo paraolimpiana nie jest dla niepełnosprawnych ale dla działaczy i
    związków - ot taki medialnie pozytywny sposób na wyciąganie kasy o państw.

    To że nie oglądasz i nikt z Twoich znajomych nie ogląda to dobrze. Głosujemy
    nogami i portfelem więc jak nikt tego nie będzie oglądał i się tym
    interesował to za jakiś czas to umrze śmiercią naturalną.

    Niestety sam nie wierzę w ten scenariusz :-( bo nie wierzę w to że myślący
    zaczną stanowić większość w społeczeństwie. Od wieków było tak że rządziła
    myśląc mniejszość. Niestety rewolucja francuska wprowadzono rządy motłochu,
    a komuniści i socjaliści (czy to z prawa czy z lewa) to kontynuują.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 58. Data: 2014-05-06 11:33:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 14:48:50 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

    > W wiekszosci tak. Ci co nie popieraja tak naprawde nie wiedza "co mial
    > na mysli" bo wiedze czerpia z wyrwanych z kontekstu fragmentow
    > wypowiedzi, wyrwanych przez jego przeciwnikow :-)

    należę do osób które JKM znają od kilkudziesięciu lat, nie od 3 czy 5. i
    zawsze gadał głodne populistyczne kawałki a nawet zwykłe kłamstwa. Jak
    chociażby o jego udziale w ratowaniu samolotu, który rozbił się w lesie
    Kabackim czy ostatnio przy oskarżeniu przeciwnika o gwałt na kelnerce.
    Równocześnie mówiąc wporst, że to kłamstwo.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 59. Data: 2014-05-06 12:13:42
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...

    >Szachy to tez sport wiec nie masz racji :)

    ja nie bardzo wiem - tak zapatrzony jestes w jkm ze bedziesz bronił, nie
    bacząc na argumenty i fakty? Bo tam gdzie on sensownie gada to jakos ta
    fascynacje rozumiem. Ale to przeciez nie oznacza ze musisz go popierac w
    105%.
    Wracając do meritum. Ludzie zdrowi mieszczą sie w pewnym zakresie- od
    najwyższego do najniższego, od małorozgarnietego do geniusza, od wybitnego
    sportowca do mało fizycznie rozgarniętego.
    Zakres dla ludzi chorych jest znacznie szerszy bo ograniczenia związane są z
    kalectwem. Bedziesz tu miał absolutnie niewidomych do ludzi z sokolim
    wzrokiem (ale bez nóg).
    No a zawody organizuje sie dla tych najlepszych z tych grup, tych który chca
    więcej. Dla zdrowych debili nie, natomiast dla inwalidów - niech bedzie.

    >Wielu debili (IQ do ~70) tez chce byc coraz lepszymi, chce sie pokazac.
    >Dlaczego nie organizuje sie dla nich olimpiady? To dyskryminacja
    >debilizmu :-)

    powyżej

    >Bardzo dobrze - ale nie trzeba im organizowac olimpiady z moich i Twoich
    >pieniedzy. Promowac trzeba najsilniejszych, a nie sredniakow. Sredniakow
    >mozna doceniac, chwalic i poglaskac po glowie ale nic wiecej.

    pozwalając niepełnosprawnym na rozwój sprawiamy ze stają się oni samodzielni
    (przynajmniej bardziej niz gdyby sie nie rozwijali) , mogą pracować itp.
    Zatem nawet ekonomicznie jest ich zmotywowac do pracy na sobą. I
    paraolimpiade mozna w tej kategorii tak potraktowac.
    Zatem jak sie wybudowało obiekty za 50mld $, to koszty ich utrzymania przez
    kolejne 2 tygodnie to jakies grosze.

    b.

  • 60. Data: 2014-05-06 12:20:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > że rządziła myśląc mniejszość. Niestety rewolucja francuska wprowadzono
    > rządy motłochu, a komuniści i socjaliści (czy to z prawa czy z lewa) to

    Tia, bo rządząca wcześniej arystokracja to byli tak strasznie głęboko
    myślący ludzie...