  • 61. Data: 2014-02-07 11:07:57
    Temat: Re: [OT] Re: Kto ma duży garaż w domu albo dwa?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    news:ld20t6$13c$1@dont-email.me...

    > Gdzie go tam nie ma??

    zaaaaraz, zarzucałeś socjalizm to go pokaż konkretnie. Najlepiej takie zeby
    byłby bardziej socjalistyczne niz pomysły unijne.

    > Pomijam fakt, że jest to stek życzeniowych ogólników w stylu "Polacy -
    > niezależnie od miejsca zamieszkania - muszą mieć takie same szanse na
    > godne życie, dostęp do opieki zdrowotnej, oświaty, kultury, urzędów" -
    > niczym z przemówień z minionego okresu.

    A zauważ ze to jest to o czym ja mówiłem - istnieje pewien uprzywilejowany
    układ związany z władzą. Mówilismy tu ze nie bardzo wiemy jak to zmienic.
    A tu w programie widzisz ze to powinno być zmienione - abysmy mieli równe
    szanse. No to ja sie z tym zgadzam.
    Nie piszą jak zmienić, ale zanim sie okresli metody to trzeba znac cele.

    > Wg tego PiS-owskiego programu niemal do wszystkiego ma się mieszać
    > państwo...

    Co rozumiesz przez mieszanie sie panstwa? Tam gdzie są strategiczne kwestie
    panstwo musi sie mieszac, bo to jest jego rola. Innygo "mieszania" nie
    widze - pokaż.

    > Prawicowi to oni są w kontekście tradycji, konserwatyzmu itp. choć i tu
    > też nie do końca.

    To mnie najbardziej przekonuje - jesli w gospodarce nie pomogę to
    przynajmniej tego nie zepsują.

    No i zeby była jasna sprawa - to jest program czyli niekoniecznie musi miec
    cokolwiek wspólnego z rządami. Wiemy to od rudego.

    b.

  • 62. Data: 2014-02-16 02:55:36
    Temat: Re: Kto ma duży garaż w domu albo dwa?
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "abn140" <a...@g...com> wrote in message

    > czas na wlasny, tylko skuteczniejszy Majdan juz dawno jest....
    > na co czekamy?

    Mnie zastanawia jak to jest, że wybieramy lokalne władze, ludzi z okolicy,
    którzy okazują się szujami i działają na naszą szkodę. Może ktoś wie czemu?

  • 63. Data: 2014-02-16 03:01:09
    Temat: Re: Kto ma du?y gara? w domu albo dwa?
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "uzytkownik" <a...@s...pl> wrote in message

    > Postaw halę produkcyjną za 500 tys. zł. i co roku 10 tys. zł "nie twoje".
    > Jak więc widzisz nie ma lekko. Nie dziwota więc, że przedsiębiorczość
    > upada.

    Do Chin, Wietnamu, Bangladeszu zwiweać z produkcją, a z firmą na Cypr :-)
    Tak jak najbogatsi z listy Wprost.
    Jedynie sklepy są w kropce, bo wytwarzać można wszędzie.

  • 64. Data: 2014-02-16 03:10:13
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    W dniu czwartek, 6 lutego 2014 17:14:35 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Wyświechtane frazesy nie mające wiele wspólnego z rzeczywistością.

    Pewnie, że frazesy :-)

  • 65. Data: 2014-02-16 03:13:16
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message

    > Jesli mówisz o całej europie to sie zgodze jesli masz na mysli rewolucje
    > francuską. A nasze podwórko tu i teraz zaczelo sie w 1992 gdy moglismy
    > zaczac uczciwą normalną państwowość - ale z tego zrezygnowalismy.

    Nikt nie rezygnował tylko okazało się, że większość solidaruchów to ubeccy
    agenci z teczkami. Kto miał kogo rozliczać i kto miał wyprowadzić ten kraj
    na prostą? Ci wszyscy kapusie?

