  • 51. Data: 2014-02-06 17:14:35
    Temat: Re: [OT] Re: Kto ma duży garaż w domu albo dwa?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    news:1badc701-872d-4336-8eb5-2ccb6062986f@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 6 lutego 2014 12:45:51 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    >Państwo, Naród, Patriotyzm- dajmy już spokój tym stwierdzeniom- niech
    >zostana na kartach historii.

    nooo, odważne. I skrajnie głupie.
    Mozesz być panem u siebie, u obcych bedziesz tylko sługą.

    b.

  • 52. Data: 2014-02-06 17:24:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > To, że pewnie ma dobre intencje nie oznacza, że nie będzie szkodził
    > utrwalając socjalizm. Słaby to patriota, który szkodzi... choćby z
    > naiwności.

    A kiedyż ten kaczor utrwalał socjalizm? Rządził na ostatnie 20 lat przez 2.
    Bo jakos mi umknęło - gdzie ten socjalizm?

    > No tak, tak... to wszystko wiemy... tylko teraz *trzeba* jakoś z tego się
    > wygrzebać.
    > Jeśli nie da się *dziś* komuś udowodnić czegoś przed sądem to NIC z tym
    > nie zrobisz. Musisz zdzierżyć, że Ci ludzie będą mieli to czego się
    > dochłapali.

    Być może nic im nie zrobimy. Ale być moze jak sie nadród wkurzy to ich
    powywiesza na gałęziach.

    Istnieje tez pewna możliwosc prawna - ci ludzie zyją z dziwnej symbiozy z
    państwem. Moze gdyby ich od tego odciąć, a wprowadzic pełne mechanizmy
    rynkowe, baaardzo prosty system podatkowy. Tak sobie mysle ze w zwykłej
    gospodarce rynkowej, bez ukrytych paragrafów pisanych drobnym druczkiem, oni
    by sobie nie bardzo poradzili. A to szansa dla normalnych polaków.

    > Socjalizm jaki szykuje nam PiS, który pewnie będzie rządził wkrótce, nie
    > spowoduje polepszenia sytuacji... niestety.

    Kazdy rząd który przestanie nas potwornie zadłużać będzie poprawą. A ten
    socjalizm w Pisie skąd ci sie wziął?

    b.

  • 53. Data: 2014-02-06 17:25:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 lutego 2014 17:14:35 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Mozesz być panem u siebie, u obcych bedziesz tylko sługą.
    Wyświechtane frazesy nie mające wiele wspólnego z rzeczywistością.

  • 54. Data: 2014-02-06 17:35:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    > IMHO głownie z tego powodu, że żaden z dotychczasowych rządów nie miał jaj
    > i nie przeprowadził reform niezbędnych do tego, żeby te podatki i
    > para-podatki były niższe.

    widzisz drzewa, nie widzisz lasu. Żaden z kolei rząd nie miał interesu łamac
    układu biznesowo-ubeckiego. Tylko Pis próbował z nędznym zresztą skutkiem. A
    przypomnij sobie co było potem.
    SLD było zawsze ostoją tego układu. Ale wybory przerżnął za mocno (tylko
    11%), nie mozna było znów na nich liczyć- zatem układ biznesowy przyszedł do
    ryżego (45%) z propozycją: my cie osłonimy przed pisem (bo niedaleko są
    36%), bo mamy media - a ty dasz nam nadal zarobiac. A co mógł ryzy zrobic,
    skoro równiez i on w tym 1992 pomagał przy obaleniu rządu...
    I kręci sie.

    b.

  • 55. Data: 2014-02-06 17:36:25
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    . A ten
    > socjalizm w Pisie skąd ci sie wziął?

    Czytałeś w ogóle ich program?

    http://programpis.org.pl/

  • 56. Data: 2014-02-06 18:26:24
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-02-06 17:35, Budyń wrote:
> [...]
    > niedaleko są 36%), bo mamy media - a ty dasz nam nadal zarobiac. A co
    > mógł ryzy zrobic, skoro równiez i on w tym 1992 pomagał przy obaleniu

    IMHO spiskowa teoria dziejów. Ja tu widzę dużo prostsze wytłumaczenie
    tej sytuacji.

    Ale ponieważ ani ta dyskusja nie ma już żadnej korelacji z tematyką
    wątku/grupy, ani ja nie mam interesu ażeby przekonać Cię do mojej opinii
    to pozostańmy przy swoich zdaniach.

    Piotrek

  • 57. Data: 2014-02-06 18:39:16
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >. A ten
    >
    > Czytałeś w ogóle ich program?
    >

    > http://programpis.org.pl/

    nie czytałem, zajrzałem na szybko - no i gdzie ten socjalizm?

    b.

  • 58. Data: 2014-02-06 18:45:32
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...

    >Wyświechtane frazesy nie mające wiele wspólnego z rzeczywistością.

    Znasz przykład państw które sie wyrzekły narodowości i sie rozwineły? Ba, w
    ogóle przetrwały? Bo ja ci moge podac przykłady państw które dzieki poczuciu
    narodowości przetrwały mimo braku państwowości.

    b.

  • 59. Data: 2014-02-07 08:13:33
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-02-06 18:39, Budyń wrote:
    > Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie czytałem, zajrzałem na szybko - no i gdzie ten socjalizm?

    Gdzie go tam nie ma??
    Pomijam fakt, że jest to stek życzeniowych ogólników w stylu "Polacy -
    niezależnie od miejsca zamieszkania - muszą mieć takie same szanse na
    godne życie, dostęp do opieki zdrowotnej, oświaty, kultury, urzędów" -
    niczym z przemówień z minionego okresu.

    Wg tego PiS-owskiego programu niemal do wszystkiego ma się mieszać
    państwo...
    Ekonomicznie to jest jawna lewacka farsa i analfabetyzm a nie program
    prawicowej partii.
    Prawicowi to oni są w kontekście tradycji, konserwatyzmu itp. choć i tu
    też nie do końca.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 60. Data: 2014-02-07 10:33:19
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 6 luty (czwartek), gdy o godzinie 13:16 *Piotrek*
    naskrobał(a):

    > I z tego właśnie powodu szukanie Bolków i Lolków to są IMHO jedynie
    > igrzyska dla ludu, a nie rzeczywista diagnoza przyczyn aktualnego stanu
    > rzeczy :-P

    Czyż nie na tym polega socjotechnika, by tak zagmatwać sprawę, by
    wszyscy o niej mówili ale nikt z sensem?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2014-02-07 10:22:32