  • 31. Data: 2011-08-09 10:42:33
    Temat: [OT] Re: przewrócona ścianka działowa - jak zabezpieczyć pozostałe?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.08.2011 12:20, shaman pisze:

    > Gdybym u swojego domowego ISP wykupił abonament z zew. IP i uruchomił domowy
    > komp w trybie 24/7h to bym mógł zestawić SSH. Ale nie chce mi się tak bawić dla
    > paru postów na usenecie.

    W sumie zastanawiam się, czy nie miała by wzięcia usługa w postaci
    jakiegoś serwerka z opcją tunelowania do omijania takich blokad...

  • 32. Data: 2011-08-09 12:18:10
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > W sumie zastanawiam się, czy nie miała by wzięcia usługa w postaci
    > jakiegoś serwerka z opcją tunelowania do omijania takich blokad...

    Nie prościej przez timevievera wejsc na swojego lapa w domu?

    Ja jak mam potrzebe uruchamiam komputer przez MagicPacket z telefonu
    w ładuję się z kom. na kompa przez TimeVievera lub vnc.
    Po skonczonej pracy gasze, aby pradu nie brał niepotrzebnie :)

    pozdrawiam
    AT

  • 33. Data: 2011-08-09 12:34:02
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.08.2011 14:18, Amir pisze:

    > Nie prościej przez timevievera wejsc na swojego lapa w domu?

    Ktoś ci płaci za promocję tego produktu? ;->

    Primo: twoje rozwiązanie wymaga pozostawienia jakiegoś komputera "w
    domu" włączonego. I _gwarancji_, że nie będzie padu łącza czy zasilania.

    Secundo: łącze "w domu" musi mieć albo publiczne IP, albo i tak musi
    korzystać z jakiegoś serwera pośredniczącego

    Tertio: po jaką cholerę ciągnąć sobie przez łącze cały graficzny pulpit,
    skoro chodzi tylko i wyłącznie o przepchnięcie jednej, konkretnej usługi?

  • 34. Data: 2011-08-09 12:50:58
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Primo: twoje rozwiązanie wymaga pozostawienia jakiegoś komputera "w
    > domu" włączonego. I _gwarancji_, że nie będzie padu łącza czy zasilania.

    A skąd Ci przyszło do głowy, ze musi być komputer właczony?
    Wake up on lan, nie wymaga włączonego komputera

    > Secundo: łącze "w domu" musi mieć albo publiczne IP, albo i tak musi
    > korzystać z jakiegoś serwera pośredniczącego

    tak to fakt
    ale teraz prawie większośc ISP udostępnia to w standardzie

    > Tertio: po jaką cholerę ciągnąć sobie przez łącze cały graficzny pulpit,
    > skoro chodzi tylko i wyłącznie o przepchnięcie jednej, konkretnej usługi?

    a co to za problem? przecież nie ma już limitów internetu.

  • 35. Data: 2011-08-09 13:49:29
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.08.2011 14:50, Amir pisze:

    > A skąd Ci przyszło do głowy, ze musi być komputer właczony?
    > Wake up on lan, nie wymaga włączonego komputera

    Jeśli (1) działa (2) i masz "połączenia przychodzące" czyli publiczne IP.

    > tak to fakt
    > ale teraz prawie większośc ISP udostępnia to w standardzie

    ROTFL

    > a co to za problem? przecież nie ma już limitów internetu.

    ROTFL^2

    Nawet operatorzy nie mają nieskończonej przepustowości łączy.

  • 36. Data: 2011-08-09 14:25:43
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Jeśli (1) działa (2) i masz "połączenia przychodzące" czyli publiczne IP.

    > ROTFL

    > ROTFL^2
    >
    > Nawet operatorzy nie mają nieskończonej przepustowości łączy.

    Zaraz, (na łączu z jakiego korzystam 6Mb/1Mb) zdalny pulpit działa płynie
    korzystam
    z tego przez VNC (darmowy) jak i przez TeamViewer, tez darmowy dla
    uzytkownik prv.

    Limitów danych nie mają operatorzy ISP (nie mówie o operatorach GSM)

    to w czym problem, po co ROTFL?

    Publiczny IP jest u większości operatorów lokalnych w cenie łacza,
    przeglądnij oferty a się przekonasz.
    chyba, ze w waszej okolicy jest inaczej.

    natomiast w przypadku GSM gdzie play daje 1GB (limitu) raz na kilka dni
    podgląd kamerek na kilka minut, czasami www i poczta czy zdalne sprawdzenie
    czegos na komputerze domowym np via Team Viewer
    + voip, miesięcznie zejdzie mi moze 200Mb, oczywiscie w pracy w większosci
    korzystam z stałego łącza bez limitów pobieranych danych.

    może zamiast pisac ROTFL wyjaśnij co masz na myśli

  • 37. Data: 2011-08-09 14:54:25
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    shaman pisze:
> [...]
    > się wzmocni po zabudowaniu płytami GK? Cały problem ze ścianką polega
    > na tym, że konstruktor ukrył w niej podpory płatwi i ścianka nie
    > trzyma się niczego prócz podłoża. Może powinienem zrobić jakieś
    > metalowe łączniki sięgające na drugą stronę poprzez słupy podpierające
    > płatwie?
    >
    > linki do fotek:
    > http://goo.gl/tVmcl
    > http://goo.gl/ly2kE
    >
    > po drugiej stronie stoi (jeszcze) identyczna ścianka... jakoś ją
    > przytwierdzać do słupa, komina czy jeszcze gdzieś?

    taka ścianka nawet wymurowana z z cegły dziurawki na zaprawę cementową
    bedzie stac 'byla jak' - do pierwszego mocnego uderzenia. Scianki
    działowe (murowane) musza rozpierać sie o sufit, boczne ściany lub byc
    murowane z załomami w planie.
    Znacznie latwiej miałbys (i pewnie taniej) zrobić scianki z gipsu na
    ruszcie. - i tak musisz czyms takim (ew, jakąś boazerią ?) pokryć te
    ścianki bo inaczej nie połaczysz z drewnem tak by nie pękało na styku.
    Żadne siatki i cudowne zaprawy nie pomogą....

    --=
    Pozdrawiam
    michał

  • 38. Data: 2011-08-09 14:57:16
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    shaman pisze:

    > przecięta
    > się

    > A to jest godne przemyślenia :) ale raczej się nie uda bo nie ma na tyle
    > miejsca pod kleszczami z więźby.

    chcesz oberwać jeszcze belką? ;) To juz zaczyna być niebezpieczne.... ;)

    michał

  • 39. Data: 2011-08-09 19:08:06
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Ta piana by trzymała i uszczelniała lepiej :-)

    Obejzyj sobie jak to sie uzywa. W grubych jednowarstwowych scianach
    kladziesz dwa poziome walki po obu stronach grubosci sciany, pozostawiajac
    pusty srodek.

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2011-08-09 19:24:14
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Żadne siatki i cudowne zaprawy nie pomogą....

    Pomoga. Mam siatka Rabitza zabezpieczone elementy wiezby "wchodzace" w
    sciane, konkretnie murlate. Po trzech latach od tynkowania nie widac zadnych
    sladow. Podejzewam, ze zaprawa z czasem odspaja sie od drewnianego elementu
    a sam tynk utrzymuje sie na siatce. Jak latwo sie domyslic jego grubosc musi
    byc odpowiednia.

    Pozdro.. TK