  • 66. Data: 2014-02-16 03:24:07
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message

    > Istnieje tez pewna możliwosc prawna - ci ludzie zyją z dziwnej symbiozy z
    > państwem. Moze gdyby ich od tego odciąć, a wprowadzic pełne mechanizmy
    > rynkowe, baaardzo prosty system podatkowy. Tak sobie mysle ze w zwykłej

    Ja już przestałem to ogarniać. Te ulgi, odliczenia z zakamuflowanymi
    warunkowymi paragrafami, że właściwie można ci ulgę cofnąć jak tylko
    wpadniesz w sidła. Nic z tego już nie kumam. Samochodzy z kratą, bez kratki,
    połowa odliczenia, ćwierć, sto procent ale gdy to czy tamto? O co tu w ogóle
    chodzi?

    Z drugiej strony kontrakt ASSECO z ZUS na 600.000.000 PLN? Za co pytam? Za
    taką kasę można postawić serwerownię GOOGLE - farmę serwerów. Google używa
    zwykłych tanich płyt głównych w ogromnych ilościach, z redundancją taką że
    połowa może się pewnie zepsuć i dane przetrwają. 600 milionów złotych? 200
    milionów dolarów? Kurwa za co?
    Głosuję przy okazji wyborów na transwestytów.

  • 67. Data: 2014-02-16 03:32:49
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message

    > Otóz to.
    > A teraz drogie dzieci polecam obejrzec "nocną zmianę" - rok 1992 - w mojej
    > ocenie to najważniejszy moment w którym moglismy zacząć prawdziwą,
    > niezależną panstwowość.

    Dokładnie. Trzeba było rozjechać tych ubeckich agentów, a nie obalać rząd.
    Trzeba było zrobić lustrację i wszystkich oderwać jednym ruchem. Nic z tego
    nie rozumiem, powiadam Wam, nic a nic. W ogóle nie wiem czemu ci bez
    przeszłości nie parli do prawdy. Tusk wydaje się był bez ubeckich teczek.
    Czemu nie parł? Wałęsa? Skoro jeżeli był TW to trzeba było załatwić to raz,
    a dobrze.

  • 68. Data: 2014-02-16 03:36:38
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > Mhm. Wyprowadzenie produkcji do Chin

    Ale to jest jedyne co mogą zrobić przedsiębiorstwa żeby zaprotestować.
    Zwykli obywatele wsiadają w samolot do innych stolic i głosują w ten sposób.
    Druga Polska mieszka poza granicami.

  • 69. Data: 2014-02-16 03:46:21
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:lcqm74$t4$1@dont-email.me...

    > Obawiam się, że nie zmądrzeją w aż takim stopniu.
    > Prędzej sytuacja (dług zwyczajnie) będzie na tyle zła, że władzę przejmie
    > jakiś generał.

    Hehe jaki generał ? :-)) Który ? :-) Żaden nie potrafi się gramatycznie
    wysłowić :-) Posyłają wojsko na misje bez wyposażenia jak należy :-) Są na
    YT filmy jak to musieli spawać płyty pancerne, bo pojechali w
    nieopancerzonych terenówkach :-) Może teraz jest coś lepiej. Prędzej do nas
    będą strzelać :-)
    Z tego powodu powinien być powszechny dostęp do broni. Władza powinna
    wiedzieć, że miarka może się zwyczajnie przelać. I to jest chyba jedyny
    powód braku powszechnego posiadania broni. Gdyby Ukkraińcy mieli w domach
    broń to by im tam Berkut nie skakał. Ba, nawet Janukowycza by pewnie nie
    było. Władza by czuła respekt przed obywatelami, taki niepisany. Dzisiaj oni
    mają broń, a my nie.
    Myślę, że gdyby każdy miał w domu AR15 czy AK47 to politykom po prostu by te
    głupoty nie przychodziły do głowy. W ogóle by nie było tematu.