  • 61. Data: 2014-08-08 08:44:25
    Temat: Re: [OT} Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-08 08:23, Piotrek wrote:
    > Jego było "trudno zrozumieć" od lat.

    Nie mam najmniejszego problemu.
    Chyba, że masz na myśli, że mówi niewyraźnie.

    > Co mniej więcej przekładało się na
    > kanapowość jego partyjek.

    Ciężko w demokracji wygrać nie obiecując i nie kłamiąc.

    > A skoro ktoś na problemy z komunikowaniem
    > swoich poglądów to może niekoniecznie powinien zabierać się za politykę.

    Skąd ta chęć układania innym życia?
    Typowe dla lewicy :-(

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 62. Data: 2014-08-08 08:48:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 07 Aug 2014 12:28:08 +0200, quent

    > KNP - ci ludzie chcą zmian jako jedyni. Nie widzę innej alternatywy.

    Oni chcą zrobić jeszcze większy burdel niż jest. Oczywiście z
    populistycznej strony wygląda wszystko zajebiście, ale to nie ma szans
    zadziałać. Dlatego właśnie głosowanie na nich, można potraktować jako
    psztyczek w nos dla reszty polityków, a nie jako sensowne rozwiązanie na
    uzdrowienie kraju.

    > Obecny system korumpuje i knebluje samą swoją konstrukcją. To dlatego
    > JKM od lat twierdzi, że zmiany trzeba zrobić b. szybko po objęciu sterów.

    Każdy system korumpuje. Tylko kompletny ignorant może twierdzić inaczej.

    --
    Pozdor Myjk

  • 63. Data: 2014-08-08 08:49:06
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-08 08:40, Piotrek wrote:

    > Nic (w tym temacie) nie jest jasne. Wyciągasz wnioski na podstawie
    > własnych błędnych założeń. Ale to oczywiście nie mój problem.

    Ale o co chodzi? Wstydzisz się napisać na kogo głosowałeś?

    Człowiek prawy nie kręci tylko pisze wprost. Lewica, jak np. tu Ghost,
    owija w bawełnę... typowa "mowa trawa", kompletnie bez sensu.

    Masz tę samą przypadłość?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 64. Data: 2014-08-08 08:49:53
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-08-08 08:44, quent wrote:
    > Typowe dla lewicy :-(

    albo lewaków ;-)

    Hint:
    <http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Lewak>

    Piotrek

  • 65. Data: 2014-08-08 09:03:40
    Temat: Re: U3atwienia w budowie dom??
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    > Thu, 7 Aug 2014 09:31:21 +0200, Przemek

    > Na początek, popraw sobie kodowanie.
    > http://banita.pl/konf/usnetoutlook.html

    Jesteś pierwszy który mi zwraca uwagę na to- po sprawdzeniu miałem
    ustawienia jak sugeruje link więc nie wiem co nie gra

    > To wynika wprost ze sztywnych ram w jakich operują urzędnicy.
    > Po prostu nie mają miejsca na elastyczność.

    Nie- mam przykład kumpla który dużo lata po urzędach bo pracuje w agencji
    nieruchomości. Mówi że często idzie coś załatwić pani w okienku mówi " nie
    da się - tak nie można" po czym prosi o rozmowę z kierownikiem i kierownik
    odpowiada " oczywiście, tak można"
    Więc, ktoś nie mysli, bo albo ludzie w okienkach nie chcą się szkolić (bo
    myslenie boli) , albo kierownik ma w nosie szkolenia (bo myslenie boli)

    Inny przykład- firma w której kiedyś pracowałem zrobiła projekt budowlany
    pewnego zakładu do Starachowic- na dzień dobry dostali tekst od urzędnika
    "że n bardzo nie chciał się tym zajmować ale go w to wpakowali" po czym
    przy składaniu Proj Bud do urzędu urzędas wali tekst " ja wiem że w całej
    Polsce tak można, ale ja chcę projekt zszyty, a nie plombowany w
    segregatorze" i firma musiała zasuwać do introligatora żeby cały projekt
    zszył i oprawił mimo że projekt plobowany w segregatorze jest znacznie
    łatwiejszy w użytkowaniu

  • 66. Data: 2014-08-08 09:24:16
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-08 08:49, Piotrek wrote:

    > albo lewaków ;-)
    >
    > Hint:
    > <http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Lewak>
    >
    > Piotrek

    Lewica zdefiniowana na długo przed JKM.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 67. Data: 2014-08-08 09:28:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-08 08:48, Myjk wrote:

    > Oni chcą zrobić jeszcze większy burdel niż jest.

    A konkret jakiś? O co chodzi?

    > Każdy system korumpuje.

    Ale to truizm.
    Ważne czy mniej czy bardziej korumpuje.
    Nie każdy przecież równie mocno.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 68. Data: 2014-08-08 11:50:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Aug 2014 09:28:47 +0200 osobnik zwany quent napisał:

    > A konkret jakiś? O co chodzi?

    JKM i konkret? rotfl

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 69. Data: 2014-08-08 13:12:43
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    > JKM i konkret? rotfl

    A konkretem nie było głoszone przez niego przekazywanie całej forsy z
    prywatyzacji na fundusz emerytalny zamiast przejadanie (i rozkradanie) tej
    forsy?
    Konkretem nie jest postulat ograniczenia sejmu do 100 osłów zamiast 466?

  • 70. Data: 2014-08-08 13:24:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Aug 2014 13:12:43 +0200 osobnik zwany Przemek
    napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci

    > A konkretem nie by?o g?oszone przez niego przekazywanie ca?ej forsy z
    > prywatyzacji na fundusz emerytalny zamiast przejadanie (i rozkradanie)
    > tej forsy?

    to nie jest konkret to jest paplanie na temat czegoś co by się chciało
    ale nie da się zrobić. Podobnie jak wiele inych rzeczy, które mówi.
    Konkrete by było pokazanie jak to zrobić. Tak samo jak mówienie, że każdy
    ma sobie odkładać na emeryturę. A co zrobisz z 5 milionami emerytów?
    zabierzesz im? Czy będziesz płacił emerytury przez następne 30 lat?